הג'וב החדש של עידו רוזנבלום: ישמש כפרזנטור של הבנק הבינלאומי
עידו רוזנבלום מוסיף עיסוק לרשימת העיסוקים שלו. לצד הנחיית תוכניות מובילות בטלוויזיה והיותו הפרזנטור של חברת המים נביעות, נבחר כעת רוזנבלום לשמש כפרזנטור של הבנק הבינלאומי ויוביל את הקו הפרסומי של הבינלאומי באמצעות משרד הפרסום החדש– ברוקנר יער לוי שהחל בימים אלה את עבודתו עם הבנק. את הבחירה בעידו הובילה מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת הבנק הבינלאומי, עידית פוגל. רוזנבלום יחליף בתפקיד את השחקן אסי כהן ששימש כפרזנטור של הבנק מאז שנת 2007.
רוזנבלום (46) הוא מאנשי הטלוויזיה הבכירים בתעשייה. בנוסף לעבודתו כבמאי, תסריטאי ומפיק הוא מנחה כמה מתוכניות הטלוויזיה האהובות ביותר בישראל, ביניהן הזמר במסכה, מונית הכסף והמרדף.
רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית אמר כי: "הבחירה ברוזנבלום, הייתה טבעית ומתכתבת עם ערכי הבנק - בנק צומח וחדשני. אני סמוך ובטוח שרוזנבלום ייטיב להעביר את המסרים של הבינלאומי, מסרים המתארים את המומחיות של הבינלאומי בתחומי ההשקעות והפיננסים בשילוב עם עולמות הדיגיטל והחדשנות".
- 8.אסי 19/02/2023 11:56הגב לתגובה זורוזנבלום לא.
- 7.rubh 14/02/2023 06:22הגב לתגובה זוזה באמת רק מרחיק אנשים נורמלים!!!!!!!!
- 6.טל 13/02/2023 17:46הגב לתגובה זוליצן חסר כישורים שחי על חשבון אישתו .
- 5.אם זה נכון אני סוגר שם את החשבון. (ל"ת)שי 13/02/2023 14:10הגב לתגובה זו
- 4.חרותניק 13/02/2023 13:19הגב לתגובה זוחסר כשרון בעליל.
- 3.אותי כלקוח נמאס לראות את פרצופיהם של הפרזנטורים (ל"ת)זליג 13/02/2023 12:45הגב לתגובה זו
- 2.דניאל 13/02/2023 12:19הגב לתגובה זושפעם אחת מישהו יגיד באמת, אם פתיחת חשבון בנק, קשורה למי שמשמש כפרזנטור/ית של הבנק. לא חבל על הכסף שהבנק "זורק" למטרה זאת? אם יש כסף "לבזבוזים", לא עדיף לתרום אותו לנזקקים?
- 1.מה יעשה עם כל כך הרבה כסף?? (ל"ת)נכון 13/02/2023 12:17הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
