ורדינון טקסטיל מדווחת: גידול של 20% במכירות ועליה של 15.2% ברווח הנקי ברבעון השלישי

בסך הכול גדל הרווח הנקי של החברה ב-9 החודשים הראשונים של החברה בלמעלה מ-80% והוא עומד על 5.6 מיליון שקל
מערכת Bizportal |

חברת ורדינון טקסטיל הנשלטת על ידי קבוצת 'הריבוע הכחול' ממשיכה להציג גידולים מרשימים במרבית הפרמטרים העסקיים כך גם בכל ערוצי ההפצה והמכירה בהם הינה פעילה.

סך מכירות החברה גדלו ברבעון 3 ב-20% מ-26 מיליון שקל ברבעון שלישי ב-2008 ל- 31.1 מיליון שקל ברבעון השלישי השנה. הרווח הנקי של החברה גדל ברבעון השלישי ב-15.2% ל- 2.6 מיליון שקל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בסך הכול גדל הרווח הנקי של החברה ב-9 החודשים הראשונים של החברה בלמעלה מ-80% והוא עומד על 5.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-3.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ורדינון טקסטיל ממשיכה לצמוח בכל ערוצי ההפצה בהן הינה פועלת כך לדוגמא מדד ה-SAME STORE שהינו המדד המרכזי לבחינת צמיחת חנויות. מדד זה מראה גידול של 2.8% ב-9 החודשים הראשונים בשנת 2009 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

גיל שפייזמן מנכ"ל החברה, אמר כי "במהלך 2009 פתחה 'ורדינון טקסטיל' שתי חנויות חדשות (במתחם נשר ומתחם ג'י כפר סבא), חנויות גדולות בקונספט החדש (למעלה מ-300 מ"ר לחנות) המציעות לציבור הלקוחות עולמות תוכן שמשלימים לעולמות טקסטיל הבית, בהן היתה פעילה החברה בשנים האחרונות".

"עד סוף שנת 2010 אנו עתידים לפתוח עוד לפחות 5 חנויות חדשות, בנוסף ל-36 החנויות הקיימות ברשת, מרביתן תהיינה במתכונת החנויות הגדולות של ורדינון".

ורדינון עוסקת בעיצוב, יבוא, רכישה מקומית, שיווק והפצה של מוצרי טכסטיל אופנתיים ואיכותיים לבית. מוצרי החברה הינם כלי מיטה, מגבות, חלוקי רחצה, שמיכות ומוצרים נוספים. לחברה רשת חנויות המונה כיום 36 חנויות. החברה ציבורית משנת 2000 ונרכשה ממשפחת ורדינון על ידי הזרוע הקמעונאית של הריבוע הכחול באפריל 2007 .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה