מערכת רישום לכנסים – היתרונות

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה ארוע כנס מערכת

גם בעידן הטכנולוגי שלנו, יש גופי ציבור שמעדיפים לוותר על מערכת רישום לכנסים, ומסתפקים באלטרנטיבות החינמיות – גוגל דוקס, אימייל או אפילו מסמך אקסל ישן וטוב. אחרי הכל, זה חינם, זה נשמר במחשב – למה צריך יותר? ובכן, הנה כמה יתרונות חשובים המכריעים לטובת מערכת רישום לכנסים.

מערכת המאפשרת מילוי תקין

כשיש שדות מובנים בתוך המערכת, אתם לא צריכים לחשוש מכך שיהיה פרט חשוב שיחסר – כמו כתובת מייל, תעודת זהות, תאריך לידה ועוד. לא מעט פעמים, כשלא משתמשים בממשק מובנה הכולל שדות חובה למילוי, פרטים חשובים מתפספסים ואתם עלולים למצוא את עצמכם מכלים זמן יקר על יצירת קשר חוזר עם הלקוח, או במקרים מתסכלים יותר – אף לאבד אותו.

הגבלת מספר הנרשמים

מתכננים אירוע ובו מספר המקומות מוגבל? איך תוכלו לשלוט על ההרשמה, אם אין לכם מערכת רישום לכנסים? המרכת מאפשרת לכם להגביל את מספר הנרשמים באופן אוטומטי ולסגור את הרישום לפריט מסוים בתוך האירוע (למשל: מושב ספציפי בתוך כנס גדול) מבלי שאתם תצטרכו לבצע מעקב מתמיד

קליטת תשלומים

במקום להקצות כוח אדם האמון על גביה וקליטת תשלומים, המערכת מבצעת סליקת כרטיסי אשראי עצמאית. פשוט נרשמים, ממלאים את פרטי האשראי ומקבלים אישור הזמנה במייל חוזר – והכל באופן מאובטח לחלוטין. בנוסף, במידה ויש מסמכים נלווים (כמו התחייבות הנרשם לסעיפים מסוימים, תנאי ביטול ועוד), המערכת תציג אותם אוטומטית בפני הנרשם.

מידע שוטף

מערכת רישום לכנסים מספקת מידע שוטף לכל אורך ההרשמה לאירוע. כך תוכלו לדעת מהו קצב התקדמות הרישום, כמה נרשמו לסדנא מסוימת, כמה מקומות נותרו ומהו אחוז ההיענות לקמפיינים פרסומיים שנעשו. רק כך תוכלו לנהל באופן מושכל את תקציב הפרסום שלכם לאירוע ולהיערך בהתאם לכמות הנרשמים.

אישור מיידי – לשני הצדדים

בסיום ההרשמה לאירוע, מערכת רישום לכנסים יכולה להציג הודעת תודה לנרשם, לשגר אליו הודעת אימייל עם אישור הזמנה וקבלה ובו בעת – לדווח גם לכם, מנהלי האירוע, על הרשמה של אדם נוסף.

ניהול הדיוור עד לאירוע

מערכת לרישום כנסים מאפשרת לכם לנהל מסרים וסטטוסים בהתאם לשלב באירוע. מעבר לדיוור הראשוני שהוזכר לעיל (קבלת אישור והודעת תודה בעת ההרשמה), המערכת מאפשרת לשגר דיוורים נוספים בהתאם לשלבי האירוע – כמו הודעות תזכורת לאירוע, לו"ז מפורט, הודעות אישיות ועוד.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מערכת רישום לכנסים במחיר משתלם

אם כל היתרונות הללו היו מגיעים יחד עם מחיר גבוה במיוחד – ייתכן והשימוש בממשקים החינמיים אכן היה משתלם. אך כשהמערכת הזו מצוידת גם בממשק נוח, פיצ'רים מתקדמים במיוחד ומחיר אטרקטיבי – אין סיבה להעדיף אף אלטרנטיבה אחרת. לא זו בלבד, אלא שבחישוב של עלות מול תועלת – אתם מקבלים מוצר איכותי שחוסך לכם זמן יקר, התעסקות מיותרת ובמידה והמערך כולו מנוהל היטב – גם חסכון כספי משמעותי!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.