אלדן בקמפיין יעודי למגזר הרוסי בהיקף של 500 אלף ש'
אלדן, חברת השכרת הרכב, עלתה לאוויר בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי באמצעות מגזרים, המתמקד במכירת רכבים משומשים, תחת המסר: "אם לא חדש מהחנות, אז מחברת אלדן". עלות הקמפיין כ-500 אלף שקל. קמפיין התדמית יכלול פעילות בערוצי טלוויזיה ורדיו רוסיים, וכן פעילות אינטראקטיבית באינטרנט. הסרטון משלב העברה ברורה ומדויקת של כל יתרונות רכישת הרכב המשומש באלדן עם אלמנט של הומור, היוצר חיבור אמוציונלי של הצרכן.
הפעילות באינטרנט כוללת קמפיין באנרים באתרים המובילים בשפה הרוסית, המובילים למיני סייט של אלדן בשפה הרוסית ובו משחק אינטראקטיבי.
בשנתיים האחרונות החל בקרב המגזר הרוסי מהלך למיתוג וקידום מכירת רכב באמצעות החברות. חברות הרכב נמצאות עדיין בעדיפות נמוכה כמקום לרכישת רכב משומש מבחינת הצרכן הרוסי, לכן עיקר הפעילות הנה "חינוך השוק". אלדן פועלת במגזר הרוסי משנת 2004.
לדברי לימור אוזילבסקי, מנהלת השיווק והפרסום של אלדן: "החלק שהמגזר הרוסי תופס בחברה ובתרבות הישראלים הולך וגדל, ואלדן רואה בו חשיבות רבה. אנו פונים אל הצרכן הנבון והשקול, שהוא גם בררן ונחוש בדרישותיו".
נטשה שוקין, מנכ"ל מגזרים: "הקמפיין החדש של אלדן ממשיך את האסטרטגיה של החברה להשקיע במיתוג במגזר הרוסי. חברת 'מגזרים תקשורת משולבת' שמחה לתרום את מיטב הכשרון ואת היכולות המגוונות שלה לפיתוח פתרונות יצירתיים שמשרתים אסטרטגיה זו".
חברת התקשורת מגזרים תקשורת שיווקית משולבת, ממוקמת במקום השלישי בדרוג יפעת של משרדי הפרסום למגזר הרוסי במחצית 2006. החברה עוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל. מבין לקוחות החברה: אגד, שטראוס-עלית, 013 ברק, קבוצת קוקה קולה, מפעל הפיס, קלאב מארקט, קבוצת אלקטרה, רקיט בנקיזר, ביטוח ישיר, ניו פארם, ישרוטל, ניאו פארם, אלדן, סוגת, בנק ערבי-ישראלי, שיכון עובדים ועוד.