21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טפנו זג רודמ

מדור גז ונפט

מדור גז ונפט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אמירה של תשובה גררה תנודה קיצונית מעלה במניות הגז - תראו את רציו

ראלי גדול מתרחש כעת במניות הגז בבורסה בת"א. רציו מרכזת מחזור שכפול מהממוצע בחודש האחרון
 |  41
שוק הגז
Share
קבוצת דלק קיימה הבוקר כנס משקיעים בבורסה בת"א בשל רכישת השליטה בחברת איתקה הקנדית כאשר מנכ"ל איתקה נאם בכנס. ואמנם בכנס לא נאמר כל מידע חדש לגבי 'תמר' או 'לוויתן' אבל מיד לאחריו החל ראלי במניות הגז בבורסה בת"א - בהובלת רציו. 


לא בלתי אפשרי שהראלי הזה קשור לדברים שאמר הבוקר יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק. את הכנס פתח תשובה עם נאום על הפעילות והחזון באופן כללי. לאחריו עלה מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד שהציג את המצגת שהוכנה, לאחריו דיבר מנכ"ל איתקה ולאחריו עלה לבמה מנכ"ל דלק קידוחים יוסי אבו שהתייחס בעיקר לפעילות 'תמר' ובסיום דבריו התייחס גם לשווי המאגרים 'תמר' ו'לוויתן'. כאשר סיים אבו את דבריו, עלה שוב יצחק תשובה לבמה ובין היתר אמר כי השווי של 'לוויתן' יהיה גדול פי 2 מזה של 'תמר', שכן היקף הרזרבות של 'לוויתן' גדול פי 2. בפועל המשמעות היא ששווי מאגר 'לוויתן' צריך לזנק בערך פי 4.

לנוכח האמירה החריגה - אנליסטים שנכחו בכנס סיפרו ל-Bizoprtal כי הדברים התקבלו בחוסר נחת מסוים בקרב הקהל כאשר אנליסטים איתם שוחחנו ציינו כי ההבנה הייתה שנאמרו דברים חריגים."לאנליסטים זה נשמע מוזר, לכולם ברור שב'לוויתן' יש כפול מרזרבות הגז שב'תמר', אבל כולם גם יודעים של'לוייתן' אין את החוזים של 'תמר', מעבר לכך של'תמר' יש 7 שנים של שוק ללא תחרות", כך אמר אחד האנליסטים שנכח בכנס. עוד ציינו האנליסטים כי נכון להיום שווי 'לוויתן' עומד על סביב 8-9 מיליארד דולר בעוד שווי 'תמר' עומד על סביב 12.5 מיליארד דולר, כלומר תשובה לא דייק כאשר אמר ששווי 'לוויתן' נמוך בחצי.   רציו יהש (-1.38%) רציו יהש 220.8 -1.38% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:223.9 פתיחה:222.3 גבוה:223.4 נמוך:220.5 תמורה:2,947,704 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 7.8% ורשמה בכך את העלייה היומית החדה מזה חודשים ארוכים. מחזור המסחר במניה הסתכם ב-14.2 מיליון שקלים, בעוד המחזור היומי במניה בחודש האחרון עמד על פחות מ-5 מיליון שקלים. 

דלק קידוחים יהש (-3.64%) דלק קידוחים יהש 979 -3.64% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,016 פתיחה:1,012 גבוה:1,021 נמוך:975.8 תמורה:22,092,820 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו{אבנר יהש} עלו 6.9% ו-6.1% בהתאמה במחזורים גדולים. 

דלק קבוצה (-4.34%) דלק קבוצה 61,900 -4.34% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:64,710 פתיחה:64,490 גבוה:64,740 נמוך:61,900 תמורה:14,775,078 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה 4.6% במחזור החמישי בגודלו בשוק.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום השבועי - כל הקידוחים, השמועות, הסימנים והתנודות בעולם הגז נפט
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 הכי ותיק 38 17/05/2017 00:23 חברים זהירות ראו מה קורא ב נובל
השער של מנית נובל מ שער של42 דולר ב ינואר 2017צנח היום ל 31 דולר היום לכן הספין של מר תשובה חסר ערך במיוחד ש הקניין היחידי לבקבק גז בשנה זו ירדן שלא לדבר על חברת החשמל ש אולצה לשלם מחיר הכי גבהה בעולם בעזרתו של הצנוע מ רחוב בלפור לא לעולם חוסן
עובד 29/05/2017 19:05 חוזה הגז
כשאתה מברבר שטויות למה שלא תבדוק מי חתום על חוזה הגז העקום עם חברת החשמל? יו"ר רשות החשמל היוצאת אורית פרקש־הכהן והממונה על הגבלים עסקיים לשעבר דיויד גילה הם החתומים על החוזה העקום הזה והם לא מתגוררים ברחוב בלפור.
27 האנליסטים 16/05/2017 14:39 שקרנים נוכלים
האמת אצל תשובה יש כמות כפולה ו יותר
26 על בטוח 15/05/2017 08:08 מה חריג? תשובה יודע בדיוק מה יש בליויתן
תשובה יודע בדיוק כמה גז וכמה נפט יש בליויתן. תשובה גם יודע אילו חוזים עומדים להיחתם עם השותפים בליויתן. הרי קודחים עכשיו בליויתן את באר 7 לחצי עומק אח"כ חוזרים לבאר 5 ובסוף מעמיקים שוב את באר 7 ולוקחים דוגמה לניתוח שתשמש לקידוח העומק לנפט
25 משה ראשל"צ 15/05/2017 07:01 גם אני לא הבנתי איך מתמחרים את לוויתן כנסו
יש חוזה מכירה לירדן של 10 מיליארד אז מתמחרים את השווי שלו ל-8 מיליארד מישהו שיסביר את זה פשוט תשובה פוצץ את כל נושא התמחור בפרצוף של כל האנליסטים הנפוחים הוא פשוט צודק יחסית לתמחור של תמר כלהקשקוש על חוזים לא רלוונטי
24 אלי 15/05/2017 05:37 חבורת מטומטמים
תמשיכו לקרוא את השטויות של אלה פריד משוקי הון.תפסידו הון.ותאעלו את הלב
23 מוטי אמיר 15/05/2017 00:38 גז ונפט
מידע מעניין
22 יריב 14/05/2017 22:09 כל הכבוד לתשובה
כל הכבוד לתשובה!!! בלעדיו לא היה כלום ומי שלא יודע לפרגן לא מבין בכלכלה, המדינה עושה הסדר במקורות אז לא נקנה יותר אגח ממשלתי? מי שנגדו פשוט חסר השכלה פיננסית שלא מבין איך העולם עובד!
21 תום 14/05/2017 20:05 על זה בארצות הבריתיושבים בכלא על הרצת מניות (ל"ת)
20 אנונימי 14/05/2017 19:49 היום ל"ג בעומר..... (ל"ת)
19 hu 14/05/2017 19:32 נראה שיש עוד פראיירים שמאמינים לארכי נוכל הזה?!?!
מצבנו בכי רע אם פימפומים ואמירות "מופרחות" של תשובה מצליחים לגרור משקיעים ולהקפיץ את מניות הגז?! , סה לה וי........, הרי פה לפני 4 ימים יצאה סקירה מקיפה של אלה פריד מלאומי שוקי הון לגבי מניות הגז, מה נשתנה מאז ועד היום?!?!
18 יש ר א ל י 14/05/2017 19:29 אם תשובה אמר זה חשוד, לא מאמין לספר הקמצן. (ל"ת)
17 אלון 14/05/2017 19:00 שאפו ל תשובה עשה ספין והמטומטמים רצו לקנות
לכל השטייניצים ו המסוממים עד שלא היה חוזה רציני למכירת גז ל אירופה מה זה משנה כמה גז יש. אגב אפילו שטייניץ הפנים ארדואן ימות ולא יקנה גז ישראלי לגבי צינור ל אירופה נכון להיום הדבר לא מעשי מבחינה טכנולוגית עומק 3000 מטר לא ניתן להניח צינור גז הצינור הכי עמוק בעולם הוא ב2000 מטר בתאבון.....נכון להיום הודות לציבור ה....תשובה יכול להחליף מסוק כי הריפוד מלוכלך
16 אלון 14/05/2017 18:55 שאפו ל תשובה עשה ספין והמטומטמים רצו לקנות
לכל השטייניצים ו המסוממים עד שלא היה חוזה רציני למכירת גז ל אירופה מה זה משנה כמה גז יש. אגב אפילו שטייניץ הפנים ארדואן ימות ולא יקנה גז ישראלי לגבי צינור ל אירופה נכון להיום הדבר לא מעשי מבחינה טכנולוגית עומק 3000 מטר לא ניתן להניח צינור גז הצינור הכי עמוק בעולם הוא ב2000 מטר בתאבון.....נכון להיום הודות לציבור ה....תשובה יכול להחליף מסוק כי הריפוד מלוכלך
15 יו 14/05/2017 18:12 נראה שיש עוד לא מעט פראיירים שמאמינים לרב נוכל תשובה?! (ל"ת)
14 מבין 14/05/2017 17:10 ר, רצ, רצי, רציו !!!....רוצי רוצי , השמיים הם הגבול!!!!
נמצאת עדיין ברבע מהשווי שלה !!! ותגיע בסופו של דבר לשווי שלה תתעוררו !!!
התעוררתי 14/05/2017 17:47 והכל שחור ומסריח.. (ל"ת)
13 משה וינטלטור 14/05/2017 17:01 לא נוכל אבא שלהם
ומי רציתם שיהיה סוחר צדיק אנליסט אם 1000 במתמטיקה, שילך לשוק בנתניה ילמד לקנות פחים של מלפפונים חמוצים ואחר כך יעשה חישוב שווי של לוויתן.
12 רננה 14/05/2017 16:40 אופציה 14 לפני הארכה? זה נכון? מישהו שמע? (ל"ת)
יוסף 14/05/2017 20:54 זה מסביר הכל (ל"ת)
11 אני 14/05/2017 16:18 לא הייתי קונה ממנו אופניים (ל"ת)
שפוי 14/05/2017 16:34 מעניין את הסבתא שלי
אז אל תקנה....מי אתה??לפחות לו יש קבלות..והוא לא מסתתר מאחורי השם "אני"
הטייח מנתניה 14/05/2017 16:31 ממשיך לטחון את התמימים (ל"ת)
10 ' 14/05/2017 16:18 קודם כל הניירות עולים גם בגלל הכוונה להנפיק את זרוע
האנרגיה בלונדון מה שעלול להעלות את השווי של המרכיבים משמעותית , שנית - ממה האנליסטים מתפלאים? עכשיו אין עדין היקף חוזים בלוויתן כמו בתמר אבל מה הם חשבו שלא יהיו? מה הפליאה? לדעתי מניות האנרגיה נסחרות בחסר עמוק לנוכח הרווחים+נכסי הגז האחרים שברשותם.
123 14/05/2017 16:37 עד האמירה שלו המניות דשדשו כבר כמה ימים אחרי
ההודעה על כוונות הנפקה בלונדון. חוץ מזה הקפיצה קרתה אפילו לא סתם היום אלא דווקא אחרי דברי תשובה
9 אייל 14/05/2017 16:16 לא כל כל מהר
ישראמקו שווי 9 מיליארד והולכת לחלק 2 מיליאד מתוך זה , הם דוידנט כך שהשווי הוא 7 מיליאד. עוד 4 שנים ייצרו לישראמר בערך 3.7 מיליארד רווח, כך שבהיוון עוד 4 שנים ישראמקו תיהיה שווה 3 מיליארד. לפי החישוב הזה רציו מאוד יקרה.
טמבל 14/05/2017 16:40 וואלה
אתה צודק איך אני עושה שורט על המניות יש לי כמה מיליונים להפסיד חחחחחח
8 בומבה 14/05/2017 16:15 היה ונשאר נוכל. לא ירדתי איתו את כל ה50 אחוז למטה.
זהירות.
7 רואה חשבון 14/05/2017 16:14 רציו
שבטע שעבר הגבתי לדבריה של קשקשנית מאיזה בנק-נדמה לי ברקלס- שהמליצה על הורדת המלצה לרציו ואני הגרתי את דבריה כקשקוש..היום היא מקבלת הוכחה
מיכאל 14/05/2017 16:37 צודק
פשוט צודק
לרו"ח 14/05/2017 16:33 היזהר בדבריך והחזר הפסדיך לפני המחולות. (ל"ת)
6 המניות עולות 14/05/2017 16:13 כי קבוצת דלק רכשה את איתקה. יש סיבה לעליות (ל"ת)
5 עדי 14/05/2017 16:06 למה 7 שנים ב 2020 לוויתן יתחיל לפעול (ל"ת)
4 כואב להם הלב 14/05/2017 15:57 האנליסטים סובלים כעת שכחו את ההמלצה על אבנר
בשער 42. פתאום מה שתשובה אמר לא מוצא חן בעינים גנב להם את המקצוע.
3 משקיע 14/05/2017 15:51 סקטור הגז
הסקטור נפל בחדות על צמח שישנסקי ועוד אני מקווה שעכשיו השוק יתקן את העיוות שנוצר בסקטור הכי טוב במדינה וכמובן שיש בונוס והוא הנפט ?
יעל 14/05/2017 16:06 בלא בלה בלא
תכלס המניות עדיין מרוסקות
2 נפטטטטט 14/05/2017 15:48 גז ונפטטט
תוך כמה שנים תשובה יהיה שווהעשרות מיליארדים....של דולרים!
רפי 14/05/2017 16:04 מזל
מאחל לו מכל הלב הוא ראוי להצלחה
לא ראוי לכלום השודד 14/05/2017 17:45 ומה איכפת לך כמה יהיה שווה? תדאג שאתה תהיה שווה
יותר מ156 שקל.
1 אבירם 14/05/2017 15:44 גם בלי הדברים שלו שווי המניות נמוך מאוד (ל"ת)
אדם 14/05/2017 18:18 לא שוכח שיש את קפריסין בדרך+מצרים וקצת גם לבנון-זהירות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש