22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מחירי הדירות ממשיכים לטפס - תראו את הנתון העדכני שמציגים היום בלמ"ס

לא נראה טוב. חדשות רעות לכחלון ולאלו הממתינים עם רכישת הדירה בשוק החופשי - הנה הנתונים
 |  109
שוק הדיור
Share
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט ובתוך כך פרסה, כרגיל, גם את נתון השינוי במחירי הדירות, נתון שאינו חלק ממדד המחירים לצרכן (כיוון שבלמ"ס רואים בנתון זה השקעה ולא הוצאה).


לפי הנתון שפורסם היום, בחודשים יוני-יולי נרשמה עלייה של 0.4% במחירי הדירות. יותר מזה, הנתון הקודם לחודשים מאי-יוני עודכן מעלה מעלייה של 0.1% לעלייה של 0.3% והנתון לאפריל-מאי עודכן מעלה מעלייה של 0.1% לעלייה של 0.2%.

הנתון האחרון משלים רצף של 6 חודשים רצופים של עלייה במחירי הדירות, אבל צריך להגיד שמדובר בעלייה מתונה בהרבה משיעור העלייה שנרשם לפני שנה. כעת קצב עליית המחירים השנתי עומד על 4.4% בעוד לפני כשנה הקצב עמד על מעל 8%. כלומר עליית המחירים נמשכת, אבל בקצב מתון בהרבה.

הסיפור המדהים הוא שעליית המחירים נמשכת למרות הקיפאון המחריף בשוק הדיור. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בתחילת השבוע את היקף מכירת הדירות החדשות בחודש יולי. באופן מסורתי חודש יולי הוא חודש חזק מבחינת היקף הפעילות בשוק הדיור, אך מנתוני הלמ"ס שמפורסמים היום עולה כי היקף המכירות של דירות חדשות ביולי האחרון הסתכם ב-2,061 בלבד, ירידה של 17% לעומת היקף המכירות בחודש יוני ונתון שנמוך מזה של חודש מאי. כלומר מי שציפה לראות התעוררות בשוק בחודשי הקיץ, התבדה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

109 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 הלך על כחלון, דווקא האמנתי 17/09/2017 19:39 לו שיוריד את מחיר הדיור אבל בנתיים הם
רק עולים, אין סיכוי שאני אבחר בו שוב, לא עושים את אותה הטעות פעמיים, כחלון, ביבי עשה לך מה שהוא עשה ללפיד, מדהים איך שנפלת בפח שלו..
55 צוריאל 17/09/2017 18:44 הקבלנים בלחץ אין מכירות וגם הוזלת מחירים לא תעזור
גם אם ייתנו מטבח ,הוזלות מאות אלפי שקלים. פרנציפ לא רוכש מקבלן בשוק החופשי. אנחנו רוצים רק תוכנית ממשלתית ,מחיר למשתכן,די הפסקנו לפמפם את בועת הנדלן.
54 בא 17/09/2017 16:45 חרא עולה למעלה ,פתגם רוסי.אלה המנהלים של המדינה
שיצרו את הבועה הזאת כדי שיהיה כסף לכבישים רכבות וצוללות וגם לשוחד ,5 אחוז ,לכיס .חבל שאי אפשר לקחת כסף שוחד לקבר , לעולם הבא לוקחים רק מעשים טובים , תראו מה קורה ביום כיפור ,כול הדת היהודית בנויה על מצוות והעולם הבא .
בא 17/09/2017 17:03 אני לא דתי ,אבל גם החרדים לא ,הם כת בסגנון יהודי ,לא
תעשה לך כול פסל ותמונה ורב לעבוד אותו . בפסלים הם חלשים אמנם ,אבל ...בתמונות של רבנים ועבודת רבנים הם חזקים מאוד ולכן הם לא יהודים , יהודי מקיים את המצוות הכתובות בתנך .
53 דן 17/09/2017 12:58 הרחקת משקיעים=עליית מחירים
נתון חשוב נוסף שלדעתי יש לקחת בחשבון הוא שהרחקת המשקיעים מהשוק ,בטווח הארוך דווקא תתרום לעליית מחירים של הדירות ואני אסביר. יש בישראל לא מעט משפחות שגרות בשכירות .הרחקת המשקיעים בטווח הארוך תצמצם באופן ניכר את היצע הדירות לשכירות ,מה שעשוי ככל הנראה להעלות את שכר הדירה באופן מתמיד. במצב זה יהיו לא מעט משפחות שיעדיפו לרכוש דירה ולא לשלם מחירים לא הגיוניים על שכירות דירה. פעולה זאת תגרום אף היא לביקושים נוספים לרכישת דירות ובעקבותיה שוב,...ניחשתם נכון עליית מחירים!!
מרסה 22/09/2017 16:06 דבריך... עושים שכל.. אבל..
אכן נכון הניתוח שלך. עם זאת, בנושא נדל"ן והרצון הבלתי מתפשר של כחלון לפגוע באוכלוסיית המשקיעים לא רק קשור לניסיון שלו להשפיע ולהקטין את רמת הביקושים אלה (ויש שיגידו בעיקר) חלוקה צודקת יותר של המשאבים בין אזרחי המדינה. לסוגיה הזו, נדמה לי יש היבט אידיולוגי ואלקטוראלי כאחד.
בא 17/09/2017 17:18 משקיעים ,אתה מנסה לכבס חרא שיושב על צוואר האדם העובד
והישר ,אם מחירי הדירות היו ריאליים ,היו קונים לעצמם דירה ולא ניסחטים כול החיים עי איזה גוק זקן מושחת ומשפחת הגוקים הקטנים שלו .
ויכניס את המשק למיתו 17/09/2017 13:47 דרך עקומה שכולנו נשלם ביוקר (ל"ת)
52 דן 17/09/2017 12:04 המחירים רק יעלו
במשך שנתיים הקבלנים מוכרים דירות ולא מתחדשים במלאי קרקעות למכירה בשוק בחופשי. למה ? כי אין!! המדינה לא משווקת. זאת עובדה. המסקנה המתבקשת מהעובדה הזאת היא שמלאי הדירות הולך ומצטמצם .כל דירה שנמכרת יורדת מהמלאי ..במצב הדברים באלה בעוד זמן קצר ,יהיה מלאי קטן מאוד של דירות בשוק החופשי ,מה שבאופן ודאי יעלה את מחירן,כי הרי ברור שמחיר שוק נקבע ממחיר השוק ולא מתכנית משתכן כזאת או אחרת.
קפה ולימון 17/09/2017 14:17 תגובה מטעם טוקבקיסט בתשלום.מי עוד יעשה זאת?
?
דן 17/09/2017 15:01 אמת כואבת
מצער שעל כל טוקבק שלא צופה ירידת מחירים יש את ה"חכם" שיכתוב שזאת תגובה ממומנת ולא אובייקטיבית וזאת במקום להתייחס לגופם של הדברים ולהגיב בטענות סותרות והגיוניות. הייתי שמח לראות תגובה עניינית שתגרום לי להאמין שאלה לא פני הדברים ,להתיישב על הגדר ולהמתין לירידת מחירים. אבל לצערי זאת האמת גם אם היא כואבת...
51 איציק 17/09/2017 11:31 מה לא ברור ??? יש עליות רצופות במחירי הדיור
איפה התרסקות של 70 % ? איפה צניחה? הרבה דיבורים וטוקבקים ומחירים עולים ועולים. ביקוש גדול גם בשוק דירות יד שניה וגם בתוכנית מחיר למשתכן יש התנפלות.
50 טיפש שחיכה 17/09/2017 11:00 חיכיתי והפסדתי. מחאת הדיור אשמה. מי יפצה אותי ?
חיכיתי והפסדתי. מחאת הדיור אשמה. מי יפצה אותי ? טדי ? איציק ? יכולתי לקנות בתחילת השנה במאה אלף פחות.
קפה ולימון 17/09/2017 14:22 כולם ירוצו לקנות עכשיו?באמת?למי שהיה כסף-אז
הוא קנה - לא אכפת לו - 700 אלף פה, 700 שם...מי שלא קנה - מסתכל עכשיו האם מסוגל לשלם משכנתא או לא-אני בטוח שיהיה עוד איזה אחוז מסוים שיקנו במחיר מיליון...אבל זה אחוז מסוים וזה לא ייקח הרבה זמן...לא צריך לבנות על זה, קבלנים יקרים. תחזרו למחיר 700 על 4 חדרים וכמה שיותר מהר-יותר טוב לכולם - תתחילו למכור-אנשים יקחו משכנתא-תבינו שמיליון-זה יותר מדי...גם עם נותנים הנחה+מטבח+טויוטה קורולה חינם...לא יעזור...
49 ענת 17/09/2017 10:20 בובת ברבי
מחיר בובת ברבי שובר שיאים בחנויות טויס אר אס מוסרים כי מחירה של בובת טויס אר אס עלה לשיא כל הזמנים וממשיך לעלות כרגע מחיר הבובה חצה את רף 20.000שקלים חברת טויס אר אס שמחה לבשר כי נמצאו שני מטומטמים שרכשו שתי בובות בצער רב הודיעה חברת טויס אר אס על בקשה לפשיטת רגל לידיעתך דמרי ,חנן מור ,גינדי וחבריהם ......עליית מחירים לא אומרת כלום כל עוד אין קונים
48 אליפז 17/09/2017 09:29 שטויות במיץ
מנין נתוני ההבל הללו?קידום מכרות???החרם הארצי על הדיור הביא לירידה רבתי בעסקאות-ולצרות צרורות לקבלנים רבים שבסכנת פשיטת רגל.אז-מנין הנתוים המופרכים הללו????????????????.אל תהיו עבדים.המחירים יורדים-והקריסה הגדולה בדרך.
שמטוב 17/09/2017 11:06 המחירים בינתיים עולים ולא ירדו בהרבה.
לקבלנים עדיף לא למכור כלום מאשר למכור בהפסד. הבנקים והמדינה תומכים בסירוב הקבלנים למכור בהפסד, כי מכירה בהפבד תגרום לקבלנים פשיטות רגל ואז הבנקים והמדינה יאבדו מקור הכנסה חשוב.
קפה ולימון 17/09/2017 14:25 גם אם ימכרו ב-700-לא ימכרו בהפסד,כמובן אם התנהלו נכון
ולא שילמו לסמנכלים,מוכרים וצבא מנהלי רישומים את הסכומים הלא הגיוניים. אם עשו זאת - אז באמת - יתקרבו למחירי עלות...אבל קבלנים-הגיעה תקופה חדשה - תראו דברים מחדש-ככה שישתלם לכולם...
47 מריו 17/09/2017 09:12 מס דירה שלישית הוזיל מחירים משקיעים ברחו
ביטן וגפני סיכמו עם כחלון ,החוק חוזר בגדול. מחירים ימשיכו לצלול מטה חזק ,יחד עם הסופרטאנקר מחיר למשתכן ,דירות חדשות . בחצי מליון שקל פחות ,הקבלנים בפחד אין מכירות ומחירי הבועה התפוצצו להם בפנים.
46 מתפקד חדש 17/09/2017 09:09 כחלון המלך שלנו בבחירות 30 מנדטים
מעל 2 מליון מחוסרי דיור,יצביעו כחלון בבחירות גם מנדטים מהמחנה הציוני,שבגדו בבחורים שלהם,על אפם וחתם החוק יעבור ,מס על הכנסה מדירות ,כחלון יקח מנדטים מאין עתיד . לפיד חזק בסיסמאות ,וחוגי בית אפס עשייה.
שמטוב 17/09/2017 11:08 בטח .. בטח .. השר כשלון לא יעבור את אחוז החסימה כי לא
הצליח להוזיל אתצ מחירי הדירות. מהבטחות שלו אי אפשר לקנות דירה.
45 איתן 17/09/2017 09:04 שלב המניפולציה עולה מדרגה
המחירים בירידה זהירה יחד עם העסקאות שירדו באופן חד. המניפולציה כרגע הפכה ממחסור בקרקעות - לכך שיפסיקו לבנות ושהקפיץ ישתחרר עם סיום ההגרלות. תיקון - הקפיץ ישתחרר רק לכיוון השני והירידות המתונות יהפכו למפולת בהמשך. זהירות נדרשת. לא ליפול בפישינג של שלב הקיפאון.
44 שמטוב 16/09/2017 23:22 מתי השר משה כשלון מתפטר ? אין לו כבוד עצמי ? (ל"ת)
קפה ולימון 17/09/2017 14:29 הוא אמר אם לא יוריד-עד סוף 2017,כרגע לא הוריד אבל יש
לו עוד 3.5 חודשים. אולי זה יבוא פתאום..
43 עמית 16/09/2017 22:35 600 אלף הנחה ממוצעת מחיר למשתכן
בחיים לא נקנה ,בשוק החופשי נחכה כמה שצריך,עד שנזכה בהנחה 600 אלף שקל. הסתערות על ההגרלות ,גם ככה מחירי השכירות בירידות ,כמו מחירי הדיור
42 עמבמבר 16/09/2017 22:31 מחירי הדיור יצנחו 50% כחלון שבר את הקרטל
דירה במחיר בועה,1,4 מיליון תעלה אחרי הנפילה,700 אלף .
41 רק שאלה 16/09/2017 21:06 לאן יגיעו המחירים כאשר אלו שמחכים על הגדר ירדו
לאחר שיבינו שאין למה?!?! אני כבר ניחשתי ולכן אני בתהליך רכישת דירה
40 כלכלן 16/09/2017 18:30 מי שמחכה משלם
ולא רק שכירות
39 דני 16/09/2017 15:23 כחלון
חמור הולך בראש וכולם הולכים אחריו אל תחכו למחיר למשתכן שכר הדירה שתשלמו משכנתאות גבוהות יותר וכל זה בהמתנה לדירה שרמת הגימור שלה נמוכה ויהיה קשה למכור מפני שהיא במחיר למשתכן ואז יודעים שנקנתה בהנחה ורמת הגימור נמוכה בקיצור אין פה עסקה טובה......
38 כחלון מפחד מהנגידה 16/09/2017 11:39 לא באמת רוצה להוריד את המחירים
אם היה רוצה, היה מוריד אותם כבר ממיזמן, אבל הוא לא משחרר יותר קרקעות, הוא פשוט משחרר את אותה הכמות פשוט חלק למחיר למשתכן
37 hguy 16/09/2017 11:38 אין מה להוריד את מחירי הדירות - ביקוש כבוש שיתפרץ.
הירידה בהתחלות הבנייה עקב התחבולות של כחלון גורמות לכך שלפחות משקי בית יש דירות בבעלות. הפוך מתוכנית כחלון ופחות דירות להשקעה המשמשות להשכרה.. התוצאה הינה עלייה במחירי הדירות כשהביקושים יתפרצו ועלייה במחירי שכר דירה. כחלון מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה. האם לא חשב הוא וצוותו שעם כל האיומים קבלנים יתקפלו ויפסיקו לבנות עד חלוף הזעם. מה הוא ציפה שימשיכו לבנות ויפסידו כסף. מי שלא יזכה במחיר למשתכן יצטרך להוסיף הרבה כסף לרכישת דירה וככל שיחכה המחיר יעלה. גם המשקיעים יחזרו משום שאין אלטרנטיבות להשקעת כספם בביטחון יחסי. שוק ההון משתולל ואדם עלול לאבד את כל כספו בטווח קצר.
36 רפאל 16/09/2017 10:07 ישששש אני לא הקשבתי וקנתי אמרו לי שכחלון דביל צדקו!
איזה כיף להיות בצד שצדק!
35 רועי 16/09/2017 08:46 מעולה הדירה במחיר למשתכן שלי שווה יותר
והמחיר שלי כבר נקבע
34 רענן 16/09/2017 05:22 כחלון נכשל וחייב להתפטר ולא הציבור יםטרו (ל"ת)
33 בן אהרון 16/09/2017 04:39 שר אוצר מנסה לעצור מחיר במחסור ולא מבין למה לא מצליח.
הקבלנים מתלוננים שאין להםנקרקעות לבנייה כי הפסיקו לשווק קרקעות לבנייה חופשית כבר שנתיים. וגם הקבלנים צימצמו את התחלות הבנייה כי הביקוש ירד, שוב בגלל המשקיעים שיצאו מהשוק. והמחסור גדל. אז איך ירדו המחירים???
קפה ולימון 16/09/2017 21:17 אני לא מבין למה אוצר ומשרד הבינוי לא התאחדו ולא בונים
דירות בבניה ממשלתית - אם הקרטל של האינטרסנטים החליט שהוא שולט בהיצע - צריך להראות לקרטל הזה - מי בעל הבית, מה זה השטויות האלה - קבלני עבודות השתלטו על המדינה כולה ? דחוף להפעיל את החברות כמו עמידר ואחרות. לא רוצים לעבוד ולהרוויח 3 מרצדסים על בנין אחד? רוצים 25 מרצדסים על בנין אחד ? - זה לא יקרה, אנשים לא יממנו לכם כ"כ הרבה מרצדסים. 3 - כן יממנו , 25 ??? סליחה, אתם רציניים ??
32 הנצ 16/09/2017 00:45 שוחד הבחירות של כולנו לזוגות הצעירים !
הם נותנים לצעירים שוחד בצורת הנחה על המחיר אלא מה המחירים לא עוצרים והשאלה למה? הסיבה היא יוקר החומרי גלם ושיטות הבניה עתירות העבודה
31 בא 15/09/2017 23:50 יש מנהל מושחת למדינה .ביבי,שלא עושה כלום להורדת מחירים
ככה יש כסף לצוללות ושוחד 5 אחוז .וגם כץ עושה רכבות ומקבל שוחד 5 אחוז מכול עיסקה.כמה חבל שיש מי שמחכה להם למטה בגיהנום.הכול זמני ,גם כספי שוחד.כמה עלובים המנהלים שלנו כשפותחים את האור.
30 קבלן מובטל 15/09/2017 23:26 משלמים במחירים של היום ומקבלים עוד 5 שנים, ואם המחירים
ירדו בעשרות אחוזים, עדיף לגור בשכירות ולראות מה יקרה עוד כמה שנים או לקנות מיד שניה.
29 בן אהרון 15/09/2017 21:49 שר אוצר צריך להיות מינוי מיקצועי ולא מינוי פוליטי !!!
נתניהו מספיק חכם לראות את הטעויות שעושה שר האוצר ולתת לו ליפול איתן. עכשיו כבר שר האוצר לא יכול להוות איום על נתניהו. הבעיה שהציבור כולו משלם על הניהול הלא מיקצועי של שר האוצר ואילו אנשי האוצר כנראה חוששים להסביר לו שהוא טועה כי הוא כנראה לא רוצה לשמוע ואולי גם לא מסוגל להבין. את המחיר, משלם כל הציבור.
28 זוג צעיר 15/09/2017 20:07 ההמתנה שלנו עולה כסף נמאס לנו לחכות
אחרי המתנה של קצת יותר משנה לירידות אנחנו הולכים לקנות דירה כל עוד אנחנו יכולים חבל על הזמן והכסף שלנו על שכירות ועליית המחירים
רק פינוי בינוי=אקזיט 16/09/2017 13:21 חכמים שהתפכחתם מאשליות. ואם קשה לכם חדשה, תקנו ישנה
באזור פינוי בינוי במרכז אקזיט היסטרי של הכפלת הערך ודירה חדשה. עדיף בהרבה ממחיר למסתכן בהגרלה או הפסד הכסף בשוק ההון וטפיליו
איציק 16/09/2017 12:18 בהצלחה (ל"ת)
אריק 16/09/2017 01:50 תקנה כפרה תחגוג. אל תבכה אחר כך כשהכל יפול.
בניגוד לפראייר מעלי אני לא קונה דירה במחיר בועה!
קפה ולימון 16/09/2017 01:28 מי שיש לו סכומים כאלה-שיקנה,מי שאין לו-אז אין ואין להרב
ה
27 כלכלן 15/09/2017 19:48 לאן יעלו?? הם כבר בשמיים (ל"ת)
ענת 16/09/2017 13:14 יעלו כול זמן שיש מיסוי מטורף על נדלן, מס רכישה, שבח,
השבחה, שכ"ט עו"ד ומה לא? אז חייבים לעלות אחרת זה פשוט הפסד ומי נהנה? המדינה שהבטיחה במיסוי את עליית המחירים ומספסרת בקרקעות ועובדת על זוגות צעירים בתעמולה תקשורתית
שגיב 15/09/2017 23:28 גם ב 2010 אמרו את זה (ל"ת)
26 אהרון אהרון 15/09/2017 18:46 ככה במדינת ביביהו כולם נגד כחלון רק הקבלנים עושים כסף (ל"ת)
נתניהו היה 100% 15/09/2017 21:49 כחלון ביקש וקיבל את כל המשרדים שרצה ויד חופשית (ל"ת)
בא 15/09/2017 23:51 נתניהו 100 אחוז יורד לגיהנום ,וגם שרה. (ל"ת)
25 סטטיסטיקאי 15/09/2017 18:33 לא למרות הנפילה במכירות אלא בגלל
זוגות צעירים רוכשים דירות במחיר ממוצע נמוך מממוצע השוק,שכולל משפרי דיור,משקיעים ומדירות יוקרה. ברגע שיצאו הדירות הזולות של הזוגות מהמשוואה,הממוצע עולה אוטומטית.אפילו אם היתה ירידה משמעותית בעסקאות שעדיין מתבצעות.
24 דירות? מעט ובאיחור 15/09/2017 18:32 מחיר למשתכן מספקת לחסרי הדיור גדר לשבת עליה (ל"ת)
הקטסטרופה בדרך 16/09/2017 12:53 בדיוק, במקום לטפל בהיצע , מטפלים בצד הביקושים ודוחים את
הקטסטרופה לאחרי הבחירות. אחרי המבול.....
23 איזה קשקוש 15/09/2017 18:21 אנשים לא קונים דירות
מתווכים אין להם עבודה מהיכרות אישית . ברור שיש משפרי דיור אבל מי שמעמיד דירה למכירה קשה לו יותר למכור ונאלץ להוריד מחיר.
איש אחד 15/09/2017 21:33 אז תאר לך מה יקרה כשיתחילו לקנות
אם זה המצב כשהביקוש קפוא (בגלל שכולם מחכים להגרלות), מה יקרה אחרי ההגרלות? ולא יבואו הגרלות חדשות, כי גם ההגרלות כיום הן על דירות שאינן קיימות, וגם לא תהיינה קיימות בשנים הקרובות.
22 ממי 15/09/2017 18:02 רק מי שבאמת מבין נדל"ן יודע מה קורה (ולא מתווך אומלל)
המחירים יורדים בדירות והבתי יוקרה, השוק מוצף בדירות ובתי יוקרה שנמכרים, הם הראשונים לצאת, גם בגלל שיש להם משכנתאות כבדות מאוד וכל שינוי ביוקר ריבית המשכנתא משפיע עליהם פי כמה וכמה מדירה רגילה. גם אחזקה של כזה נכס מאוד יקרה וקשה לעמוד בה. בגלל זה מה שרואים עכשיו זה עלייה במחירים, כי הנכסי יוקרה נמכרים. חבל שהלמ"ס משווה עגבניות למלפפונים....
hguy 16/09/2017 11:40 אז מה זוגות צעירים יקנו בתי יוקרה? (ל"ת)
אתה טועה ומטעה 15/09/2017 18:51 הנתונים לא מבוססים על תמהיל שונה
אל תדבר על נושאים שאתה לא מבין בהם
ממי 17/09/2017 07:57 אם הית יודע איך הלמ"ס אוסף נתונים היית יודע שנייר טואלט
יותר אמין. כל מיני דודות תמימות שמתקשרות או הולכות למשרדי תיווך או קבלנים ומבקשות תדפיס מכירות ופשוט רושמות כל נתון שנתונים להן בלי לבדוק אם או הוא אמיתי או לא. לצערנו אנשי נדל"ן זה לא הדבר הכי אמין שיש, להפך... ותהיה בטוח שהם מנצלים את הסיטואציה. אתה יכול לצעוק עד מחר את השקרים וההכפשות שלך, אבל המציאות תיפול לך על הפנים. כבר עכשיו כל בעל דירה מוכן להתפשר ולהתגמש במחיר השכירות, מעניין למה...(בטח לא בגלל חוסר בדירות).
ררר 15/09/2017 18:49 ?
לא הבנתי אותך
21 איש אחד 15/09/2017 18:01 התגובות כאן מוזרות
הסיפור די ברור. מחיר למשתכן + מס דירה שלישית יצרו את האפקט של מע"מ אפס, ובעוצמה רבה הרבה יותר. הקונים ממתינים. אבל להמתנה יש סוף. וכשיגיע הסוף הקפיץ ישתחרר. כחלון = כישלון.
ממי 17/09/2017 08:00 איזה קפיץ?עם איזה כסף? (ל"ת)
שי 15/09/2017 22:23 צודק בהחלט
כך היה במחאה החברתית שהתחילה עם הקוטג' וכך גם היה במע״מ 0, תמונה זהה לעכשיו,יווצר צוואר בקבוק שבסופו שוב התרוממות מחירים,הפתרון הוא לא מיסוי ולא התערבות בשוק אלא בנייה מאסיבית, למה לא מבינים את?זה, או שלא רוצים להבין
ג'קי 15/09/2017 19:40 כשיגיע הסוף לקפיץ - הם יקבלו דירה ... הקבלנים מה יקבלו? (ל"ת)
20 בן 37 נשוי 15/09/2017 17:46 תיקנו אתם ונדבר ווד שנה (ל"ת)
19 מאיר פ 15/09/2017 17:44 הדרך היחידה להוריד מחיר
הממשלה צריכה לבנות בעזרת קבלני ביצוע ישראליים ומסין, לעקוף את היזמים הישראליים.. אשר מיצרים בועה ועושקים את הציבור הרוכשים בישראל...רמז לנתניהו אם אתה לא תעשה זה גבאי יעשה את זה
למאיר 16/09/2017 11:01 חברות הבניה מסין יקרות בכ- 20% מחברות בניה ישראליות
גבאי יכול רק חקשקש בקומקום ולהעלות אדים חמים .... כידוע לך, בישראל כ- 60% מעלות הבניה זה מיסים והיטלים, כאשר הקבלנים מרוויחים כ- 6% בפרוייקט בניה ....
רן 15/09/2017 18:51 גבאי ????
המחיר לא ירד כי הדירות שוות את המחיר שמשלמים עלהם .....גבאי לא מסוגל לעשות כלום חוץ מללכלך על ביבי
18 מאיר פ 15/09/2017 17:41 הקבלנים מעלים מחיר
הקבלנים מעלים כל חודש קצת את המחיר על מנת ליצר שוב פאניקה ולהחזיר את ההיסטריה לשוק הדירות, הקבלנים אשר מרויחים 700-1200 אלף על דירה , נוסעים המרצדס קונים נכסים יקרים בחול לא יותרו בכלות על השמנת... כל זמן שהאשראי בבנק עולה לקבלנים גרושים ( לקונים הריבית היא עושק ) הקבלנים לא יורידו מחיר...גם הגדלת יצע הקרקעות לא יוריד מחיר, הקבלנים פשוט יאספו מגרשים, הדרך היחידה לגרום למחירים לרדת
רן 15/09/2017 18:52 למאיר
אתה הזוי לך תהייה קבלן.....קבלן בקושי גומר פרוייקט בתיקו
17 הרוזן 15/09/2017 17:23 מחירי הדירות
הכתבה הזו היא אינטרסנטית ולא משקפת את השוק. כמו שהאבטלה נמוכה לפי הממשלה ובפועל היא כפולה כך גם הדירות אסור לרכוש דירות היות והם יורדות למי שחייב למכור וזו האמת
16 ש 15/09/2017 17:16 צאו לרחובות דור של פראיירים אבודים (ל"ת)
קפה ולימון 16/09/2017 01:35 החיים יפים בשכירות עזוב אותנו אנחנו באינטרנט עמוק
קודם ל - סמארטפון איכותי - יותר חשוב מאוכל, מדיור, פוליטיקה - מה אתה מציע לנו?? תן קצת לגעת בטאצ' של סמארטפון - זה כזה כיף...ממממ
שי 15/09/2017 18:53 ?
המחירים של הדירות זולות ומי שלא קונה פראייר
15 בן אהרון 15/09/2017 17:02 שנתיים לא מוכרים קרקעות לקבלנים לשוק החופשי. זה מחסור!!
מה מצפים, שעם מחסור חסר תקדים כזה, לא יעלו מחירים?? ככה זה כשנותנים לאדם חסר ידע לנהל כלכלה של מדינה. בכל הכבוד עם ההתנהלות הזוייה הזאת, גם מכולת לא הייתי נותן לו לנהל.
14 R 15/09/2017 16:52 הציבור לא מאמין לקזינו של המשתכן ולכן ימשיך לקנות עכשיו (ל"ת)
13 alex 15/09/2017 16:14 זה לא יעזור, לא נקנה במחיר הבועה (ל"ת)
טוני 15/09/2017 17:19 תמשיך בסיסמא חלולה
ותגור במלונה של הכלבה
אלכס תעשה טובה לעצמך 15/09/2017 16:57 אתה לא רוצה אל תקנה
אבל אל תתבכיין שמחירים עולים
12 רועה חשבון 15/09/2017 16:02 הקבלנים והבנקים הולכים בעתיד הקרוב לקבל לקרדה
עלויות המימון מתחילות לחנוק את הקבלנים וכתוצאה מכך יאלצו להעמיק מאוד את המבצעים
לרועה בלי החשבון 16/09/2017 11:11 לקרדה זה טעים ויקר, תנסה פלמידה מעושנת
הקבלנים מצמצמים את התחלות הבניה עקב הירידה בביקושים ... הבעיה שהילודה ממשיכה והאוכלוסיה גדלה וזקוקה לדירות למגורים הואיל והקבלנים מוכרים 20% מהדירות לפני קבלת היתר בניה כדי להבטיח ליווי פיננסי, וכ- 30% מהדירות נמכרות עם קבלת היתר בניה לפני חפירת החניון, ויתר הדירות נמכרות בשלב השלד ... אין לקבלנים דירות במלאי להיתקע ... רק בנגב או בגליל יכולים להיתקע עם דירות
בן אהרון 15/09/2017 17:03 זה הקבלנים יפשטו רגל, לא יעזור לאף אחד. הם הפסיקו לבנות
כי לא מוכרים להם קרקעות לבנייי.
11 מחוסר דיור 15/09/2017 15:43 שלא יספרו סיפורים
כל הסימנים מראים שהמחירים במגמת ירידה
למחוסר דיור 16/09/2017 11:12 יש נתוני אמת שמחירי הדירות ממשיכים לעלות (ל"ת)
10 חח 15/09/2017 15:42 עלייה מתונה? 4.4% שווה ל66,000 שח במחיר ממוצע
מחיר ממוצע של דירה 1.5M. עלייה ב66 אלף בשנה. עלייה מתונה? שבנק ישראל גם יעדכן מדד לצרכן ב 4.4% בהתאם וגם תוספות למשכורת ב5500שח לחודש
9 אפי 15/09/2017 15:32 עד שלא יעלו את הריבית לא ישתנה הרבה
כדי שלא יהיה משתלם לקחת משכנתא. אין מה לעשות עם הכסף אז משקיעים אותו במקום לחסוך כי לא מקבלים כלום בבנק.
לאפי 16/09/2017 11:13 בנק ישראל לא יכול להעלות את הריבית (ל"ת)
בן אהרון 16/09/2017 04:31 הריבית למשכנתאות כבר העלו. לפקדונות לא העלו ולא יעלו.
כי מישהו צריך לשלם על התספורות שחטפו הבנקים וזה כמובן הציבור הרחב דרך הריבית.
בן אהרון 15/09/2017 17:04 המשקיעים כבר מזמן בחוץ, אולי זה בגלל השמאלנים?
עליהם אפשר תמיד לזרוק הכל. אפשר להפיל עליהם גם את התיק הזה.
לבן אהרון 16/09/2017 11:14 זה הכל בגלל הכיבוש (ל"ת)
8 RODONI 15/09/2017 15:31 אין סתירה בנתונים , חסרים נתונים.
אלפי דירות ש"זכו " הבם בדירות למשתכן עדיין לא דווחו לרשות המיסים היות ועדיין אין לקבלן היתר, זו מכירה על תנאי . ולכן דירות אלו עדיין לא נספרו כדירות שנמכרו. לא נמכרות בפועל פחות דירות ואולי להיפך.
ג'קי 15/09/2017 18:43 יותר מזה- מישהו החליט להוציא אותם מהמדד בכלל... (ל"ת)
7 מוש 15/09/2017 15:18 הביקוש יורד ההיצע עולה והמחירים עולים. רק במדד בישראל (ל"ת)
6 YL 15/09/2017 15:13 ניגוד עניינים שליטה בבנק ו בחברת בניה *חברת אשראי
שליטה ב שלושת המוקדים גם יחד בידי גורם אחד גורמים ל אי ירידת מחירים אבל הצמרת שותקת אפילו האפס השר לכלום מ מפלגתו של מר משה כחלון עסוק ב לשרת את ביבי במקום לפעול בנדון* תוציא כבר את הלשון מ......ותתחיל לעבוד .........
5 ג 15/09/2017 15:08 שטויות, הביקושים קורסים, זה לא משנה אם המחיר מזדחל מעלה
כי בסופו של דבר כדי למכור את המאסה של ההיצע המחיר יהיה חייב לרדת...אף אחד לא "מחכה"...פשוט אין אפשרות לרכוש...ההיצע שהצטבר רק ילך ויגדל...האשליות הן של הקבלנים.
חושף 15/09/2017 17:22 ביקושים עולים כי אוכולוסיה גדלה
זה אב בהבנה...קצב גידול אוכלוסיה הגבוה במערב, לפי הלמס של 58000 משקי בית בשנה לא יעלו הביקושים? ברור שעולים..
בן אהרון 15/09/2017 17:05 הם הפסיקו לבנות. לא יהיה הצע גדול. (ל"ת)
4 שי 15/09/2017 14:57 בעלייה, גם כשהמנוע כבה - האוטו עדיין מתקדם קצת
אבל בגלל שהדלק נגמר - אז מיד לאחר העצירה מתחילים להתדרדר אחורה עד למקום התחתון שממנו באת ואפילו מתחת לזה!!!
3 itzik 15/09/2017 14:44 לא קונים במחיר בועה
תכניסו את זה טוב טוב לראש
בעל דירות 16/09/2017 11:15 לא כדאי לקנות עדיף להשכיר (ל"ת)
האופטימית 15/09/2017 16:27 אז
אל תקנו תשכרו בית זה טוב לבעלי הדירות
ג'ו 15/09/2017 15:06 אל תקנה (ל"ת)
2 מוטי 15/09/2017 14:38 דיור
די לא נמאס לכם עולה יורד למי שיש אפשרות שיקנה לי מי שלא טלפון לכחלון והכל יסתדר אלק נתונים הכל בלוף אחד גדול
1 nirvaxal 15/09/2017 14:37 אתם משתפים של קבלנים . העם לא מטומטם
העם לא מטומטם העם מבין מה הולך בחוץ מבין שמחירי הדיור יורדים בצורה חדה כבר . ומעניין מאוד מי שילם על הכתבה הזו ...
דב 15/09/2017 17:21 1
לא הכל קונספירציה, ולא הכל התאגדויות עוינות. הנתונים הסטטיסטיים ברורים. ההחלטה היא תמיד שלך. אך אם כדבריך "מחירי הדיור יורדים בצורה חדה" - חובת ההוכחה עליך. מי שילם על הכתבה? מאד ברור: עם ישראל במסים שלו שמממנים גם את הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בן אהרון 15/09/2017 17:06 אני רק שאלה: אז למה עומדים בתור לקנות בהגרלות ?? (ל"ת)
לבן אהרון 16/09/2017 11:18 מי המטומטם שלא יגש להגרלה שכחלון מציע דירה בהנחה
לא נורא שהדירה תהיה מוכנה בעוד 8 - 10 שנים ובינתיים משלמים מאות אלפי שקלים לשכ"ד
ספקולטור 15/09/2017 16:51 אני. אני שילמתי בעד הכתבה. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש