סיכום טורים בטבלת Word
האם פעם רציתם לסכום נתונים בטבלה במסמך Word ולא ממש ידעתם איך לעשות זאת? הרבה משתמשים מתייאשים ופשוט עושים את הסכימה באקסל או סכימה ידנית. ובכן, ניתן לסכום נתונים גם ב-Word ! הפתרון פשוט מאוד: תחילה עליכם להוסיף לסרגל הכלים של וורד את האייקון "סיגמה" לביצוע סיכום של נתונים. לצורך זאת, פותחים את תפריט התצוגה (View) => כניסה לסרגלי כלים (Toolbars) =>בחירה באפשרות התאמה אישית (Customize). לאחר מכן, בקטגוריות (מצד ימין) אתרו את המושג טבלה => בפקודות (מצד שמאל), יש לאתר את המושג סיכום אוטומטי עם הסמל "סיגמה" ולגרור את האייקון שלו לסרגל הכלים. (מומלץ לגרור לסרגל הכלים של טבלה). כעת, לאחר שמילאתם נתונים בטבלה, אתם יכולים לעמוד על התא האחרון של הטבלה וללחוץ על האייקון "סיגמה". החיבור של ערכי הטבלה לסכום יעשה בדיוק כמו באקסל!