לקראת הפסח: נירלט יוצאת במהלך שיווקי חוצה מגזרים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

במרכז המהלך משיקה החברה את נירלט STICK , מקל לערבוב שישולב מעתה באריזות הצבע
קובי ישעיהו |

לקראת הפסח חברת נירלט יוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. במרכז המהלך משיקה החברה את נירלט STICK , מקל לערבוב שישולב מעתה באריזות הצבע וללא תוספת תשלום שעוצב ע"י אילן שניזיק.

מדובר פיתוח בלעדי וחדשני בתחום הצבע בארץ ובעולם שעלותו מסתכמת בכ-חצי מיליון שקל. מדובר באריזה חדשנית בקנה מידה עולמי שהומצאה על ידי החברה ולזכותה "מדגם רשום".

המהלך השיווקי החדש כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 שעלה בימים האחרונים וישודר לאורך כל תקופת חג הפסח. לטובת המגזר הרוסי תעלה החברה בקמפיין חסויות בערוץ 9 וכן באתרי האינטרנט הרלוונטיים .

במגזר החרדי יצאה נירלט במהלך שיווקי ירוק אשר ישלב פעילות מדיה עם פעילות קד"מ. במסגרת הקד"מ תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים בנקודות מכירה מרכזיות במגזר החרדי אשר יהוו תחליף לשקיות הניילון. בעזרת שימוש בתיקי נירלט יוכלו הצרכנים לתרום לשמירה על איכות הסביבה. רדיו קול חי יקרא למאזינים להגיע לניידות השידור של נירלט אשר ימוקמו בנקודות מכירה מרכזיות בערים החרדיות. במקביל תפרסם נירלט מודעות ייחודיות בעיתונות החרדית השונה אשר יקדמו את המהלך.

אראל ברקאי, סמנכ"ל השיווק: "נירלט STICK מבטא את חזון נירלט בחתירה המתמדת לייצר "חדשנות פונקציונאלית" לצרכן. מדובר בפיתוח שעלותו מסתכמת בכחצי מיליון שקל. הנירלט STICK מצטרף לשורה של מוצרים ואריזות שנירלט השיקה במהלך השנים האחרונות וזאת תוך דו שיח מתמיד עם המשתמשים השונים, אנשי מקצוע וצרכנים פרטיים להבנת הצרכים שלהם. בחרנו לעלות לקראת הפסח בקמפיין משולב מגזרים שבו אנו משלבים חדשנות מדיה ופעילות מול הצרכן ".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה