תקציבים חדשים לקוואטרו מקבוצת אדלר חומסקי

החברה זכתה בתקציב הפרסום של רשת Mimo& Co ושל משקה האנרגיה החדש Exit
אפרת אדיר |

חברת הפרסום קוואטרו מקבוצת אדלר חומסקי זכתה בימים אלה בשני תקציבי פרסום חדשים: תקציב הפרסום של רשת Mimo& Co ושל משקה האנרגיה החדש Exit.

רשת Mimo &Co הבינלאומית לבגדי ילדים משיקה חנות חדשה בקניון רמת אביב תחת הקונספט: MADE FOR KIDS. הקמפיין מתוכנן לעלות בשילוט חוצות ועיתונות בתקציב של כ-700 אלף שקל.

תקציב הפרסום למשקה האנרגיה החדש Exit נאמד אף הוא בהיקף של כ-700 אלף שקל.

חברת הפרסום קוואטרו הוקמה בחודש אוגוסט 2007, על מנת לתת מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות קטנים ובינוניים. את הקבוצה מנהל גדעון יניב, ששימש עד לאחרונה כמנהל קבוצת לקוחות באדלר חומסקי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה