מבזק צרכנות: ראלקו השיקה את סדרת ה-G7 של שארפ

הדור החדש של טלוויזיות ה-LCD בדור 6. ג'יימס ריצ'רדסון משיקה את חנות הדראגסטור SKY PHARM במרכז "שחקים" בטרמינל 3 החדש. כנס ManageTech 2005 יוצא לדרך
שירות ביזפורטל |

* חברת "ראלקו סוכנויות" נציגת "שארפ" יפאן בישראל, השיקה היום את סדרת הטיטניום ? ה-G, הדור החדש של טלוויזיות ה-LCD בדור 6. "שארפ" ? היצרן הגדול בעולם לטלוויזיות LCD עם נתח שוק עולמי של למעלה מ-50% , וכן הראשון לייצר טלוויזיות LCD בדור 6, והראשון המתעתד לייצר בדור 8 כבר בשנת 2006.

* One1 Systems דיווחה על מכירה של כ-320 מערכות קופה, שרתים ותחנות עבודה, ממותג IBM, לחנות הדגל של טיב טעם בראשון לציון מזרח. ההצטיידות מיועדת ל-4 חנויות נוספות. העסקה מעורכת ב-2 מיליון שקל עם פוטנציאל לרכישות נוספות בשנת 2005 ב-3 מיליון שקל נוספים.

* יבמ ישראל וחברת מטריקס, המייצגת את חברת Red Hat בישראל, יוצאות בקמפיין משותף שמטרתו לקדם את מכירת מערכת ההפעלה Red Hat Linux Enterprise על שרתי IBM eServer xSeries. במסגרת הקמפיין נשלחו ל-800 לקוחות ושותפים עסקיים עצים מיניאטוריים בדיוור ישיר עם הסלוגן: "הכסף שלך לא גדל על העצים".

* חברת ג'יימס ריצ'רדסון משיקה את חנות הדראגסטור SKY PHARM במרכז "שחקים" בטרמינל 3 החדש. חנות הדרגסטור סקיי פארם, מציעה ללקוחות ולצרכנים את כל מגוון השירותים ומוצרי בית מרקחת לרבות תרופות מרשם לחברי קופות החולים השונות, מוצרי היגיינה, טואלטיקה ועוד.

* כנס ManageTech 2005 יוצא לדרך, הארוע הינו הכנס והתערוכה השנתית של CA, אשר מרכז את מירב המאמצים השיווקים, הטכנולוגיים והטכניים לנקודת זמן אחת, בה המטרה המרכזית היא לספק ערך אמיתי וממשי למבקרי ואורחי הארוע, הן בהיבט לימוד טכנולוגיות ניהול חדשות , הן בהיבט ה Networking החברתי והן ביצירת אווירה חמה ונעימה ללימוד ולקיחת פסק זמן מהיום יום.

* במסגרת אירועי איטליה במלונות שרתון ישראל, המתחילים היום (ג') וימשכו כשבוע, יזכו האורחים לחוויה מיוחדת ללא תשלום נוסף. בשרתון מבטיחים לא רק חוויה ? אלה גם הרבה מאד הטבות.

* רכישת תוכן מקוון באינטרנט, ונכונות הצרכנים לשלם בתמורה לתוכן מקוון, היא מגמה הנמצאת בקו עלייה, כך עולה ממחקר שביצעה חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית פורסטר ריסרץ'. המחקר מגלה כי יותר צרכנים מוכנים כיום לרכוש תכנים באינטרנט מאשר בעבר ? 23 אחוז מהגולשים בצפון אמריקה רכשו תוכן באינטרנט במהלך שנת 2004, וזאת לעומת 18 אחוז בלבד בשנת 2003.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה