מבזק צרכנות: "הלו" הינה המילה הפופולרית ביותר
* סקר שנערך על ידי חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" לבדיקה מהי המילה הפופולרית ביותר בשפה האנגלית בסלנג העברי קובע שהמילה הפופולרית ביותר בסלנג העברי שמקורה באנגלית הינה: 42% Hello (הלו/ היי), 22% Baby (בייבי). 9% Love (לאב). 6% Happy birthday (הפיי ברסטדיי). 3% Surprise (סופרייז). 3% Darling (דארלינג). 15% אין העדפה כלשהי.
* בנק הפועלים משיק פעילות מיוחדת לקראת תקופת הבחינות באוניברסיטאות ובמכללות תחת הכותרת "מזל והצלחה בבחינות". הפעילות כוללת חבילת הטבות ייחודית לסטודנטים, במטרה להקל עליהם באחת מהתקופות העמוסות בחיים הסטודנטיאליים.
* מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות מסרה היום כי, דנונה לבן של שטראוס עלה לנתח שוק כספי של 61.80% (על-פי הדו"ח השבועי עד 9.1.05 של סטורנקסט). על-פי הדו"ח ניתן לראות כי קטגוריית היוגורט הלבן מתחילה להתייצב ומחזיקה ב-43% משוק היוגרט (על-פי דו"ח סטורנקסט כמותי לשבוע הראשון ב-2005) בעוד קטגוריית הפרי מתחילה להתחזק שוב.
* בעקבות הצלחת מבצע "שקיות ההנחה" שקיימה הרשת בו רשמה הרשת שיא כל הזמנים במכירות - 51 מיליון שקל ב-4 ימי המבצע החליטה הנהלת "המשביר החדש לצרכן" לקיים מבצע "סטוק דיי" נוסף. במסגרת מבצע "סטוק דיי" שיתקיים החל מיום ד' הקרוב ועד ליום שבת, תציע הרשת מגוון גדול של הנחות במחלקות שונות – עד 50% הנחה על כל הבישום במחלקת הקוסמטיקה והטיפוח, עד 60% הנחה במחלקות טקסטיל וכלי בית ועד 70% הנחה במחלקות האופנה – גברים, נשים וילדים.