e-Glue של שמעון אלון גייסה 10 מיליון דולר
חברת הסטארט אפ e-Glue, המפתחת ומשווקת חבילת תוכנה לשיפור ביצועים, שיפור איכות והגדלת מכירות בזמן אמת למוקדנים במרכזי call center, השלימה גיוס של 10 מיליון דולר בהובלת קרן הון סיכון אוורגרין. עוד השתתפו בסבב הגיוס בעלי המניות קיימים של החברה: קרנות גיזה וסידר, שמעון אלון, המכהן כיו"ר פעיל ב-e-Glue, רון צוקרמן והקיבוצים עין שמר ומעגן מיכאל. אוורגרין השקיעה בסיבוב הנוכחי 5 מיליון דולר מקרן IV וקרן V, שביצעה לאחרונה סגירה ראשונה וזוהי ההשקעה הראשונה שלה. עד לגיוס הנוכחי הושקעו בחברה כ-7 מיליון דולר.
חברת e-Glue הוקמה בקיבוץ עין שמר על בסיס ידע של מתכנתים צעירים מהקיבוץ, בהם מנכ"ל החברה עומר גבע וסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, משה אבלגון. תוכנת e-Glue מספקת מידע ממוקד בזמן אמת למוקדנים במרכזי call center, מרכזי מכירות, תמיכה ושירות במטרה לשפר את יעילות המוקד, ולהגדיל את שביעות רצון הלקוח ומכירות החברה. התוכנה מחזקת את יכולות המכירה של חברות על ידי הצגה דינמית אינטראקטיבית של אינפורמציה רלוונטית, הנאספת ממערכות ואפליקציות שונות בארגון ומסוננת באמצעות מנוע ניתוח אנליטי.
להבדיל מחברות אחרות שאוספות מידע למרכזי call center, תוכנת e-Glue מאפשרת לספק לנציג מידע המותאם אישית ללקוח שעל הקו, לנציג, ולנושא השיחה המתנהלת בזמן אמת. במהלך השיחה. בעוד המוקדן מדבר עם הלקוח, מנתחת המערכת בזמן אמת את נתוני הלקוח, פרופיל המוקדן ופרטי השיחה ומציגה הודעות והנחיות הממליצות על הצעות מכירה, מידע ממוקד לקוח, ופעולות לקיצור זמן ושיפור איכות השיחה. לדוגמא, בחברת ביטוח, אם לקוח מתקשר למוקד השירות לעדכון כתובת, תופיע לנציג הודעה עם מידע הממליץ לו לעניין את הלקוח בקניית פוליסת ביטוח מבנה.
חברת e-Glue פועלת בארה"ב, אירופה וישראל, ובין לקוחותיה נמנות חברות ביטוח, טלקום, וחברות פיננסים מהגדולות בעולם.
מנכ"ל החברה, עומר גבע, מציין כי ארגונים רבים בארה"ב ובאירופה מתחילים לגלות את הפוטנציאל הרב הטמון באותן שניות קריטיות בהן נפתח חלון הזדמנויות בין המוקדן ב- call center ללקוח. e-Glue מספקת לארגונים אלו כלים מתקדמים לניהול בזמן אמת של כלל ההזדמנויות העומדות בפני הארגון בשניות הקריטיות בכל אינטראקציה עם לקוח.
ארז שחר, שותף-מנהל באוורגרין מציין, כי "אוורגרין מחפשת יזמים וחברות אשר יש להם הפוטנציאל להפוך למובילים בתחומם בעולם, בשווקים בעלי פוטנציאל גבוה. ב- e-Glue מצאנו צוות יזמי וניהולי מהמדרגה הראשונה, שוק גדול בעל פוטנציאל צמיחה משמעותי ומוצרים הנמכרים בהצלחה ללקוחות מובילים בתחומם. אנו מאמינים כי e-Glue יכולה להפוך לחברה גדולה ומשגשגת". עוד הוא הוסיף, כי כספי הגיוס מיועדים להמשך פיתוח אפליקציות חדשניות לתחום ה Call center ושיווק ברחבי העולם.
שוקי ארליך שותף בגיזה הון סיכון, אמר עם השלמת העסקה כי: "ההשקעה לצד אלון וצוקרמן היא טבעית עבור גיזה, שהשקיעה בעבר בחברה נוספת שניהלו השניים, פרסייס סופטוור, שהניבה לנו החזרים משמעותיים. e-Glue מציגה קפיצת דרך בתחומי איסוף המידע ושיפור הביצועים של מרכזי שירות לקוחות, וגיזה עוסקת כבר בימים אלה באיתור לקוחות פוטנציאליים ומשקיעים עתידיים עבור החברה". עוד מוסיפים בגיזה כי e-Glue נצלה את ההשקעה הקודמת בצורה מרשימה ביותר, לבניית שותפויות אסטרטגיות שהבשילו לזרם של מכירות, לחדירה ראשונית לאירופה, ולהשלמת סל מוצרים המספק מענה לכל הרבדים ב-Call Center. הצטרפותה של קרן אוורגרין למשקיעים ב e-Glue תאפשר האצה של הפעילויות שבהן החלה החברה מאז ההשקעה הקודמת.