איך מבצעים ניהול אתרי מכירות נכון
עידן הקורונה גרם לעלייה משמעותית בהיקף הקניות שישראלים מבצעים ברשת. צרכנים רבים גילו את הקלות והנוחות של הזמנת מוצרים שונים עד הבית במגוון תחומים – החל מקניות בסופרמרקט ועד קניית פריטי אופנה והנעלה, מזון מוכן ממסעדות ומוצרים שונים של חנויות אינטרנטיות רבות. הטרנד הזה נתפס בצורה חזקה ביותר, ואם בעבר הישראלים היו מזמינים מוצרים בעיקר מאתרים בחו"ל, כיום רבים מהם מבצעים קניות גם באתרים ישראלים רבים, ונהנים מתהליך הזמנה מהיר ויעיל.
מומחים בתחום מעריכים כי מגמת העלייה בקניות ברשת תמשיך ותתעצם, ולכן זהו הזמן הנכון עבור עסקים רבים להפוך את האתר שלהם גם לאתר מכירות. אך כדי לנהל אתר מכירות מצליח, שמצליח למשוך גולשים ולעמוד במטרות העסקיות שלו, יש צורך להקפיד על לא מעט דברים חשובים בבניית האתר ובניהול השוטף שלו.
מה חשוב ללקוח שלכם?
אחד מהדברים החשובים ביותר כאשר מדברים על ניהול אתרים ומכירות אינטרנטיות, הוא איכות ממשק המשתמש של האתר. כדי לתכנן ממשק משתמש מצוין, כדאי להתחיל את תכנון האתר ממחשבה על הלקוח/גולש שלכם. אתם צריכים לחשוב מה הגולש באתר ירצה לראות ולדעת, כיצד יהיה לו נוח לסקור את הפריטים באתר, איזה מידע הוא ירצה לראות על כל מוצר ואיך ירצה לנווט בין האפשרויות השונות. ככל שהממשק של האתר יקלע יותר לצרכים של הגולש, כך גדל הסיכוי שהוא יבחר לבצע בו קנייה ושהיחס בין כמות הגולשים הנכנסת לאתר לבין כמות המכירות המתבצעת בו יהיה טוב יותר.
מכיוון שבעלי האתר הם לא אלה שמבצעים את הבנייה שלו בפועל בדרך כלל, חשוב שהחברה שבונה את האתר תהיה מודעת לנקודות האלו, ויש לשים דגש על כך בכל תכנון ובנייה של אתר מכירות חדש.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החשיבות של תיאורי מוצר, תמונות ותוכן איכותי
מעבר לממשק המשתמש של האתר ולחוויית הקנייה, ישנם דגשים נוספים שחשוב להתייחס אליהם, כדי להצליח ולגרום ליותר גולשים לרכוש מוצרים באתר. אחד מהדגשים החשובים ביותר הוא שכל מוצר באתר צריך להיות עם תיאור טקסטואלי מפורט ככל הניתן, עם תמונה ברורה טובה אחת לפחות שלו ועם יכולת של הגולש לסמן מוצרים שאהב ולשמור ברשימה או להכניס לעגלת הקניות באתר.
ככל שעמודי המוצרים השונים באתר יהיו מפורטים וטובים יותר, כך יגדל יחס ההמרה באתר כולו. אתרים שבהם יש מידע מועט על כל מוצר, או שאין בהם כלל תמונה ברורה של המוצר, סובלים בדרך כלל מאחוזי מכירות טובים פחות, לעומת אתרים שמצטיינים באיכות עמודי המוצר שלהם.
בנוסף לכך, חשוב לשים דגש על כך שהתוכן באתר יהיה איכותי. לשם כך, רצוי לעבוד עם כותבי תוכן מקצועיים כדי לוודא שהתוכן באתר כתוב בצורה איכותית. לא תמיד בעל האתר יכול לכתוב את התכנים באתר בעצמו, ולאיכות התוכן יש חשיבות גם מבחינת היכולת למשוך גולשים וגם מבחינת היכולת לקדם את האתר בגוגל – דבר חשוב ביותר.
קידום אתרים לאתרי מכירות

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.