אתר הסחר P-1000 מעניק חסות לליגת ווינר בכדורסל
אתר הסחר המקוון P-1000 מקבוצת smile.media חתם על הסכם חסות ושיתוף פעולה עם ליגת WINNER, במסגרתו יהפוך לאתר הקניות הרשמי של ליגת העל בכדורסל.
במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תשיק ליגת העל את תחרות "זריקת P1000", במסגרתו יעניק האתר פרס יקר ערך לצופה שיצליח לקלוע סל בתחרות מיוחדת שתערך במהלך המשחק.
התחרות תיערך כל שבוע במשחק המרכזי של הליגה, שישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט. בנוסף, ייטול האתר חלק מרכזי באירועי ה"פיינל פור" של ליגת העל ויעניק חסות רשמית למשחקי ליגת החלומות באינטרנט.
במקביל, תוקם באתר P1000 ובאתר מינהלת ליגת העל חנות מכירה מיוחדת של מוצרי ליגת העל ויחולקו מוצרים הקשורים לקבוצות הכדורסל ולשחקני הכדורסל המובילים בישראל.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של smile.media אמר כי שיתוף הפעולה עם ליגת העל נובע מהבנה שיווקית כי קיים מתאם גבוה מאד בין קהל הלקוחות של P1000 וקהל אוהדי הכדורסל. "המהלך עם מנהלת ליגת העל ממשיך למעשה את המהלך השיווקי הקודם בכיכובו של פרשן הספורט והעיתונאי רון קופמן תחת הסלוגן: "P1000" שווה P1000 בטוח" במסגרתו אנו מתכוונים להעניק לקהל לקוחות P1000 ערכים נוספים הקשורים לעולם תוכן הקרוב לליבם", ציין שיינפלד.
מנכ"ל p-1000, דני אלוביץ', הוסיף: "אנו רואים בחבירה לליגת העל בכדורסל צעד טבעי ומתכוונים להרחיב את שיתוף הפעולה לאספקטים מסחריים נוספים".
מהמנהלת נמסר, כי היא מקבלת בברכה את אתר הסחר p1000 כחלק בלתי נפרד מקבוצת ליגת ווינר ורואה בזאת הבאת אמון של גופים גדולים בליגת העל לגברים ותפעל להעמקת הקשר בין הגופים.