ynet השיק גרסה בספרדית – ותפעיל מערכת בבואנוס איירס
אתר ynet השיק היום (יום ה') פלטפורמה חדשה בשם ynet Español - אתר חדשות לקהל דוברי ספרדית שמבוסס ברובו על תוכן שנוגע לישראל ולתפוצה היהודית בעולם. התכנים באתר מתורגמים מ-ynet וממקורות תוכן נוספים כגון סוכנויות ידיעות, והוא מתכוון לנהל גם פעילות ברשתות החברתיות.
לטובת הפרויקט, הוקמה מערכת בבירת ארגנטינה בואנוס איירס בה יועסקו כ-15 עובדים, ומשם תפנה לגולשים בעיקר מארצות אמריקה הלטינית המתעניינים בנעשה בישראל, ותציע להם כתבות וטורים מתורגמים לצד תוכן מקורי העוסק בסוגיות המעניינות והרלוונטיות לו. מדובר באתר החדשות הישראלי הראשון שפונה לקהל דובר הספרדית, לצד אתר באנגלית שפועל כבר מספר שנים.
"לצד דוברי הספרדית המתגוררים בישראל, מטרתנו במיזם היא להגיע לכל דוברי הספרדית באמריקה הלטינית ובספרד המתעניינים בישראל", אומר גאי אזובל, מנהל ynet Español. "הופתענו לגלות גם את כמות המתעניינים בישראל ובנושאי ביטחון, היי טק וטכנולוגיה, אוכל, תיירות ונושאים נוספים נמנים על הקהילה היהודית".
אזובל אומר כי לפי בדיקות שנערכו ב-ynet, ישראל היא אחת המדינות המסוקרות ביותר ביחס של תושבים לשטח המדינה: "שמנו לב שב-3 מדינות העוגן באמריקה הלטינית - מקסיקו, ברזיל וארגנטינה, יש קשר ועניין הולך וגדל לקהילה הטכנולוגית והעסקית בישראל. מעבר לכך בעולם ישנן מיליוני אוונגליסטים דוברי ספרדית, לפי סקרים שביצענו מספר גדול מאוד בקרבם מתעניינים בחדשות בישראל באופן שוטף".
- 2.יופי של יוזמה וכל הכבוד לאתר ישראלי שחושב על השוק בחוץ (ל"ת)שיחקו אותה !!! 05/09/2019 17:10הגב לתגובה זו
- 1.Gadi Benitzhak 05/09/2019 16:11הגב לתגובה זוהאתר ישראלי הראשון בספרדית שייך ל״כאן״ ספות, עם מאות אלפי כניסות

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.