
יש להם סיבה לשיר: כ-40 מיליון צפו בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה
ברשת MTV יכולים להיות מרוצים מנתוני הצפייה של הטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, ששודר בחודש שעבר. לאחר מספר שבועות בו אספה וניתחה הרשת את נתוני הצפייה מיותר מ-60 הערוצים של MTV ברחבי העולם, כולל הערוץ בישראל (המשודר באמצעות 'ענני תקשורת' באפיק 25 ב-HOT ובאפיק 75 ב-yes) היא הצהירה כי בטקס השנה שנערך בפרנקפורט, צפו 39.4 מיליון איש, שיא רייטינג ששבר את זה של השנה שעברה בדבלין - אז מספר הצופים עמד על 39 מיליון.
הסנסציה העולמית, הדרום קוריאני Psy שהביא לעולם את הגאנגם סטייל, כיכב בטקס שזכה לעלייה בנתוני הצפייה במקומות רבים בעולם. בגרמניה הרייטינג זינק ב-51% ביחס ל-2011, בספרד - ב-50%. בארה"ב מספר הצופים בטקס ששודר ב-MTV2 עמד על 263 אלף בלבד, שעדיין מצביע על זינוק של 241% ביחס לטקס בשנה שלפני כן.
אבל הנתונים המעניינים מאד, הם בניו-מדיה. 183.5 מיליון הצבעות נרשמו במערכות באינטרנט והסלולר של MTV, עלייה של 16% מול 2011, שמייצגים כמעט 24 מיליון מבקרים ייחודיים. במהלך המופע נרשמו 5.7 מיליון ציוצים בטוויטר, זינוק של 104% מול השנה שלפני כן.
מ-MTV אירופה נמסר לאייס כי "ב-MTV שמחים מאוד מתוצאות נתוני הרייטינג וההצבעה, ששברו את שיאי הרשת מהשנה שעברה".