הוט מסכמת רבעון בגידול של 6% בהכנסות המסתכמות בכ-775 מיליון שקל

בתחום הטלוויזיה כ-2,000 לקוחות נטשו וכיום החברה עומדת על כ-913 אלף מנויים. גידול משמעותי חל לעומת זאת חל בקרב לקוחות הטלפון הקווי
מאיה זיסר |

חברת הכבלים, הוט, מסכמת הבוקר (ב') את הרבעון השני עם גידול של כ-6% בהכנסות, אשר הסתכמו בכ- 775 מיליון שקל לעומת כ- 729 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בהכנסות מגזר הטלוויזיה לא חל שינוי ביחס לרבעון קודם. הרווח הנקי רשם עלייה של 5% והסתכם ב-21 מיליון שקל לעומת 20 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות מתחום הטלוויזיה הסתכמו ב-547 מיליון שקל, עלייה של 1.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך עיקר הצמיחה הגיעה מהתקשורת הפנים ארצית שהציגה עלייה של 21% והסתכמה ב-228 מיליון שקל לעומת 189 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בקרב מנויי הטלוויזיה,להוט 913 אלף מנויים, התמקדות החברה בשדרוג מנויים אנלוגים לדיגיטליים בא לידי ביטוי ברבעון זה עם שדרוג מרשים של 10,000 לקוחות לשירות הדיגיטלי. במקביל, ממשיכה נטישת המנויים אשר הגיעה לרמה של 2,000 לקוחות ברבעון זה, אשר ברובם אנלוגיים.

בתחום האינטרנט, 698 אלף מנויים - גידול של 6,000 מנויים חדשים בשירותי האינטרנט של החברה בהשוואה לרבעון קודם. גידול של 17,000 לקוחות בטלפון הקווי בהשוואה לרבעון קודם, והסתכם ב-519 אלף מנויים.

ה- EBITDA של החברה, הסתכמה ברבעון שני 2009 בכ-282 מיליון שקל בהשוואה לכ- 258 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, ומהווה גידול של כ-9%. ביחס לרבעון קודם נרשמה עליה ב-EBITDA של כ-13% (מ-250 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009 לכ- 282 מיליון שקל ברבעון השני של 2009).

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, מסר כי "החברה נמצאת בעיצומו של מהלך חיוני, אשר צפוי להשפיע בטווח הארוך על המשך העלייה בהכנסות וברווחיות. הצלחת מדיניות שדרוג המנויים מאנלוגי לדיגיטלי ניכרת ברבעון זה עם שדרוג מרשים של 10,000 לקוחות אנלוגיים לרשת הדיגיטלית, זאת עוד בטרם החל צמצום הרשת האנלוגית לקראת סגירתה המוחלטת."

רשת התקשורת של HOT מכסה כ-95% מבתי האב בישראל, עם מעל ל-900 אלף בתי אב בישראל מנויי טלוויזיה רב ערוצית (כ-3 מליון צופים), כ- 700 אלף מנויים לאינטרנט המהיר, ומעל ל-500 אלף קווי טלפוניה. .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה