מותג המכוניות אינפיניטי כבר שנה בישראל: מה היה למנהל המכירות לומר?

אינפיניטי מציינת שנה לפעילותה בישראל ומנהל המכירות האזורי שלה, פיליפ סאייר, מספר על השנים המאוד קרובות

מותג לוקסוס

בתחום הרכב, למיקומו ומעמדו של מותג פרימיום בארה"ב כמו אינפיניטי הפעילה בארה"ב שני עשורים, יש חשיבות אם הוא פעיל באירופה. אינפיניטי נכנסה לישראל כחלק מהרחבת הפעילות שלה שהחלה עם השקת המותג באירופה ב-2008. כיום, פועלת החברה ב-15 מדינות עם 35 חניות מותג.

הדברים שיבואו

"בחודש ספטמבר תציג אינפיניטי באירופה, בתערוכת פריז, את הדגם החדש שלה, M". דגם זה, הנמצא מעל ל-G, אמור להיות רכב איקוני – כמו ה-FX, כזה המזהה מותג ומייצג אותו באמצעות נוכחות וייחוד. סאייר מודה שה-G היא לא כזאת, אבל לא כך ה-M שתהייה ייחודית ביחס "לגרמניות המשעממות".

אינפיניטי מציגה בימים אלה מנוע דיזל חדש המתמקם בחרטום ה-FX, V6 3.0 ליטר המספק 240 כ"ס. והיברידי? "אנחנו נציג גרסה היברידית במחצית 2011".

כניסה מקומית

"זכינו למודעות גבוהה למותג, וההשקה שלו הייתה מוצלחת – למרות הבסיס הזמני במהלך השנה, עד פתיחת אולם התצוגה המרכזי". ש: מה אתם מוכרים במכוניות שלכם?" ת: אנחנו מוכרים ביצועים, מכוניות ביצועים. הלקוחות קונים את מה שבא עם המותג, יוקרה ועם מה שבא עם הדגמים, ביצועים. אבל לרוב אינם עושים שימוש בביצועים הייחודיים של הדגמים".

משהו שונה

"אנחנו מעניקים טיפול מיוחד ללקוח ואנחנו שואפים למצוינות בטיפוח לקוחות. חלק מהייחוד שלנו הוא במערך השירות הכולל ובמחויבות לסוג הלקוחות שלנו ולצרכיו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד