הקמפיין: שטראוס ו-'יו' מרקידים אותנו עם מיומנה וטררם ומירי בוהדנה חוזרת אלינו בקמפיין חדש
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
שטראוס בשת"פ עם להקת מיומנה
חברת שטראוס יוצאת במיתוג מחדש לחטיף אנרג'י. נראה כי מירב השינויים נעשו במראה החבילה בנוסף לכך, משיקה החברה מוצרים חדשים, חטיף דגנים עם שוקולד ומיני חטיף דגנים בשקית משפחתית. המהלך ילווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
במסגרת המהלך החדש, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה. הלהקה תוביל את הקמפיין החדש שיעלה. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ-2 מיליון שקל. הקמפיין, עולה היום לאוויר ב-20:12 בדיוק, תחת הסיסמא "בכל רגע, אנרג'י אנרגיות חדשות". שעות השידור נבחרו מראש ( יש למעלה מ-50 וורסיות), כך שלמעשה כל פרסומת מציגה את השעה האמיתית בה היא משודרת לצופים.
טררם לכרטיס המועדון של YOU
משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ) עולה בקמפיין להשקת כרטיס מועדון הלקוחות החדש You בערוצי המדיה השונים. הקמפיין ילווה במיתוג ואירועי קד"מ בכל רשתות הלוויין של קבוצת אלון. להקת טררם נבחרה להוביל את הקמפיין.
הקמפיין שיכלול מסע פרסום בכל ערוצי התקשורת הרלוונטית לרבות טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושלטי חוצות בסך כולל של 3.5 מיליון שקל, יעלה השבוע לאוויר וילווה בפעילות מיתוג וקד"מ בנקודות הקמעונאיות של קבוצת אלון בישראל .
האסטרטגיה החדשה של המועדון נשענת על המסר "כי ביחד זה יותר" המעביר את המגוון הגדול העומד לרשות לקוחות YOU ואת העוצמה של מועדון הלקוחות המופנית כולה לטובת חברי המועדון.
המסלול האקדמי המכללה למינהל, מתכוננת להרשמה ויצאת בקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון שקל
המסלול האקדמי, ממשיכים להתמקד ב-NETWORKING, עד היום פעילות זו יושמה בעיקר לגבי סטודנטים קיימים והבוגרים. לראשונה מעלה המכללה קמפיין לסטודנטים העתידים להתחיל את לימודיהם האקדמיים בשנה הקרובה, ומציעה להם אפשרות להכיר את חבריהם העתידיים ללימודים, דרך האתר החברתי 'פייסבוק', 'טוויטר' או באמצעות בלוג, וליצור עימם קשר עוד לפני ששנת הלימודים החלה. לאחר ההרשמה יוכל הסטודנט לעתיד לצפות בתמונות פייסבוק של סטודנטים נוספים ולהחליף עמם מידע, התייעצויות וכד'.
הקמפיין, בהיקף של כ-1 מיליון שקל ובאמצעות משרדי הפרסום מקאן דיגיטל ויהושע, ויעלה באתרים ynet, walla, msn, google, ספורט 5 ובאתרי הלימודים, וכמו כן ברדיו באמצעות תוכן שיווקי כמשחק נטוורקינג בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו תל אביב ובתחנות הרדיו האזוריות.
לדברי סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל, "שוק ההשכלה הגבוהה נעשה תחרותי ורווי משנה לשנה. הסטודנטים לעתיד הינם לקוחות אינטליגנטיים ומחקרים שערכנו מוכיחים כי הם נוטים לקבל את החלטת הרישום לאחר בדיקה, המתבססת על חווית הלימוד העתידית. לכן החלטנו למקד את התקשורת השיווקית שלנו בבניית תשתית של רשת חברתית אשר תאפשר להם ליצור NETWORKING".
דאב בקמפיין לסדרת מוצרים חדשה בסך 2 מיליון שקל
מותג דאב מבית יוניליוור משיק קמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לתמיכה בסדרת מוצרי השיער השם דאב Therapy המתמחה בטיפול שיקום ומניעה של שיער פגום. במהלך הכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ופעילות אינטרנט ייחודית משקיעה החברה 2 מיליון שקל.
הקמפיין מציג את יתרונות הסרום המשקם לשיקום ומניעה של שיער פגום תחת הקונספט 'הסרום המשקם מגיע לשיער'. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24 ובנוסף יכלול המהלך קמפיין שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ייחודית וקמפיין רדיו. המהלך ימשך כארבעה שבועות.
לדברי שולי כרמל, מנהלת השיווק של תחום הטיפוח האישי," אנו בטוחים כי המהלך ימשיך את ההצלחה ויבסס את מעמדו של דאב כמותג המעניק מכלול שלם של פתרונות מקצועיים לטיפוח ושיקום השיער".
קמפיין "TOGO"- עכשיו עם מירי בוהדנה
רשת נעלי TO-GO בחרה בשחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2009-2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' ויכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת החורף.
מאיר נג'בי, מנכ"ל רשת TO-GO, התייחס לבחירת בודנה כפרזנטורית ואמר, "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח על הבחירה במירי בוהדנה להוביל את המותג TO-GO , אנו רואים בבוהדנה מודל להערצה, כאישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת ומגוונת בעולם הבידור והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה".
נסטלה משיקה דגני בוקר חדשים באמצעות מהלך שיווקי בהיקף של 1.8 מיליון שקל
נסטלה יוצאת במהלך שיווקי להשקת דגני הבוקר החדשים קראנץ' רולס נוגט בהיקף 1.8 מיליון שקל. המהלך השיווקי, תחת הסלוגן "תשמע מה שבקראנץ שלך", כולל קמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ופעילות סלולרית.
קמפיין הטלוויזיה, נעשה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקונספט: "תשמע מה שבקראנץ שלך" וממשיך את הקונספט משנים קודמות לפיו בני נוער רוצים לשמוע רק מה שרוצים ומייצרים לעצמם מציאות חדשה וניתוק בזמן שאוכלים קראנץ'. קמפיין האינטרנט כולל משחק אינטראקטיבי באמצעות מקאן דיגיטל משחק אינטרנטי והפעילות הסלולרית נעשתה באמצעות חברת מובלין.