LAVAZZA מכוונת למגזר העסקי - מנסה להחדיר את הקפה למשרדים
חברת פאוזה שרותי קפה, משווקת לוואצה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין לחיזוק המותג LAVAZZA בקרב המגזר העסקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום I&M יעלה בעיתונות היומית ובאתרי האינטרנט המובילים למשך כשלושה שבועות, בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
הקמפיין, יוביל את המסר- "לוואצה מגיעה אליכם למשרד עם חווית הקפה המושלמת". במסגרת הקמפיין, יוצעו מגוון מכונות אספרסו משרדיות מבית לוואצה, בשיטת הקפסולה הייחודית, המעניקה לצרכן את חווית הקפה המושלמת גם במקום העבודה.
אודי צ'ציק, מנכ"ל פאוזה מציין כי: "איכותה של פינת הקפה הינה כיום פקטור משמעותי בעולם משאבי האנוש ורווחת העובד. פאוזה משקיעה רבות ביצירת חווית הקפה המושלמת ותופרת לכל לקוח את פתרון הקפה המושלם בשבילו, תוך התחשבות בגודל החברה, מס' העובדים וכו'.
שוק פתרונות הקפה לעסקים, מוערך בכ- 500 מיליון שקל. על פי סקר TNS, דצמבר 06 עבור פאוזה:1 מכל 2 עובדים בישראל שותה את רוב כוסות הקפה שלו במסגרת העבודה, כאשר עובד ישראלי שותה בממוצע 3.4 כוסות קפה ביום.