גיקטייםגיקטיים

גיקטיים מקימה אתר בינלאומי וצופה גידול בפעילות העסקית; נערכת לגיוס של 4 מיליון שקל

אתר הטכנולוגיה המוביל בישראל מייצר פלטפורמה לתיווך בין יזמים ומשקיעים בעולם לחברות טכנולוגיה מקומיות; הנהלת החברה מצפה שההכנסות יגדלו פי 7 עד 2024  

גיקטיים, אתר הטכנולוגיה המוביל בארץ, מגייס בין 700 אלף שקל ל-4 מיליון שקל דרך פלטפורמת גיוס ההמונים, פיפלביז. לגיקטיים 2 מיליון כניסות בחודש ומאות אלפי רשומים לקהילה. הגיוס נועד בעיקר למימון השקת האתר הבינלאומי של החברה.

אתר גיקטיים שנשלט על ידי קבוצת ההשקעות, Sarona, מספק חדשות, פרשנויות ומידע על עולמות הטכנולוגיה כאשר קהל הגולשים כולל מתעניינים בתחום, יזמים, סטארטאפיסטים, משקיעי הון-סיכון, מפתחים ועובדים ובעלי תפקידים בחברות טכנולוגיה. בנוסף לאתר לחברה פעילות רחבה של כנסים ייחודיים ומחקר ונתונים לקהל, לחברות וליזמים.

העתיד על פי הנהלת גיקטיים נמצא במודל הבינלאומי. אחרי ביסוס האתר המקומי והפיכתו למוביל, החברה מתפתחת גם בזירה הבינלאומית על ידי הקמה של אתר בינלאומי, שישמש כמאגר מידע רחב ומקיף על תעשיית הסטארטאפים המקומית. המטרה שהאתר ישמש לא רק כאתר תוכן אלא כמתווך בין תעשיית ההייטק הישראלית ליזמים ומשקיעים מרחבי העולם. כחלק מהמודל העסקי החברה תייצר עבור משקיעים פוטנציאלים דו"חות עסקיים בעלות של עשרות אלפי דולרים. הפעילות הגלובלית אמורה להיות מנוע הצמיחה המרכזי של גיקטיים, כאשר ההכנסות צפויות לגדול פי 7 עד שנת 2024.

לפרטים והשקעה בגיקטיים >

מסורת של שיתופי פעולה

גיקטיים שקיים כבר 10 שנים נהנה משיתופי פעולה עם גופים מרכזיים מעולמות הטכנולוגיה אשר נכנסו כמשקיעים בחברה ומאמינים בצמיחה שלה, לרבות עם פיטנגו, גיגי לוי-וייס, אילן שילוח וכן קבוצת The Time וקבוצת  Sarona Partners שנמנית על בעלי השליטה בחברה.

גיקטיים פיתחה בשנים האחרונות יכולות חזקות ומוכחות גם ברשתות החברתיות - עמוד הפייסבוק חגג לאחרונה 100 אלף עוקבים, ערוץ הטוויטר הוא הגדול ביותר למדיה טכנולוגית עם 38 אלף עוקבים, ניוזלטר בעל 25 אלף מנויים קבועים, ערוץ טלגרם עם אלפי חברים ואפליקציה ייעודית באייפון ובאנדרואיד המציגה את כל תכני האתר ולה יותר מ-80 אלף הורדות.

לגיקטיים מספר מוצרי דגל כאשר המוביל בהם הוא Geektime Insider שהינו בין הפלטפורמות הראשונות בישראל למיתוג מעסיק. כיום ישנן כ-80 חברות הלוקחות חלק במיזם ומשלמות מנוי שנתי על מנת להופיע בו. כמו כן, בשנים האחרונות מקיימת גיקטיים מספר אירועים טכנולוגיים קבועים בעלי מורשת של אלפי משתתפים ביניהם Geektime Code - כנס המפתחים הגדול בישראל ו-GeekAwards טקס פרסי 'האוסקר הישראלי' לתעשיית ההייטק הישראלית - שנערך השנה בפעם ה-8 ברציפות.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

לפרטים והשקעה בגיקטיים >

במקביל לגדילה בכמות הקוראים הקבועים של האתר, גדלה גם הפעילות העסקית וגידול המחזור של גיקטיים וזו בהסתכמות על מודל ישראלי בלבד.

אתר בינלאומי – מכירות בינלאומיות

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר". עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >> "אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק." על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022. Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות. על Well-Beat Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים, Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם. החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>