ג.יפית הופכת לחברת מדיה, יח"צ, שיווק ואינטרנט
יפית גרינברג ממזגת את חברות הבת שלה עם קבוצת גיל-עד תקשורת ויחד יהפכו לקבוצה תחת השם "G מדיה גרופ".
החברה החדשה שקמה בימים אלו תכלול את החברות: "גיל-עד תדמית" המתמחה במיתוג ויח"צ; משרד הפרסום ג.קיד & Young המתמחה בשיווק לצעירים; Light Big Big - חברה לתקשורת חזותית המתמחה בייצור פתרונות מדיה ויזואליות; "וויז אפקט" המתמחה בשיווק "גרילה" ותוכן שיווקי; חברת האינטארקטיב G PEOPLE המתמחה בבניית ממשקים חווייתיים; וחברת המדיה TRM.
החברה החדשה תוחזק בבעלויות שוות על-ידי "ג.יפית תקשורת ועיתונות", שבבעלות יפית ובנה איל גרינברג ו"גיל-עד מדיה גרופ", שבבעלות גילי כהן ומשפחת לובושיץ. איל גרינברג וגילי כהן יתפקדו כמנכ"לים משותפים של הקבוצה.
לדברי גילי כהן : "מדובר בהחלטה אסטרטגית של איחוד 2 קבוצות מצליחות שהוכיחו עצמן כל אחת לחוד, להתמזג לפעול יחדיו ולהפוך לשחקן בולט ומרכזי בתחום השיווק והמדיה.
בין הלקוחות הבולטים של הקבוצה נמנים שופרסל, קבוצת סקאל, טמפו, השרות הבולאי, קופת חולים כללית, קוסמופארם, דובק, אילנית צעצועים, ערוצי הטלוויזיה הופ, ריאליטי טי.וי, הולמרק ואקסטרים.