ארד תקשורת החלה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת לנדרובר

רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של לנדרובר ישראל: 2009 היא שנה של אתגרים ובראשם המשך ביסוסו של המותג בקטגוריית רכבי השטח היוקרתיים
קובי ישעיהו |

ארד תקשורת החלה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת לנדרובר, המתמחה ברכבי השטח היוקרתיים. לאחרונה הושק אולם התצוגה החדש של החברה, ברחוב המסגר 9 בתל-אביב, באירוע רב משתתפים מענף הרכב והחברה, ובו הוצגו דגמי לנדרובר החדשים.

חברת המזרח היא יבואנית לנדרובר לישראל. לנדרובר החל את דרכו עם תכנון הדגם הראשון בשנת 1948, ומאז הפך למותג, המשלב יכולות שטח וניחוח של הרפתקה.

רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של לנדרובר ישראל, אמר באירוע ההשקה, כי 2009 היא שנה של אתגרים ובראשם המשך ביסוסו של המותג בקטגוריית רכבי השטח היוקרתיים והובלת הענף למחוזות חדשים בחדשנות מותגית ושיווקית.

ארד תקשורת, מקבוצת יורו ישראל, בניהולן של טלי רוזן וענת אוחנה. "לנדרובר" יטופל במחלקת הכלכלה וההיי טק בניהולה של אירית רדיע.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה