תוכניסט
צילום: יח"צ
טור

עצמאיים? הנה הכלים שיגרמו לכם להיות אנשי תוכן על אנושיים

אחרי שתתחילו להשתמש בכלים הבאים, האנשים סביבכם לא יבינו איך אתם עושים עבודה של עשרה אנשים כשאתם בן אדם אחד בלבד חמוש  ב-Wifi

עצמאיים? יזמים של סטארטאפ של בן אדם אחד? בעלי עסק קטן? יוצרי תוכן בכמויות? החלטנו לשתף אתכם בכלים שיגרמו לכם להיות על-אנושיים. אחרי שתתחילו להשתמש בכלים הבאים, האנשים סביבכם לא יבינו איך אתם עושים עבודה של עשרה אנשים כשאתם בן אדם אחד בלבד חמוש  ב-Wifi. תתכוננו להפוך למוטציה של עצמכם.

 

1. Streak: לדעת מי קרא כל מייל ששלחתם 

בואו נתחיל להיות על אנושיים. סטרייק הוא תוסף לג׳ימייל שמראה לכם מי קרא את המיילים שלכם. המשמעות היא שאם אתם שולחים הצעות מחיר ללקוחות אתם פשוט תדעו מתי הם קראו ומה פעמים הם קראו. התוסף גם מאפשר לתזמן מראש מיילים ולמנוע מצבים מביכים שאתם עונים למיילים ב-2 לפנות בוקר. ליהפך, תראו כמו אנשים אחראיים שקמו ב-6 בבוקר כדי לשלוח מייל. נהלו את היום שלכם בכיף והקדישו רק דקות אחדות לתזמונים של מיילים לעתיד. להורדת Streak – וכן, זה חינם. מהיום תשלחו הצעות מחיר וגם תדעו מי קרא אותן

2. Zapier: להפוך אוטומציה לדבר ממש קל ויעיל

אוטומציה נשמעת כמו משהו ממש מורכב ומפחיד וזו הסיבה ש-Zapier כל כך מצליחים – הם הצליחו לפשט את התהליך הזה בטירוף. דוגמאות לדברים שתוכלו לעשות עם Zapier: בכל פעם שמישהו ממלא ליד, Zapier תוסיף את השם והטלפון ל-Google sheets חדש. ליצור סדרה של מיילים ללקוחות חדשים. מאחר ואנחנו משתמשים בזה נוצרת הרגשה אמיתית כאילו אנחנו צוות של 50 איש ששולחים כל היום דברים, כשבעצם זה צוות פצפון שמשתמש באוטומציה. Zapier מתחברת ליותר-1000 שירותים כמו מיילצ׳ימפ, פייסבוק, טוויטר, ג׳ימייל, טרלו, גוגל שיטס, גוגל דוקס וכמעט כל דבר.

זה לא חינם (20 דולר לחבילת בסיס), אבל השבועיים הראשונים כדי שתתנסו בכוחות אוטומציה על אנושיים הם כן. נרשמים פה

3. Typeform: שאלונים וסקרים בליגה אחרת לגמרי

מכירים את זה שאתם רוצים לשלוח סקר או לקבל חוות דעת של המשתמשים שלכם אבל השאלון שבניתם כל כך מבאס כי עשיתם אותו ב-Google forms ובא לכם להקיא בכל פעם שאתם מסתכלים על העיצוב שלו? אז Typeform. פלטפורמה מהממת, קלה לתפעול ויפהפייה למילוי סקרים. זה חינם עד 100 משתתפים בסקרים בחודש ומעוצב להפליא. להרשמה 

4. Chatfuel: לבנות בוטים על אנושיים לפייסבוק מבלי לדעת שורה אחת של קוד

כן, בדיוק מה שקראתם. בלי לדעת שורה של קוד תוכלו לבנות בוטים פשוטים ומורכבים כאחד ולסנכרן אותם עם עמוד הפייסבוק שלכם בשניות. הנה דוגמא לבוט פייסבוק שלוקח פחות מחצי שעה לבנות. להרשמה ל-Chatfuel

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

5. Buffer: לתזמן פוסטים לכל הסושיאל שלכם במקום אחד

מכירים את זה שאתם מבזבזים שעה ביום על להעלות סטטוסים בפייסבוק, טוויטר, אינסטוש ולינקדאין? אז די. פשוט תשתמשו ב-Buffer שיודע לקחת פוסט אחת ולפרסם אותו במכה אחת ובתזמון מראש בכל אחת מהמדיות החברתיות שלכם. עד 3 חשבונות מדיה חברתית זה חינם, מומלץ להשתמש בזה בצורה הזו. להרשמה

6. Unsplash: תמונות של צלמים מובילים מהעולם לשימוש מסחרי חופשי וחינמי 

מדובר במאגר הכי איכותי שאנחנו מכירים לצילומים איכותיים וחינמיים עם רישיון חופשי לחלוטין לכל שימוש מסחרי בלי הצורך להזכיר את הצלם. המאגר שלהם מתרחב כל הזמן והתמונות שלהם מעוררות השראה. כל התמונות כמעט בתוכניסט הן משם. צוות של עורכים ארטיסטיים בודק את כל התמונות שאנשים מעלים לשם והם בוחרים רק את האמנותיות ביותר. זה על גדר סוד אטומי מסחרי שאנחנו נותנים לכם פה. לשדרוג החיים שלכם 

7. Unbounce: לבנות דפי נחיתה מדהימים ולעשות מיליון A/B טסטים עליהם

יש הרבה שירותים לבניית דפי נחיתה. Unbounce הוא הכי יקר מכולם, אבל גם הכי טוב וזה שיעלה את הסיכוי שלכם להיות על אנושיים. השירות שלהם עולה 99$ אבל באמת באמת באמת שהם מצדיקים את המחיר. המערכת קלה לתפעול, לא מצריכה ידע מורכב מדי והשירות שלהם ממש יעיל. אם תתקלו בעיה ותשלחו להם מייל הם יענו לכם תוך דקות עם אוטומציה שמבינה מה הבעיה (כנראה הם משתמשים ב-Zapier) ואם האוטומציה לא תעזור נציג אנושי יענה לכם. אגב הנה דוגמה לעמוד הנחיתה שלנו שעוצב בשם.  להרשמה

8. Claimlifeback: מחזיר את השליטה בחיים שלכם ומוריד את השהות שלכם מול הסמארטפון

תארו לעצמכם שבמשך 5 ימים מישהו היה נותן לכם פקודות, שאם תבצעו אותן, תפחיתו את הזמן שאתם מבזבזים בכל יום על הסמארטפון שלכם (הודעות ווצאפ וכו׳). אז זה בדיוק האתגר הזה – 5 ימים שיהפכו אתכם לעל אנושיים – שכן מרבית האנושות מבזבזת 4-5 שעות ביום מול הסמארטפון בלי פרודקטיביות. לאתגר

9. Quik: יצירת וידאויים שווים מהמובייל

אחרי שנגמלתם מווצאפ, תורידו אפליקציה קצת יותר פרודקטיבית: Quik. היא פשוט לוקחת וידאויים קיימים מהמובייל שלכם ויוצרת מהם סרטון במהירות. הנה דוגמא למשהו שיצרנו איתה. להורדה אנדרואיד, להורדה באייפון. תורידו ותהפכו להיות על אנושיים במהירות

 

10. Animaker: אינפוגרפיקת וידאו מדהימה במקום עוד מצגת ממוצעת

באמצעות הכלי הזה תוכלו להפיק וידאויים בשיטת drag and drop ושוב – בלי שום ידע בעריכה, בלי להרים מצלמה, ולבלי לחפש עיצובים. הכל Built in. הנה דוגמא לדוח גוגל אנליטיקס שהכנו לתוכניסט באמצעות Animaker

 

* הכותב הוא מנהל חברת התוכן תוכניסט

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הדס ContentWing 16/07/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    בדיוק בזמן! בדיוק מה שאני צריכה .... תודה
  • 2.
    gri 15/07/2018 20:32
    הגב לתגובה זו
    אחרי שהבטיח הרים וגבעות עם הורדת יוקר המחיה וחנות אונליין במחירי ברלין, פתאום הוא כותב בשפת ביוב על איך ניהול תוכן.
  • 1.
    אייל 15/07/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    היי אייס. אולי במקום כתבות ברנז׳ה אינסופית תשלבו באתר קצת יותר תכנים כאלו ואז תהפכו מצהובון ברמה הנמוכה ביותר לאתר שאנשי התעשיה באמת נעזרים בו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.