ועדת המדידה לאינטרנט קוראת לאינטרנט להצטרף

בנוסף, מונה מנכ"ל וועדת המידרוג לטלוויזיה למנהל בפועל של תהליך המכרז לבחירת מערכת המדידה
אפרת אדיר |

וועדת המדידה לאינטרנט של איגוד חברות הפרסום התכנסה היום (ה') לדיון וקבלת החלטות להליך מדידת האינטרנט.

נזכיר, כי בעקבות קבלת מסמכי ה-RFI שפרסמה הוועדה לפני כחודש, הגישו 4 חברות (שילוב, אבינועם בורג & רוני בהט, TNS ונילסן) מסמכי תשובה, הכוללים פתרונות טכנולוגיים ושיטות מדידה שונות, על בסיסן קיבלה הוועדה החלטה בנושא שיטת המדידה הנכונה לשוק בישראל. 4 החברות יתחרו ביניהן במכרז על מדידת הרייטינג באינטרנט.

בתחילת השבוע הצטרפו לוועדת המדידה גם אודי מילנר, מנכ"ל אתר הספורט ONE ושאולי אלימלך, מנכ"ל NRG מעריב, אשר ייקחו חלק בבחירת החברה, שתזכה במכרז. השניים הצטרפו לשאר חברי הוועדה: תימור גורדון- מנכ"ל ARC, יוסי ארז- מנכ"ל McCann Digital, רועי רון- סמנכ"ל מדיה ולקוחות בחברת NEXT-IN, וערן ארדן- מנכ"ל משותף ב-GREY INTERACTIVE.

בשל כך, החליטה היום הוועדה להרחיב את וועדת המדרוג ולפנות אל אתרי המדיה השונים בקריאה להשתתף בוועדה, כל הגופים שישתתפו בוועדה יתבקשו לחתום על הסכם יסוד ולקחת חלק במימון עלות מערכת המדידה.

כמו כן, פנתה הוועדה למנשה סמירה, מנכ"ל וועדת המדרוג לטלוויזיה, בבקשה לנהל בפועל את תהליך המכרז שיביא לבחירת מערכת המדידה. הוועדה החלה בהכנת מסמך המכרז אשר יתפרסם בשבועות הקרובים.

לדברי יגאל בר און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "אני מקווה כי אתרי המדיה יצטרפו למהלך ויאפשרו מדידה אמיתית של הרייטינג ברשת".

ערן ארדן, יו"ר וועדת המדידה לאינטרנט של איגוד חברות הפרסום: "איכות הפתרונות שהוצגו בתשובות על מסמכי ה-RFI, מאפשרת מדידה אמינה ויאפשרו תכנון טוב יותר של מהלכי הפרסום באינטרנט, ובכך גידול של תקציבי הענף. הצטרפותם של אתרי האינטרנט לתהליך תוכיח את בגרותו של הענף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה