20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יגאל סרנה: "כ-30 אנשים נכחו באירוע; ביבי: "לא היה ולא נברא"

 |  44
ראש הממשלה בבית המשפט
Share
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו התייצבו היום בבית המשפט כדי להעיד במסגרת תביעת לשון הרע שהגישו נגד העיתונאי יגאל סרנה, שכתב לפני כשנה סטטוס בפייסבוק שרמז כי שרה נתניהו זרקה, לכאורה, את ראש הממשלה מהרכב, שהיה חלק משיירת ראש הממשלה, על כביש מספר 1 (הנה קישור לפוסט שכתב). 


הנה חלק ממה שנאמר בבית המשפט:
שרה: "הפרסום ייחס לי כוונות זדון שאני רוצה להפקיר את בעלי שאמור להיות לפי חוקי המדינה מאובטח 24/7 ... זה הזוי הרי השיירה שלו ולא שלי. אני מפקירה את רוה״מ בכביש 1? אין מצב שרוה"מ ייזרק מהשיירה שלו. היא שלו לא שלי. הלוואי שהיו לי כוחות על שכאלה. איפה נשמע דבר כזה".

עו"ד אפשטיין המייצג את סרנה: "אף פעם לא רבת עם בעלך בשיירה מאובטחת?"שרה: "לא מבינה את השאלה. לא זכור לי. כאב לי שסרנה כתב על ילדי דברים נוראיים. האדם הזה לא רק הזוי ושקרן אלא גם גובל בחוסר אנושיות. אין לי מושג על סטטיסטיקה ועל ההשפעה של דברי סרנה, קטונתי מלהבין הלך רוח למרות שאני פסיכולוגית. כל מה שנאמר עלי זה שקר מרושע. לא מדווחים שאני עושה דברים לטובת הציבור ובפסיכולוגיה. אני אמצעי להפיל את רוה״מ. אם הייתי צריכה לתבוע על כל שקר בעשרים השנה האחרונות על רמיסת הזהות שלי הייתי צריכה להיות בבית המשפט כל יום. מדי פעם בחרתי תביעות; אני לא כל כך צורכת תקשורת, רק מה שהביאו לידיעתי וזה נראה לי מזעזע והזוי. אני תבעתי בעברי ואני אתבע".ביבי: "מה שפגע בי זה שנכתב שרעייתי שולטת במערך הביטחון והאבטחה של מדינת ישראל - הזוי. זורקת אותי מהשיירה, לוקחת את אגף האבטחה ושולטת בו בידיה; אין ויכוח שהיה פה שקר גס. כל מי שמבין משהו בשיירות אבטחה... המאבטחים הולכים איתי לכל מקום אני בכלל לא רוצה לפרט".

עו"ד אביגדור פלדמן, שמייצג את סרנה, במה שונה המקרה הזה מפרסומים ומקרים אחרים?

נתניהו: "בעניין זה הרגשתי שזה כל כך אבסורד הזוי שקרי.. זה עומד בפני עצמו זה כל כך הזוי מופרח כך שבמקרה הזה הרגשנו שאין מה לעשות; מה שהגדיש את הסאה במקרה הזה שהוא קבע שהיה פה מקרה שהיה, שלא היה ולא נברא וכל מה שהוא אמר שקר וכזב".

נציין כי הדיון החל עם החקירה על עו"ד יוסי כהן את יגאל סרנה. כהן שאל האם ייתכן שפרסם פרטים שאינם מדויקים. סרנה: "ידעתי שבגלל שלא נכחתי באירוע היו כמה הבדלים בגרסאות. למשל: אם היא דחפה אותו או שהוא נפלט בעצמו, אם זו הייתה נסיעה מירושלים או לירושלים או באיזה שעה זה קרה".

עו"ד יוסי כהן שמייצג את נתניהו: "זה סיפור שיכול להיות דרמה עיתונאית. למה לא פנית לידיעות?"

סרנה: "האמת? זה לא סיפור גדול, זה סיפור קטן. יש עשרות סיפורים על מכות וצעקות; כ-30 אנשים נכחו באירוע. החלטנו אתית לא לפגוע בהם ולא לחייבם להתייצב להעיד כי ידענו מה זה יעלה להם. רצינו להגן עליהם; האדם הראשון שהסב את תשומת ליבי לסיפור, סיפר על חבר שלו מהשב"כ שסיפר את זה לו ולא יכל לשאת את זה. החבר מהשב"כ אמר בצער "תראה כמה אנחנו עובדים על הביטחון וכמה הם מפרים את התקנות".

שלב הסיכומים ייערך ב-18 במאי בשעה 12:00 בצהריים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 אנונימי 21/03/2017 15:12 יגאל יקר לך תתאבד,לגמד דפוק כמוך
גם שיח יספיק לתליה
33 ranr 20/03/2017 11:19 התביעה הזו תפתח תיבת פנדורה.
ראש הממשלה הטיח בארגונים ובאנשים לא מעטים האשמות ואמירות שקריות. אולי בעקבות התביעה נגד סרנה, יקומו אותם ארגונים ואנשים פרטיים ויגישו יחד בקשה להסרת חסינותו של ביבי ויתבעו תביעת דיבה קבוצתית. הסיבה לתביעה כזו היא לתקן את חוסר האיזון שבין היכולת של ראש ממשלה להטיח אמירות ככל העולה על רוחו ולהסתמך על חסינותו ועל עורכי הדין העומדים לרשותו בחינם, מול אזרח זה או אחר שצריך לממן מכיסו הוצאות הגנתו המשפטית. סרנה פרסם את הסיפור בפייסבוק כאדם פרטי ולא בעיתון. אני מקווה שבית המשפט יגדיר אמירות כאלו כלגיטימיות במסגרת חופש הדיבור.
32 שמעון 20/03/2017 09:33 בראיון לדנה וויס, סרנה מצהיר ששמע ממישהו ששמע ממישהו
ממש במילים האלה! משפט זהב נוסף: "זו הדרך האחרונה שלי להציל את הדמוקרטיה שלנו מיד נתניהו שמחריב אותה, ואין לי ברירה אחרת". כלומר, מודה שהעניין הוא לא הסיפור אלא הפלת נתניהו. מה לעשות שלעם נמאס ממכם, העיתונאים? כאן ובעוד מדינת עולם שלישי. ארה"ב.
31 אבי 15/03/2017 23:59 סרנה ועתונות
לא יתכן שסרנה יכתוב הזיה של משהו וושקרים ברורים, מבלי שהשקרן יענש.אנחנו מדינה שפויה, אנחנו מוכנים לשמוע בקורת קשה,אבל לא זוהמה שיקרית.
30 שמפניה 15/03/2017 23:51 שרהלה דבה, לא שמעתי שהכחשת את האירוע !!!
לפי התגובה המתחמקת שלך לשאלת עורך הדין לא הבנתי שהכחשת את האירוע , התחלת לדבר על דברים אחרי ועל זה שאת אמצעי וכו אבל אין הכחשה , למה ?????
29 יוסי 15/03/2017 13:47 הרשלה
האם יורם כהן לא בא להעיד כי פחד לשקר? אם היה בא היה אומר רק את האמת התרופה ויש להניח שמישהו אסר עליו להגיע....
28 גבי 14/03/2017 23:24 תראו באיזה שטויות עוסק ראש הממשלה הזה...
אין חולק שהעתונאי לא היה שם. זה מה שסופר לו. ראש הממשלה יכל להכחיש. השופט ראוי שידחה על הסף את תביעת הדיבה של הגברת הזו ועושה דברה. לא ניתן לתבוע דעה של עיתונאי על סיטואתיה ששמע עליה. הוא פרסם אותה כי זכות הציבור לדעת כיצד מתנהל ראש הממשלה שלו.
שני 19/03/2017 10:08 ערימות של גיבובים
אם אין הוכחה והוא מפרסם, ראוי לו שיתבע על זה. יש גבול לעיתונות שקרית. אין דבר כזה פירסמתי כי זה מה שסיפרו לי. האמנת? תשלם על זה. אין דבר כזה זכות הציבור לדעת ולרמוס את נציגיו עם פירסומי כזב של עיתונאים רודפי דמים תרתי משמע.
27 פרשת הקלטת הלוהטת 14/03/2017 22:42 למה האמינה הגברת לדיווח הטלפוני על הבגידה והקלטת?
למה BB רץ לתקשורת להתנצל, אם לא היתה בגידה ולא היתה קלטת??? למה שניהם הלכו לעורך דין כדי לחתום על הסכם (לכאורה), שנותן לה זכות "וטו" בכל נושא וענין??? ...מדוע יכחישו גם היום את הבגידה, הקלטת והפרשה???
26 תביא את ה30 איש... 14/03/2017 22:19 חרטטן (ל"ת)
רחל 15/03/2017 11:42 מישהו עוד מאמין לביבי?
מאיר דגן סיפר שהוא הגיע לבית שלהם בבלפור ושוחח אתו על נושאים בטחוניים מהמדרגה הראשונה. שרה נכנסנת באמצע השיחה ואומרת לדגן אתה יכול להמשיך בשיחה.. תשובתו של דגן: אין לך סיווג בטחוני ואין לך זכות להקשיב לשיחה שכזאת. אז היא לא מתערבת?? בקיצור זוג שקרן, כולה הצגות ואני מתביישת בזוג הזה. בכלל האיש מגיע לזית המשפט זחוח, כאילו אין שום חקירות נגדו.. ביבי שורה יודעים את האמת תאמינו לי....
פיני 15/03/2017 17:52 תגובה לרחל
רחל את פסיחית אויבת ישראל..וכל כאפוים לכו לאזזל.
תבחרי להאמין לחבר של 15/03/2017 11:53 החבר של סרנה...
30 מנדטים האמינו לביבי פעם.היום המספר כנראה עומד על 40 לפי הלחץ של התקשורת...חחחח
25 ניר 14/03/2017 21:14 אני לא מאמין לשקרניהו... אם הוא לא ידע על השמפניות ועל
המתנות מרוני מאנה. ועל האיסוף בקבוקים. ועל הגלידת פיסטוק ב 10000 ש"ח בחודש. ועל המיטה במטוס בחצי מיליון ש"ח. אז מה הוא כן יודע ? מר ביטחון ? אם לא עמיר פרץ וכיפת ברזל חמאס היה חוגג לנו על הישבן... מדינת חמאסטן!!!!!
24 אלה 14/03/2017 19:59 לי מזמן ברור וגם בית משפט אמר דברו בקשר לגב' שרה
עם הון של 41 מיליון שקל גב' שרה נתניהו מתעסקת עם בקבוקים, תכשיטים של שטרן! בחינם, שמפניה בחינם , סיגרים חינם , מעבירה רהיטי גן ממעון ראש הממשלה לווילה פרטית בקיסריה . איפה אנחנו חיים??? אני המומה ומתביישת בשבילה
23 cinege 14/03/2017 19:46 מי עוד מאמין לנתניהו השקרן הפטלוגי. (ל"ת)
22 דב בירן 14/03/2017 19:11 ראש ממשלה ,ועתונאי.
פשוט בושה מה ראש ממשלתנו ולישכתו מתעסקים,חוסר האמינות זועקת לשמיים,ואני זוכר את מני נפתלי,ואת המתנות,קבלן ההובלות,והחקירות האחרונות,פשוט לא להאמין.ועוד איפה העם?
21 יצחק 14/03/2017 19:00 סרנה תכין 280 אלף + הוצאות אכלת אותה (ל"ת)
20 ואולי הארוע פרי מוחך 14/03/2017 18:24 סרנגה, קל יותר להתנצל ולומר שגיתי כי הוליכו אותי שולל. (ל"ת)
19 אור לגויים 14/03/2017 18:19 עו"ד של סרנה לא שאלו את השאלה הפשוטה המתבקשת:
"ביבי, האם קרה במהלך הנסיעות המשותפות שלך עם שרה, בשיירת ראש ממשלה, שהשיירה עצרה ואתה ביבי עברת למכונית אחרת ושרה נשארה ליסוע במכונית נפרדת ?? תחושת הבטן שלי סביב התשובות של ביבי ושרה שהם נמנעים להגיד במפורש: " מעולם לא נסענו באותה שיירה בשתי מכוניות נפרדות"." אם התשובה היא חיובית אפשר לקחת את זה משם ולנבור. לשאלה ישירה שכזו קשה לשקר, היות והשיירה מורכבת מ -30 משתתפים ותמיד יהייה אחד שיעמיד דברים על דיוקם, באופן ישיר, או מאחרי הגב................
18 כותב 14/03/2017 18:07 מעניין כמה אנשי ביטחון יחייכו לזוג במחוזית?
הגזימו עם הסיקור העיתונאי הזה
17 התנין 14/03/2017 17:58 התרגשתי עד דמעות, כשהמלך שמע דבר שקר והתרעם עד כלות!
זה ידוע שהמלך לא יכול לסבול אפילו שמץ של דבר שקר...זה פשוט עושה לו רע עמוק בנשמה..
16 צביצ 14/03/2017 17:32 שתיינית מחזיקה ראש ממשלה מהביצים עם סוד מביך מאוד מאוד (ל"ת)
רחל 15/03/2017 11:46 הכי קטע שהיא מנפנפת בתואר שלה כפסיכולוגית
בכל חור. אפשר לחשוב - אני פשוט בשוק. איך יכול להיות שאנשים ממשיכים לבחור באיש הזה.
15 זה מאד פשוט. 14/03/2017 16:52 זה מאד פשוט
יגאל סרנה לא יכתוב סתם כך. מישהו משיירת ראש הממשלה הדליף לו בתנאי שסרנה לא יחשוף את שמו. כעת נותרנו עם מילה מול מילה. את המשפט יגאל סרנה יפסיד כי חובת ההוכחה - עליו. באשר למי מהם להאמין - תלוי בכל אחד ואחד. אני - מאמין ליגאל סרנה ב - 100%.
שני 19/03/2017 10:11 אני לא מאמינה למילה של עיתונאי מול נתניהו
ולא שאני מאמינה גדולה של נתניהו, אך התקשורת בידיים הביאה את עצמה למצב שאיבדה את הליגטימיות במלחמה מולו. ולא שאני כה מחבבת אותו.
14 התביעה תתקבל 14/03/2017 16:40 חבר של חבר מהשב"כ אמר לו ומזה פרסם? די מגוחך (ל"ת)
13 ישראלח 14/03/2017 15:34 כואב הלב על סרנה
במקום ביבי הייתי מוותר לו. לדעתי הוא נראה מסכן ועלוב.גם הכתיבה שלו בעיני,כבר מזמן לו משהו.עזבו אותו לנפשו.
12 איתי 14/03/2017 15:29 כל משפט של שרה - אני פסיכו-לוגית
לדעתי היא בהחלט בתחום של הנפש מתעסקת , רק לא ברור לה באיזה צד היא אמורה להיות ,המטפל או מטופל , וביבי - היושר זה לא צד חזק שלו , הוא לא ידע שאשתו מקבל שמפניה , מהסיגרים לא ידע , הוא רק יודע שהוא מגן עלינו , הוא צהל , הוא לוין שלנו , הוא מובילאי , כול הטוב הוא יצר , רע זה מישהו אחר ,,, " ואם קרה אז מה קרה ? - כדברי ביטן
11 אביב 14/03/2017 15:14 סרנה - אתה פיון על לוח השחמט. חייך, אכלת אותה
משתמשין בך כדי להגביר את הפופלריות של ביבי. היום כל גבר רועד מאשתו, כי בכל רגע יכולה לקחת לו את כל הרכוש ולחייב אותו במזונות הזויים, גם אם הילדים כבר לא קטינים (וזה בכוונת מכוון ממערכת המשפט המוטה לטובת האשה באופן הזוי). בעקבות פרסומך, תגבר הפופלריות של ביבי דווקא בקהל שעד כה לא נטה אליו - גברים מבוססים מעל גיל 50 הנוטים לעמדות שמאל-מרכז. עקב אמפתיה, כמובן. פסיכולוגיה שנה א'.
10 אורי 14/03/2017 15:00 טוב מאד שביבי תבע את העיתונאי המופקר והשונא הזה (ל"ת)
9 רונית 14/03/2017 14:59 העיתונאים בארץ בשביל סקופ מוכנים לעשות הכל (ל"ת)
8 יש ר א לי 14/03/2017 14:59 במה ביבי מתעסק?
יש לו זמן לראש הממשלה? מתעסק בקקי. הוא לא אמר שראש ממשלה תחת חקירה לא יכול למלא את תפקידו? הוא אמר, על אולמרט. ועכשיו יש לנו ראש ממשלה תחת חקירה, שצריך גם לתת עדויות בבית המשפט על תביעות דיבה של אשתו ולכו תדעו מה עוד וכל זה עוד לפני שנגע במשהו במסגרת תפקידו, אז ראש ממשלה כזה ודאי שלא יכול למלא את תפקידו, כדברי נתניהו.
חכה..דרוקר הבא בתור! 14/03/2017 15:29 נמאס שעיתונאים קטנים חושבים שמותר
ללכלך סתם ולפגוע בלי חשבון.יש דין ויש דיין...נא לעשות עבודה מקצועית!מה זה שוק?!שמעתי מחבר ששמע מחבר-גאלקתביא תחבר ואת החבר של החבר...וכמובן שלא הביא אף אחד! מעלת במקצוע תתנצל ותשלם!
רחל 15/03/2017 11:49 האיש הקטן בסיפור הזה זה ביבי ואשתו.... (ל"ת)
7 יש עוד הרבה מה לחשוף 14/03/2017 14:56 סרנה אמין ואילו שקרניהו וצרתו חסרי אמינות לחלוטין
מאבטחים, חב' השמה, עובדי בית ומשרד ראש הממשלה- מכולם עיתונאים שומעים אך לא מפרסמים הגיע הזמן שכמו סרנה כל עיתונאי אחראי יפרסם את הידוע לו- שלא אח"כ יגידו ידענו, שמענו כמו במקרה קצב.
מאיר 14/03/2017 16:24 קדימה תחשוף
איש קטן.
6 עירית 14/03/2017 14:52 עלילות
ראש הממשלה ורעיתו אינם מלאכים, אבל לטפול עליהם עלילות זו הגזמה. וטוב שתבעו . מאמינה שהצדק ינצח
5 גל 14/03/2017 14:48 שיעידו את צוות האבטחה. (ל"ת)
4 א.נ 14/03/2017 14:46 ה"עיתונאים"הרוויחו ביושר את אי האימון בהם !
אני לא מאמין לסרנה .בכלל " .כל שדרי החדשות בערוצי הטלוויזיה והפרשנים איבדו את אימונם של צופי הטלויוזיה .ראינו את הפרשנויות ההזויות שלהם בתקופת הבחירות בישראל ובמיוחד בארה"ב לבשו חליפות כאילו שהילרי קלינטון נבחרת בלי להתמודד בכלל. כשאני יושב לראות ולשמוע חדשות אני שואל את עצמי פעמיים אם השדרן או הכתב מספר דברי שקר או אמת בדרך כלל דברי שקר !נראה לכם הגיוני ששרה נתניהו זרקה את ראש הממשלה מהמכונית תוך כדי נסיעה ? אם בית משפט יאמין לטיעון הזה אז בית המשפט יעשה צחוק מכל מערכת המשפט !
3 יגאל 14/03/2017 14:45 שמעתי מחבר שחבר סיפר לו משהו
ממש עיתונות במיטבה.
2 אויי באמת 14/03/2017 14:41 שמע מחבר של חבר.. סרנה פייק ניוז
ממש עלוב הדבר הזה... ניסה להביא את ביבי לכיכר העיר שייצא מזה משהו פיקנטי,אבל יש להודות על האמת, ואני לא מאוהדי ביבי, יגאל סרנה עשה עיתונ6ת צהובה פייק שמייק ושטיק.לא קורא אותו יותר. שלום
1 יצחק 14/03/2017 14:38 סרנה חולה נפש אחוז שנאה תהומית לנתניהו
כדאי לאשפז אותו במוסד מתאים
אשר 14/03/2017 16:22 הגיע הזמן לחייב את העיתונאים באחריות על מה שהם
מסיתים ללא גבול / מגבלות / וקשר לאמת!! עיתונאי שמתפרנס מלשקר ולרמות הוא כמו כל רמאי אחר -מקומו מאחורי סוגר ובריח. זכות הציבור לדעת את האמת ואיה כיסוי להסתה שיקרית
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש