מג'יק מכרה את פעילות ה-CRM שלה ל-eContact

המרכזים העסקיים של eContact ממוקמים בישראל ובארה"ב. המהלך הינו חלק מתכנית רחבה של מג'יק במסגרתה החליטה החברה להתמקד במספר מוצרי ליבה
יניב לפן |

חברת מג'יק (שסימולה: MGIC) הודיעה מוקדם יותר היום כי מכרה את פעילות ה-CRM של החברה לחברת eContact. מערכת ה-CRM שפותחה ושווקה על ידי מג'יק הינה מערכת מורכבת לניהול קשרי לקוחות ומרכזיות ונמצאת במאות עסקים בישראל וברחבי העולם. חברת eContact הודיעה כי בכוונתה לבצע מספר שינויים במערכת. בין השינויים המתוכננים, מתכוונת eContact לשדרג את המערכת למערכת אינטרנט שתתמוך באפליקציות VoIP.

חברת eContact הוקמה על ידי קבוצת משקיעים מארה"ב ומאנגליה. המרכזים העסקיים של החברה ממוקמים בישראל ובארה"ב.

מנכ"ל מג'יק אמר מוקדם יותר היום כי "המהלך הינו צעד נוסף שאנו נוקטים במסגרת תכנית ההתמקדות שלנו במסגרת החליטה החברה להתמקד בפיתוח ושיווק של מספר מוצרי ליבה של החברה. אין לי שום ספק שהנהלת eContact המוכשרת והידע שהצטבר בחברה יהוו נכס מרכזי בקהל הלקוחות של מג'יק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה