חדשות 2 חדשות סוף השבוע
צילום: החדשות
רייטינג

בצל המתיחות: שבת של אולפנים פתוחים ומהדורות חדשות

התכניות הרגילות השתבשו עם האירועים הביטחוניים בצפון. חדשות עשר עלו ראשונים לשידור, בהמשך חדשות 2 לקחו את ההובלה. יום ו': שיא לשי בשידור. יום ה': ירידה להרמון
אלכסנדר כץ | (3)

התכניות של ערוצי הטלוויזיה השונים לשידורי לייף-סטייל לאורך השבת, השתבשו עם האירועים בצפון, והמעבר לשידור באולפן פתוח לאורך כל היום. הראשונים לעלות לשידור היו חדשות עשר כבר ב-7:00 בבוקר. רק שעה לאחר מכן עלתה חדשות 2 לשידור עם עדכונים ואולפן פתוח בערוצים קשת 12 ורשת 13, ואילו כאן 11 החל בשידורים רק ב-8:50, כמעט שעתיים לאחר חדשות עשר.

 

מתחילת השידורים ועד 12:00, בחדשות עשר הרייטינג עמד על 4.3% (7:00-12:00), ואילו של חדשות 2 (8:00-12:00) על 3.8% בקשת 12 ו-2.8% ברשת 13. בעוד במשדרי חדשות 2 בבוקר היו 8 ברייקים של פרסומות, לחדשות עשר היה ברייק אחד. בכאן 11 המשדרים על האירועים בצפון רשמו בין 1.3% ל-3.8% לאורך היום עצמו.

הראשונה שעלתה לאוויר. חדשות עשר (צילום מסך)

 

אבל משעות אחר הצהריים המגמה משתנה וחדשות 2 פותח פער על פני עשר, גם בגזרת הערוצים וגם בחישוב המצרפי. ברצועה של 16:00 עד 18:00, קיבלה חדשות 2 בקשת 5.2% וברשת 3.8% (בחישוב מצרפי – 9%), חדשות עשר עם 3.3%, ובכאן 11 – 2.1%.

 

ברצועה שבין 18:00 ל-20:00, קיבלה חדשות 2 בקשת 8.3% וברשת 5.6% (מחישוב מצרפי – 13.9%) מול חדשות עשר עם 5.5% (שמחולקת לרצועת חדשות 18:00-19:00 עם 4.7% ורצועת 'המטה המרכזי' עם 6.4% מ-19:00). כאן 11 עם 4.7% למהדורה מוקדמת ששודרה בין 19:00 ל-20:00.

 

בגזרת המהדורות המרכזיות: חדשות סוף השבוע (קשת 12) קיבלה 13.7%, מול 10.4% לאותה מהדורה ברשת. המגזין (ערוץ עשר) הניב 10.2%, 'חדשות השבת' (כאן 11) ניפקה 4.2% ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.2%.

 

ובפריים-טיים:

 

המרוץ למיליון (רשת 13) בפרק על הכרטיס הבודד למודחי העונה, קיבלה 18.4% נאים מאד, וניצחה בפער ענק את מאסטר שף (קשת 12) בפרק גלגל הצלה - עם שפל של 10.4%. גב האומה (ערוץ עשר) עם נתון נאה של 9.4% ואילו סדרת הטבע הכוכב הכחול - חופים (כאן 11) רשמה 2.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

יום ו'

 

 

הסדרה סברי מרנן (קשת 12) רשמה 11.5%, ואחריה שידור חוזר של 'סברי מרנן' (קשת 12) עם 9.5%. שי בשידור (ערוץ עשר) רשמה שיא רייטינג מאז חודש יולי 2017 של 8%, וניצחה בקלות את הכל הולך (רשת 13) עם נתון נמוך של 4.7%.

 

'איזה צחוק' (קשת 12) קיבלה 5.2%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) הניב 4.8%, שידור חוזר של 'המועדון' (רשת 13) ניפקה 3.3%, הסרט 'תכנית בריחה' (ערוץ עשר) קיבלה 1.9% ושידור חוזר של 'הערב יהיו כאן' (כאן 11) עם 1.2%.

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) 3.4%,

'בוקר אור בשישי' (ערוץ עשר) 2.6%,

'הבוקר של קשת' (קשת 12) 2.1%,

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) עם שיא רייטינג של 8.7%,

מנגד רשמה 'הצד שלו הצד שלה' (ערוץ עשר) 3.8%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.3%,

'דידי בשישי' (רשת 13) קיבלה 4.9%,

ו'חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת' (כאן 11) עם 1.3%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי בקשת קיבלה 9.3%,

וניצחה את אולפן שישי ברשת עם 7.4%,

שהפסידה ל'שישי עם אילה חסון' (ערוץ עשר) שקיבלה 7.6%.

'חדשות השבוע' (כאן 11) הניבה 2.8%.

 

 

יום ה'

 

 

פרק מקוצר של הכוכב הבא (קשת 12) הניב 18.8%, ואחריו בייק אוף (קשת 12) עם 18%. מנגד The wall (רשת 13) הסתפקה ב-11%, ואחריה פרק בסדרה הרמון (רשת 13) שנחלש משמעותית ביחס ל-2 פרקי ההשקה (שהשיגו בממוצע יותר מ-16%) ל-11.6%.

 

השעשועון המרדף (כאן 11) רשם נתון גבוה של 5.7%, וניצח את משחק הניצחון של מכבי תל אביב ביורוליג על ברצלונה (ערוץ עשר) עם 5.2%. 

 

'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-8.4%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 6.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.6%, 'החמישייה' (קשת 12) רשמה 4.5%, 'חי בסרט' (קשת 12) הניבה 5.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-3%, ו'עד כאן' (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 4.2%,

מול 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.6%,

ו'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם שפל של 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות בקשת) עם  11%.

מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 6.3%,

עשירית האחוז יותר מ'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 6.2%.

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.6% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 1.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 14.9%,

בפער עצום מחדשות 2 ברשת עם 7.8%.

חדשות עשר קיבלה 7.6%,

ו'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.6%.

 

 

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 11/02/2018 19:06
    הגב לתגובה זו
    מסכן מי שרואה את זה
  • 2.
    יונה 11/02/2018 12:09
    הגב לתגובה זו
    תקשורת היסטרית שמכניסה לחץ ללא סיבה כח רצונם להופיע ולבלבל את המוח יום שלם
  • 1.
    שלומי 11/02/2018 10:05
    הגב לתגובה זו
    ולא כפי שכתוב לעיל. הנה: https://www.youtube.com/watch?v=lhLI-IP5MQI
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״