סלקום מחזירה את פסטיבל ערד: בהשקעה של 14 מיליון שקל

מתוכם 8 מיליון על ההפקה עצמה ו-6 מיליון שקל הופנו לפרסום
מאיה זיסר |

חברת סלקום ערכה היום (ב') כי היא מחזירה את פסטיבל ערד, אחרי למעלה מעשור. סלקום תפיק את 'ווליום ערד' לפי מתכונתו המקורית והאותנטית והוא יפנה בעיקר לבני נוער וצעירים ותשקיע בו כ-14 מיליון שקל אשר מתוכם 8 מיליון בהפקה עצמה ו-6 מיליון שקל בפרסום. הפסטיבל יכלול שלל הופעות של להקות ואמנים ישראלים מובילים, ללא הפסקה במספר מתחמים ברחבי ערד.

נזכיר כי אירועי פסטיבל ערד נקטעו בעקבות האסון, המכונה 'אסון ערד' בו בשל בעיות בטיחות נמחצו רבים ואף נהרגו 3 מהמשתתפים. היום, עיריית ערד נרתמה להחזרת הפסטיבל והוא יתקיים בשיתוף משטרת ישראל ובתיאום מלא עם גורמי הביטחון. במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד- איטן פלד, חן יצחק ונעמה אלקריב ז"ל.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, מסר כי "פסטיבל ערד הינו חלק מהפעילות הכוללת של סלקום מדיה. אנו גאים להמשיך ולתמוך במוזיקה הישראלית, ושמחים להחזיר מסורת ישראלית מפוארת בתחום המוסיקה לקהל הרחב".

סלקום נהגה בשנים האחרונות לקחת חלק בהופעת הגמר של'כוכב נולד' השנה נראה כי החברה משנה את האסטרטגיה ופונה לכיוונים שונים זאת במטרה להפוך לא רק לחברת סלולר, אלא גם לחברת מדיה ואת זאת ניתן להבין מהפעילויות השונות שעשתה החברה השנה, מהשקת סינגל עד לתוכנית ריאלטי אינטרנטית. לדברי עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, "כולם כיום בוחנים את הכיוונים השונים שאליהם פונה השוק, בעבר אם היו אומרים לנו שנשתמש במכשיר הסלולר לשמוע מוסיקה ולצפות בתכנים נראה כי לא היינו מאמינים לכך. נראה כי כולנו עוד בתחילת הדרך וסלקום מתכוונ לקחת חלק בכך".

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסר כי "פסטיבל ערד הינו מותג ישראלי ותיק. ההחלטה להחזיר את הפסטיבל לחיים תחת המותג 'ווליום ערד' היתה טבעית והשתלבה עם ערכי סלקום ופעילות סלקום מדיה, יחד עם הניסיון והידע שיש לנו בהפקת אירועי מוזיקה גדולים, דוגמת ווליום כנרת".

האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה