לאחר שנתיים במייפל: יעל זילברמן-רומנו מונתה לסמנכ"ל לקוחות ושותפים בינ"ל
חברת השיווק הדיגיטלי מייפל מינתה את יעל זילברמן-רומנו לסמנכ"ל לקוחות ושותפים בינלאומיים. מינויה לתפקיד מגיע לאחר שלפני שנה, הקימה את חטיבת ניהול הלקוחות הגלובאלים של החברה.
זילברמן-רומנו (33) נמצאת למעלה משנתיים במייפל, לשם הגיעה אחרי עבודה בקסטרו ובאמריקן איגל. היא צמחה במחלקת המכירות ולפני שנה כאמור, עברה להקים את חטיבת ניהול הלקוחות הגלובליים. במהלך השנה האחרונה יעל הקימה והעמיקה שיתופי פעולה במעל 10 שווקים ואף הובילה את כנס השותפים הבינלאומי הראשון שמייפל אירחה במשרדיה בקיץ האחרון.
עמית כוכבי מנכ"ל מייפל מסר: "הקידום של יעל הוא חלק מגיבוש הנהלה במייפל, לצד שי ברונשטיין-רגב סמנכ"לית הסחר והפיתוח העסקי בישראל ושרון חלבני מנהלת חטיבות המדיה במייפל".
יעל זילברמן-רומנו: "אני שמחה על ההזדמנות לצמוח מבחינה מקצועית ועוד יותר שמחה להיות חלק מהעמקת הקשרים בזירה הבינלאומית. פריצת הגבולות והגעה לשווקים חדשים תמיד מרגשת ויחד עם טכנולוגיה יוצאת מהכלל מייפל עושה את ההבדל בכל מקום אליו היא מגיעה".
מייפל היא חברת שיווק דיגיטלי שמתמחה בפתרונות מדיה מבוססי תוצאות (פרפורמנס). היא פעילה בכל הזירות הדיגיטליות התומכות במודלי פרפורמנס: גוגל (גוגל חיפוש, גוגל דיספליי ויוטיוב), פייסבוק, אאוטבריין, טוויטר ועוד. החברה מונה מעל 80 עובדים ומנהלת ממשרדיה בישראל פעילות בזירה המקומית וכן פעילות גלובלית מתפתחת. בימים אלה פועלת החברה בכ-14 שווקים בחו"ל ביניהם אוסטרליה, רוסיה, דרום אפריקה, ברזיל, תאילנד, צרפת, איטליה ועוד.
- 3.חברה מדהימה ! כל הכבוד (ל"ת)דנה 02/02/2015 14:27הגב לתגובה זו
- 2.תמיד מקסטרו יוצאים מנהלים חזקים. שאפו יעל!! (ל"ת)חן 02/02/2015 00:47הגב לתגובה זו
- 1.הודעה לעיתונות > קופי > פייסט (ל"ת)01/02/2015 17:55הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.