עצמאיים? הנה הכלים שיגרמו לכם להיות אנשי תוכן על אנושיים
עצמאיים? יזמים של סטארטאפ של בן אדם אחד? בעלי עסק קטן? יוצרי תוכן בכמויות? החלטנו לשתף אתכם בכלים שיגרמו לכם להיות על-אנושיים. אחרי שתתחילו להשתמש בכלים הבאים, האנשים סביבכם לא יבינו איך אתם עושים עבודה של עשרה אנשים כשאתם בן אדם אחד בלבד חמוש ב-Wifi. תתכוננו להפוך למוטציה של עצמכם.
1. Streak: לדעת מי קרא כל מייל ששלחתם
בואו נתחיל להיות על אנושיים. סטרייק הוא תוסף לג׳ימייל שמראה לכם מי קרא את המיילים שלכם. המשמעות היא שאם אתם שולחים הצעות מחיר ללקוחות אתם פשוט תדעו מתי הם קראו ומה פעמים הם קראו. התוסף גם מאפשר לתזמן מראש מיילים ולמנוע מצבים מביכים שאתם עונים למיילים ב-2 לפנות בוקר. ליהפך, תראו כמו אנשים אחראיים שקמו ב-6 בבוקר כדי לשלוח מייל. נהלו את היום שלכם בכיף והקדישו רק דקות אחדות לתזמונים של מיילים לעתיד. להורדת Streak – וכן, זה חינם. מהיום תשלחו הצעות מחיר וגם תדעו מי קרא אותן
2. Zapier: להפוך אוטומציה לדבר ממש קל ויעיל
אוטומציה נשמעת כמו משהו ממש מורכב ומפחיד וזו הסיבה ש-Zapier כל כך מצליחים – הם הצליחו לפשט את התהליך הזה בטירוף. דוגמאות לדברים שתוכלו לעשות עם Zapier: בכל פעם שמישהו ממלא ליד, Zapier תוסיף את השם והטלפון ל-Google sheets חדש. ליצור סדרה של מיילים ללקוחות חדשים. מאחר ואנחנו משתמשים בזה נוצרת הרגשה אמיתית כאילו אנחנו צוות של 50 איש ששולחים כל היום דברים, כשבעצם זה צוות פצפון שמשתמש באוטומציה. Zapier מתחברת ליותר-1000 שירותים כמו מיילצ׳ימפ, פייסבוק, טוויטר, ג׳ימייל, טרלו, גוגל שיטס, גוגל דוקס וכמעט כל דבר.
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זה לא חינם (20 דולר לחבילת בסיס), אבל השבועיים הראשונים כדי שתתנסו בכוחות אוטומציה על אנושיים הם כן. נרשמים פה
3. Typeform: שאלונים וסקרים בליגה אחרת לגמרי
מכירים את זה שאתם רוצים לשלוח סקר או לקבל חוות דעת של המשתמשים שלכם אבל השאלון שבניתם כל כך מבאס כי עשיתם אותו ב-Google forms ובא לכם להקיא בכל פעם שאתם מסתכלים על העיצוב שלו? אז Typeform. פלטפורמה מהממת, קלה לתפעול ויפהפייה למילוי סקרים. זה חינם עד 100 משתתפים בסקרים בחודש ומעוצב להפליא. להרשמה
4. Chatfuel: לבנות בוטים על אנושיים לפייסבוק מבלי לדעת שורה אחת של קוד
כן, בדיוק מה שקראתם. בלי לדעת שורה של קוד תוכלו לבנות בוטים פשוטים ומורכבים כאחד ולסנכרן אותם עם עמוד הפייסבוק שלכם בשניות. הנה דוגמא לבוט פייסבוק שלוקח פחות מחצי שעה לבנות. להרשמה ל-Chatfuel
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
5. Buffer: לתזמן פוסטים לכל הסושיאל שלכם במקום אחד
מכירים את זה שאתם מבזבזים שעה ביום על להעלות סטטוסים בפייסבוק, טוויטר, אינסטוש ולינקדאין? אז די. פשוט תשתמשו ב-Buffer שיודע לקחת פוסט אחת ולפרסם אותו במכה אחת ובתזמון מראש בכל אחת מהמדיות החברתיות שלכם. עד 3 חשבונות מדיה חברתית זה חינם, מומלץ להשתמש בזה בצורה הזו. להרשמה
6. Unsplash: תמונות של צלמים מובילים מהעולם לשימוש מסחרי חופשי וחינמי
מדובר במאגר הכי איכותי שאנחנו מכירים לצילומים איכותיים וחינמיים עם רישיון חופשי לחלוטין לכל שימוש מסחרי בלי הצורך להזכיר את הצלם. המאגר שלהם מתרחב כל הזמן והתמונות שלהם מעוררות השראה. כל התמונות כמעט בתוכניסט הן משם. צוות של עורכים ארטיסטיים בודק את כל התמונות שאנשים מעלים לשם והם בוחרים רק את האמנותיות ביותר. זה על גדר סוד אטומי מסחרי שאנחנו נותנים לכם פה. לשדרוג החיים שלכם
7. Unbounce: לבנות דפי נחיתה מדהימים ולעשות מיליון A/B טסטים עליהם
יש הרבה שירותים לבניית דפי נחיתה. Unbounce הוא הכי יקר מכולם, אבל גם הכי טוב וזה שיעלה את הסיכוי שלכם להיות על אנושיים. השירות שלהם עולה 99$ אבל באמת באמת באמת שהם מצדיקים את המחיר. המערכת קלה לתפעול, לא מצריכה ידע מורכב מדי והשירות שלהם ממש יעיל. אם תתקלו בעיה ותשלחו להם מייל הם יענו לכם תוך דקות עם אוטומציה שמבינה מה הבעיה (כנראה הם משתמשים ב-Zapier) ואם האוטומציה לא תעזור נציג אנושי יענה לכם. אגב הנה דוגמה לעמוד הנחיתה שלנו שעוצב בשם. להרשמה
8. Claimlifeback: מחזיר את השליטה בחיים שלכם ומוריד את השהות שלכם מול הסמארטפון
תארו לעצמכם שבמשך 5 ימים מישהו היה נותן לכם פקודות, שאם תבצעו אותן, תפחיתו את הזמן שאתם מבזבזים בכל יום על הסמארטפון שלכם (הודעות ווצאפ וכו׳). אז זה בדיוק האתגר הזה – 5 ימים שיהפכו אתכם לעל אנושיים – שכן מרבית האנושות מבזבזת 4-5 שעות ביום מול הסמארטפון בלי פרודקטיביות. לאתגר
9. Quik: יצירת וידאויים שווים מהמובייל
אחרי שנגמלתם מווצאפ, תורידו אפליקציה קצת יותר פרודקטיבית: Quik. היא פשוט לוקחת וידאויים קיימים מהמובייל שלכם ויוצרת מהם סרטון במהירות. הנה דוגמא למשהו שיצרנו איתה. להורדה אנדרואיד, להורדה באייפון. תורידו ותהפכו להיות על אנושיים במהירות
10. Animaker: אינפוגרפיקת וידאו מדהימה במקום עוד מצגת ממוצעת
באמצעות הכלי הזה תוכלו להפיק וידאויים בשיטת drag and drop ושוב – בלי שום ידע בעריכה, בלי להרים מצלמה, ולבלי לחפש עיצובים. הכל Built in. הנה דוגמא לדוח גוגל אנליטיקס שהכנו לתוכניסט באמצעות Animaker
* הכותב הוא מנהל חברת התוכן תוכניסט
- 3.הדס ContentWing 16/07/2018 10:02הגב לתגובה זובדיוק בזמן! בדיוק מה שאני צריכה .... תודה
- 2.gri 15/07/2018 20:32הגב לתגובה זואחרי שהבטיח הרים וגבעות עם הורדת יוקר המחיה וחנות אונליין במחירי ברלין, פתאום הוא כותב בשפת ביוב על איך ניהול תוכן.
- 1.אייל 15/07/2018 12:02הגב לתגובה זוהיי אייס. אולי במקום כתבות ברנז׳ה אינסופית תשלבו באתר קצת יותר תכנים כאלו ואז תהפכו מצהובון ברמה הנמוכה ביותר לאתר שאנשי התעשיה באמת נעזרים בו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
