עובדה בלטה בפריים טיים עם 14.9% רייטינג
חדשות 12 המשיכה להוביל במהדורות עם 16.5% רייטינג ו-425 אלף צופים; כאן 11 הרחק מאחור
במהדורות החדשות אמש, חדשות 12 של קשת המשיכה להוביל בפער ניכר עם רייטינג של 16.5% וכ-425 אלף צופים. חדשות 14 רשמה נתון נאה עם 8.1% ו-214 אלף צופים, ואילו חדשות 13 של רשת הסתפקה ב-5.5% ו-126 אלף צופים. את הרשימה סגרה חדשות כאן 11 עם 3.9% ו-96 אלף צופים.
בפריים-טיים, התוכנית "עובדה" בקשת הובילה את הערב עם 14.9% וכ-360 אלף צופים. אחריה ניצבת "הפטריוטים" בערוץ 14 עם 8.3% ו-221 אלף צופים. "אהבה חדשה" של רשת השיגה 7.8% ו-184 אלף צופים, ו"מגרש הרוסים" בכאן 11 סיימה את הערב עם 3.6% ו-87
אלף צופים.
- 4.אנננונימי 05/03/2025 00:45הגב לתגובה זוערוץ של מסיתים ראיתי בגלל הגיבור שחזר מהשבי
- 3.שמואל 05/03/2025 00:38הגב לתגובה זוערוץ 14 לא צריך לשדר בימי חולשישדרו רק בשבת
- 2.אנקרי 04/03/2025 21:39הגב לתגובה זולמען גיוס החרדים לצהל
- 1.מבקר משפט 04/03/2025 10:11הגב לתגובה זועד שמערכת המשפט המושחתת לא תתוקן הרמאות תמשך עד אז ביטן לא יגיע לא ל 3 דיונים בשבוע ואפילו שנים לא ידונו בתיק השוחד שלו ובתמורה הוא יתקע את נושא תיקון מדידית הרייטינג המוטה הכל מתחיל ונגמר במערכת משפט מושחתת

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.