מערכת רישום לכנסים – היתרונות
גם בעידן הטכנולוגי שלנו, יש גופי ציבור שמעדיפים לוותר על מערכת רישום לכנסים, ומסתפקים באלטרנטיבות החינמיות – גוגל דוקס, אימייל או אפילו מסמך אקסל ישן וטוב. אחרי הכל, זה חינם, זה נשמר במחשב – למה צריך יותר? ובכן, הנה כמה יתרונות חשובים המכריעים לטובת מערכת רישום לכנסים.
מערכת המאפשרת מילוי תקין
כשיש שדות מובנים בתוך המערכת, אתם לא צריכים לחשוש מכך שיהיה פרט חשוב שיחסר – כמו כתובת מייל, תעודת זהות, תאריך לידה ועוד. לא מעט פעמים, כשלא משתמשים בממשק מובנה הכולל שדות חובה למילוי, פרטים חשובים מתפספסים ואתם עלולים למצוא את עצמכם מכלים זמן יקר על יצירת קשר חוזר עם הלקוח, או במקרים מתסכלים יותר – אף לאבד אותו.
הגבלת מספר הנרשמים
מתכננים אירוע ובו מספר המקומות מוגבל? איך תוכלו לשלוט על ההרשמה, אם אין לכם מערכת רישום לכנסים? המרכת מאפשרת לכם להגביל את מספר הנרשמים באופן אוטומטי ולסגור את הרישום לפריט מסוים בתוך האירוע (למשל: מושב ספציפי בתוך כנס גדול) מבלי שאתם תצטרכו לבצע מעקב מתמיד
קליטת תשלומים
במקום להקצות כוח אדם האמון על גביה וקליטת תשלומים, המערכת מבצעת סליקת כרטיסי אשראי עצמאית. פשוט נרשמים, ממלאים את פרטי האשראי ומקבלים אישור הזמנה במייל חוזר – והכל באופן מאובטח לחלוטין. בנוסף, במידה ויש מסמכים נלווים (כמו התחייבות הנרשם לסעיפים מסוימים, תנאי ביטול ועוד), המערכת תציג אותם אוטומטית בפני הנרשם.
מידע שוטף
מערכת רישום לכנסים מספקת מידע שוטף לכל אורך ההרשמה לאירוע. כך תוכלו לדעת מהו קצב התקדמות הרישום, כמה נרשמו לסדנא מסוימת, כמה מקומות נותרו ומהו אחוז ההיענות לקמפיינים פרסומיים שנעשו. רק כך תוכלו לנהל באופן מושכל את תקציב הפרסום שלכם לאירוע ולהיערך בהתאם לכמות הנרשמים.
אישור מיידי – לשני הצדדים
בסיום ההרשמה לאירוע, מערכת רישום לכנסים יכולה להציג הודעת תודה לנרשם, לשגר אליו הודעת אימייל עם אישור הזמנה וקבלה ובו בעת – לדווח גם לכם, מנהלי האירוע, על הרשמה של אדם נוסף.
ניהול הדיוור עד לאירוע
מערכת לרישום כנסים מאפשרת לכם לנהל מסרים וסטטוסים בהתאם לשלב באירוע. מעבר לדיוור הראשוני שהוזכר לעיל (קבלת אישור והודעת תודה בעת ההרשמה), המערכת מאפשרת לשגר דיוורים נוספים בהתאם לשלבי האירוע – כמו הודעות תזכורת לאירוע, לו"ז מפורט, הודעות אישיות ועוד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
מערכת רישום לכנסים במחיר משתלם
אם כל היתרונות הללו היו מגיעים יחד עם מחיר גבוה במיוחד – ייתכן והשימוש בממשקים החינמיים אכן היה משתלם. אך כשהמערכת הזו מצוידת גם בממשק נוח, פיצ'רים מתקדמים במיוחד ומחיר אטרקטיבי – אין סיבה להעדיף אף אלטרנטיבה אחרת. לא זו בלבד, אלא שבחישוב של עלות מול תועלת – אתם מקבלים מוצר איכותי שחוסך לכם זמן יקר, התעסקות מיותרת ובמידה והמערך כולו מנוהל היטב – גם חסכון כספי משמעותי!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
