אנחנו על המפה, ונישאר על המפה: שירות וואלה "שכח" נתיבי נסיעה באיו"ש
הקרב על התודעה: לאייס נודע כי בעקבות פנייה של ועד מתיישבי השומרון, יבדוק אתר וואלה את הטענות לגבי הצגת מידע חלקי בשירות המפות שלו.
במכתב שנשלח בסוף השבוע למנכ"ל וואלה אילן ישועה והגיע לידי אייס, כתב יו"ר ועד מתיישבי שומרון בני קצובר, כי "הובא לידיעתנו על ידי תושבים מיישובי השומרון כי בוואלה מפות ישנה התעלמות ממאות אלפי המתיישבים ביישובי יהודה ושומרון ומהבאים לבקר בחבל ארץ זה. מיותר לציין כי מדובר באוכלוסייה גדולה וכחלק מגולשי רשת האינטרנט בישראל גם המתיישבים גולשים בוואלה ומשתמשים במפות של האתר".
קצובר מציין כי בבסיס הטענות שאף נבדקו על ידי ועד המתיישבים, אדם המנסה לבנות מסלול נסיעה מנקודה אחת לשנייה בשטחי יהודה ושומרון, יתקשה לקבל מידע סביר ומלא על מסלול הנסיעה המומלץ, בניגוד למידע כזה הזמין בתוך הקו הירוק. "לעיתים האתר מנפיק מפה ובה 2 נקודות המציינות את מקום היציאה לדרך ותחנת ההגעה, ולא מציין את ציר הנסיעה המומלץ, וברוב המקרים האתר כותב כי 'לא נמצא מסלול התואם את החיפוש'", כתב קצובר.
לדבריו, "אני סמוך ובטוח כי וואלה לא קבע כי שטחי יהודה ושומרון אינם חלק ממדינת ישראל ומדובר בתקלה שתתוקן על ידכם בהקדם... נודה לבדיקתכם את העניין וכמובן לתיקון הטעות".
מוואלה נמסר: "לא היינו מודעים לעניין, השירות הוא מספק אחר. נבדוק זאת ונשפר".
- 2.מישהו בכלל עוד גולש בוואלה? (ל"ת)דן 17/06/2013 16:45הגב לתגובה זו
- 1.וואלה אתר שמאלני, למה יש לצפות מהם? (ל"ת)לא מוףתע 17/06/2013 14:34הגב לתגובה זו
- איזה שטויות. אתה כנראה פרנואיד. (ל"ת)שטותניק 17/06/2013 16:18הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
