קרביץ בקמפיין חזרה לבית הספר על קירות ענק של נור
קירות הענק מוצבים בנתיבי איילון והקמפיין בהיקף של כ-100 אלף דולר
קרביץ יוצאת בקמפיין חזרה לבית הספר ולראשונה משתמשת בפרסום על גבי קירות ענק של "נור סטאר מדיה", בהשקעה של כ-100 אלף דולר.
קירות הענק המוצבים בנתיבי איילון יציגו תיקי בית ספר גדולים של המותג ג'אנספורט. הקמפיין עולה החל מהשבוע ויימשך חודש ימים.
מנשה זילכה, משנה למנכ"ל קרביץ מסר, כי "החלטנו השנה לראשונה לשלב בקמפיין חזרה לבית הספר את קירות הענק, זאת לאור החשיפה הרבה והממוקדת לקירות, יחד עם הבולטות שיוצרים הקירות, המבדלים אותנו מהשוק במיוחד בתקופה זו של ההערכות לחזרה ללימודים".
נור סטאר מדיה הינה חברת בת של יהל הפקות, אשר בבעלות משה נור, המשווקת מדיית חוצות תלת מימדית באמצעות פיסול של מודלים וקירות ענק. החברה מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק מדיה זו בארץ ובחו"ל.