שת"פ בין אסם לטבעול: "מנה חמה" פירה ונקניקיות

המהלך בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל ילווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט וקמפיין חדשני למנויי פלאפון אסקייפ
אפרת אדיר |

חברת אסם, האוחזת במותג התבשילים האישיים מהירי ההכנה, "מנה חמה", משתפת לראשונה פעולה עם חברת טבעול, ומשיקה מנה חמה בטעם חדש, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקל.

המוצר החדש "מנה חמה- פירה עם נקניקיות" משלב תחת סדרת מנה חמה תבשיל המכיל תחליף בשר. התבשיל פותח במטרה לתת מענה לצרכנים, המבקשים ליהנות ממנה חמה ומשביעה, המכילה את שלושת אבות המזון: חלבונים, שומנים ופחמימות. בנוסף, השילוב בין הטעמים מוכר כאהוב נפוץ ביותר בקרב ילדים ובני נוער.

לצד פיתוח המוצר החדש, מרעננת אסם את עיצוב אריזות סדרת "מנה חמה", ויוצאת בגרפיקה חדשה, במראה צעיר ועדכני יותר. מנתוני נילסן למחצית 2006 עולה, כי סדרת "מנה חמה" של אסם הנה המובילה המשמעותית בקטגוריית התבשילים האישיים, עם נתח שוק של 62%. מהלך השקת הטעם החדש ושינוי האריזות ילווה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט וקמפיין חדשני למנויי פלאפון אסקייפ.

סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית באסם מסרה, כי "השילוב של מוצרי טבעול בתבשילי מנה חמה של אסם, מאפשר להעניק לצרכנים מוצר משביע במיוחד, ומועשר מבחינת הרכבו התזונתי. אנו צופים כי בעתיד נשיק מוצרים נוספים פרי שיתוף פעולה זה".

בהתייחסה לשינוי האריזות ציינה יואלי, כי "העיצוב המחודש של אריזות מנה חמה והשימוש בשפה תקשורתית חדשה, נועדו לרענן ולעדכן את כלל הקטגוריה, ולחזק את הקשר עם קהל הצרכנים בני הנוער. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-20% בקטגוריה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה