בעקבות הסכם פשרה: שטראוס יוצאת במיתוג מחדש לאנרג'י

במסגרת המהלך החדש, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה.הלהקה תוביל את הקמפיין החדש שיעלה. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ- 2 מיליון שקל
מאיה זיסר |

במאי האחרון הוגשה בקשה לצו מניעה זמני שהגישה חברת ג'נרל מילס ישראל לבית המשפט המחוזי בת"א בה טענה החברה כי ישנו חשד לגניבת עין במוצר אנרג'י חטיף דגנים עם שיבולת שועל אגוזים ודבש של חברת שטראוס. לכתבה: מצא את ההבדל: 'נייצ'ר וואלי' הגישה צו מניעה כנגד שטראוס בשל גניבת עין

בסופו של דבר הגיעו שתי החברות להסכם פשרה כי חברת שטראוס תשנה את אריזות חטיף Energy דגנים עם שיבולת שועל, אגוזים ודבש כך שלא יראו דומות לאריזות חטיף הבריאות Nature Valley. לכתבה: שטראוס התקפלה כנגד התביעה שהוגשה נגדה ותשנה את אריזות Energy

הבוקר יוצאת החברה במיתוג מחדש לחטיף אנרג'י מבית שטראוס. נראה כי השינויים נעשו במראה החבילה ואף החברה משיקה מוצרים חדשים, חטיף דגנים עם שוקולד ומיני חטיף דגנים בשקית משפחתית. המהלך ילווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

במסגרת המהלך החדש, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה.הלהקה תוביל את הקמפיין החדש שיעלה. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ- 2 מיליון שקל.

לדברי מישל בן וייס, מנכ"ל חטיבת שטראוס בריאות, "המיצוב החדש של אנרג'י יתמקד בערך המרכזי של הקטגוריה והיתרון התפיסתי של המותג- אנרגיה. המיצוב בא לידי ביטוי בשפה תקשורתית חדשה, בעיצוב מוצרים חדש ובחדשנות מוצרית."

תמיר מלמוד, מנהל השיווק של אנרג'י מקבוצת שטראוס, ציין כי "החיבור ללהקת מיומנה נעשה על סמך הערכים המשותפים למותג אנרג'י ולקבוצת מיומנה, המתבססים על אנרגיה".

שוק חטיפי הדגנים למבוגרים נאמד בכ- 105 מיליון שקל בשנה. אנרג'י מקבוצת שטראוס מחזיקה בנתח שוק של כ-36.4% (מצטבר עד היום 2009) לפי נתוני סטורנקסט. נתחי השוק של המתחרים, Nature Valle עם 27.8% מנתח השוק ותלמה 12.5%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה