הקמפיין: שטראוס ו-'יו' מרקידים אותנו עם מיומנה וטררם ומירי בוהדנה חוזרת אלינו בקמפיין חדש
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
שטראוס בשת"פ עם להקת מיומנה
חברת שטראוס יוצאת במיתוג מחדש לחטיף אנרג'י. נראה כי מירב השינויים נעשו במראה החבילה בנוסף לכך, משיקה החברה מוצרים חדשים, חטיף דגנים עם שוקולד ומיני חטיף דגנים בשקית משפחתית. המהלך ילווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
במסגרת המהלך החדש, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה. הלהקה תוביל את הקמפיין החדש שיעלה. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין, עולה היום לאוויר ב-20:12 בדיוק, תחת הסיסמא "בכל רגע, אנרג'י אנרגיות חדשות". שעות השידור נבחרו מראש ( יש למעלה מ-50 וורסיות), כך שלמעשה כל פרסומת מציגה את השעה האמיתית בה היא משודרת לצופים.
טררם לכרטיס המועדון של YOU
משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ) עולה בקמפיין להשקת כרטיס מועדון הלקוחות החדש You בערוצי המדיה השונים. הקמפיין ילווה במיתוג ואירועי קד"מ בכל רשתות הלוויין של קבוצת אלון. להקת טררם נבחרה להוביל את הקמפיין.
הקמפיין שיכלול מסע פרסום בכל ערוצי התקשורת הרלוונטית לרבות טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושלטי חוצות בסך כולל של 3.5 מיליון שקל, יעלה השבוע לאוויר וילווה בפעילות מיתוג וקד"מ בנקודות הקמעונאיות של קבוצת אלון בישראל .
האסטרטגיה החדשה של המועדון נשענת על המסר "כי ביחד זה יותר" המעביר את המגוון הגדול העומד לרשות לקוחות YOU ואת העוצמה של מועדון הלקוחות המופנית כולה לטובת חברי המועדון.
המסלול האקדמי המכללה למינהל, מתכוננת להרשמה ויצאת בקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון שקל
המסלול האקדמי, ממשיכים להתמקד ב-NETWORKING, עד היום פעילות זו יושמה בעיקר לגבי סטודנטים קיימים והבוגרים. לראשונה מעלה המכללה קמפיין לסטודנטים העתידים להתחיל את לימודיהם האקדמיים בשנה הקרובה, ומציעה להם אפשרות להכיר את חבריהם העתידיים ללימודים, דרך האתר החברתי 'פייסבוק', 'טוויטר' או באמצעות בלוג, וליצור עימם קשר עוד לפני ששנת הלימודים החלה. לאחר ההרשמה יוכל הסטודנט לעתיד לצפות בתמונות פייסבוק של סטודנטים נוספים ולהחליף עמם מידע, התייעצויות וכד'.
הקמפיין, בהיקף של כ-1 מיליון שקל ובאמצעות משרדי הפרסום מקאן דיגיטל ויהושע, ויעלה באתרים ynet, walla, msn, google, ספורט 5 ובאתרי הלימודים, וכמו כן ברדיו באמצעות תוכן שיווקי כמשחק נטוורקינג בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו תל אביב ובתחנות הרדיו האזוריות.
לדברי סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל, "שוק ההשכלה הגבוהה נעשה תחרותי ורווי משנה לשנה. הסטודנטים לעתיד הינם לקוחות אינטליגנטיים ומחקרים שערכנו מוכיחים כי הם נוטים לקבל את החלטת הרישום לאחר בדיקה, המתבססת על חווית הלימוד העתידית. לכן החלטנו למקד את התקשורת השיווקית שלנו בבניית תשתית של רשת חברתית אשר תאפשר להם ליצור NETWORKING".
דאב בקמפיין לסדרת מוצרים חדשה בסך 2 מיליון שקל
מותג דאב מבית יוניליוור משיק קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לתמיכה בסדרת מוצרי השיער השם דאב Therapy המתמחה בטיפול שיקום ומניעה של שיער פגום. במהלך הכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ופעילות אינטרנט ייחודית משקיעה החברה 2 מיליון שקל.
הקמפיין מציג את יתרונות הסרום המשקם לשיקום ומניעה של שיער פגום תחת הקונספט 'הסרום המשקם מגיע לשיער'. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 ובנוסף יכלול המהלך קמפיין שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ייחודית וקמפיין רדיו. המהלך ימשך כארבעה שבועות.
לדברי שולי כרמל, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי," אנו בטוחים כי המהלך ימשיך את ההצלחה ויבסס את מעמדו של דאב כמותג המעניק מכלול שלם של פתרונות מקצועיים לטיפוח ושיקום השיער".
קמפיין "TOGO"- עכשיו עם מירי בוהדנה
רשת נעלי TO-GO בחרה בשחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2009-2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' ויכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת החורף.
מאיר נג'בי, מנכ"ל רשת TO-GO, התייחס לבחירת בודנה כפרזנטורית ואמר, "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח על הבחירה במירי בוהדנה להוביל את המותג TO-GO , אנו רואים בבוהדנה מודל להערצה, כאישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת ומגוונת בעולם הבידור והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה".
נסטלה משיקה דגני בוקר חדשים באמצעות מהלך שיווקי בהיקף של 1.8 מיליון שקל
נסטלה יוצאת במהלך שיווקי להשקת דגני הבוקר החדשים קראנץ' רולס נוגט בהיקף 1.8 מיליון שקל. המהלך השיווקי, תחת הסלוגן "תשמע מה שבקראנץ שלך", כולל קמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ופעילות סלולרית.

רפאל מציגה את "מגן אור" מערכת הלייזר החדשה
רפאל מציגה בתערוכת DSEI 2025 וחושפת את מערכת הלייזר החדשה "מגן אור", עם מכוון עוצמתי יותר, טווח מוגדל ותגובה מהירה; המטרה: יירוט מהיר, זול ומדויק, במהירות האור
חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות מציגה בתערוכת DSEI 2025 בלונדון את הדור החדש של מערכת "מגן אור" (IRON BEAM 450), מערכת לייזר מבצעית שמיועדת ליירוט מהיר של איומים אוויריים קצרי טווח. מדובר בתצורה משודרגת, עם מכוון חדש המאפשר לטפל באיומים בטווחים גדולים יותר, עם דיוק גבוה יותר ויכולת תגובה מהירה בהרבה לעומת הדגם הקודם.
המערכת החדשה מתוכננת לנטרל איומים במהירות האור, בעלות שולית נמוכה מאוד לכל יירוט, יתרון משמעותי ביחס למערכות טילים קיימות, שבהן כל יירוט עשוי לעלות עשרות אלפי דולרים. היא מיועדת להגן על שטחים נרחבים, פועלת ברצף ויכולה לתת מענה גם לתרחישים מורכבים שבהם נדרש יירוט רב־שכבתי ומתואם.
לדברי מנכ"ל רפאל, יואב תורג'מן, מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שמסמנת שינוי תפיסתי בתחום ההגנה האווירית: "הצגת המכוון החדש IRON BEAM 450 בתערוכת DSEI ממחישה כיצד פריצות דרך בטכנולוגיית לייזר רב עוצמה משנה את כללי המשחק בתחום ההגנה האווירית ומאפשרות יירוטים יעילים מאוד ובעלות נמוכה. לצד מערכות ההגנה האווירית שלנו, מערכת "מעיל רוח, מערכת ההגנה האקטיבית המבצעית הראשונה והיחידה בעולם לרק״ם. המערכת מותקנת על טנקים ורכבים משוריינים במספר צבאות, מגנה על הצוותים והפלטפורמות מפני איומים נ״ט ומבססת את ההגנה האקטיבית כסטנדרט מרכזי בכוחות מתמרנים. בנוסף, עם פתרונות הנ״ט, מערכות נגד כטב״מים והמערכות הימיות, רפאל מספקת פתרונות משולבים העונים על צרכי ההווה ומתכוננים לאתגרים של המחר”.
בין המערכות המשלימות שמציגה רפאל בתערוכה: כיפת ברזל לטווחים קצרים, "קלע דוד" לטילים בטווחים ארוכים, ומערכות ספיידר לטווחים בינוניים. לצד מערכות שליטה ובקרה כמו MIC4AD ו-SKY SPOTTER, וכן DRONE DOME ו־LITE BEAM שנועדו להתמודדות עם רחפנים וחימושים משוטטים.
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- תעשייה אווירית, רפאל, אלביט מערכות - מי קיבלה יותר פרסים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במימד הימי מציגה החברה את הגרסאות המותאמות של מערכות היירוט: C-DOME, שהיא הגרסה הימית של כיפת ברזל, וכן Naval Iron Beam ו-TORBUSTER. כל אלו מבוססים על ארכיטקטורה פתוחה שמאפשרת שילוב בציים
קיימים, גם בשגרה וגם בלחימה. IRON BEAM צפויה להשלים את ההגנה הרב־שכבתית של ישראל, תוך צמצום משמעותי של עלויות והתאמה לאיומים משתנים, בין אם מדובר בירי רקטות, ברחפנים או במטחים מרובי ראשי קרב. המערכת טרם נכנסה לשימוש מבצעי, אך עם ההתקדמות הטכנולוגית הנוכחית,
נראה שהיא בדרך להפוך לחלק בלתי נפרד מהגנת העורף והחזית גם יחד.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.