תסתכלו לו בעיניים: סמל הנכה הוחלף לאנשים אמיתיים בקמפיין
עמותת נגישות ישראל המקדמת בפעילותה נושאים שקשורים לנגישות עבור אנשים בעלי מוגבלות (תחבורה, חניות ועוד) וכן פועלת בתחומי העסקת אנשים בעלי מוגבלות יוצאת בקמפיין חדש, פרו בונו, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט למען העלאת מודעות לחשיבותן של חניות הנכים.
לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ב-3 בדצמבר, יעלה קמפיין בשם "אנשים. לא סמלים". PEPOLE. NOT SYMBOLS, שיתכתב בדרך יצירתית עם סמל חניית הנכים האוניברסלי המוכר. במטרה לגרום לציבור הנהגים והנהגות להזדהות ולהבין את הצורך של הנכים בחנייה הוחלפו השלטים האייקוניים המוכרים בשלטים דומים אך במקום האיור של כסא הגלגלים שולבה תמונה אמיתית של נכה על כסא גלגלים.
לקראת הקמפיין ערכו העמותה ומשרד הפרסום יום צילומים שבו צולמו 54 אנשים עם מוגבלות על כיסא גלגלים לבן, לבושים בבגדים לבנים, על מנת לדמות את הסמל ככל האפשר. ביממה האחרונה הודבקו תמונות אלו על אלפי תמרורי חניית נכים בעשרות ערים שונות בישראל.
- קמפיין חדש של סמסונג: "עשו את זה חכם"
- חוזרים למתכונת מלאה: קמפיין משעשע למרתון סמסונג ת"א
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
