טאבולה TABOOLA
צילום: לוגו

'קו מנחה' מאריכה את השותפות עם טאבולה בשנתיים נוספות

אחרי שנתיים של שיתוף פעולה, החליטה הקבוצה המחזיקה בביזפורטל, תפוז ואייס, להאריך בשנתיים נוספות את ההסכם עם חברת המלצות התוכן
כתבי אייס |

קבוצת קו מנחה החליטה להמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת טאבולה בשנתיים נוספות. זהו צעד נוסף בשיתוף פעולה משמעותי בין קו מנחה, קבוצת אספקת שירותי המידע המובילה בישראל המחזיקה בין היתר באתרים ביזפורטל, תפוז ואייס, לבין חברת המלצות התוכן טאבולה.

 

טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהגדולות בעולם. החברה מספקת 300 מיליארד המלצות תוכן ל-750 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider,, and The Weather Channel וואלה, גלובס, ספורט 5 ועוד. בסקר שנעשה בחודש מארס האחרון על ידי חברת קומסקור, נקבע כי טאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם.

"קבוצת קו מנחה עובדת כקבוצה באופן בלעדי עם טאבולה בשנתיים האחרונות והיא מאד מרוצה, ולכן נראה לנו אך טבעי, הגיוני ונכון עסקית להאריך את העסקה לעוד שנתיים", מסרה ליטל צדוק-זיו, סמנכ"ל המדיה בקו מנחה.

שיתוף הפעולה עם קבוצת קו מנחה הניב תוצאות מדהימות בשנה החולפת", אומר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "זה פשוט תענוג לעבוד עם שותף כמותם. בשנתיים האחרונות בנינו מערכת יחסים אמיצה שהביאה לשימוש רחב בפלטפורמה הרחבה של טאבולה, כמו גם בשיתוף פעולה בזירת המדיה, החדשנות, התאמה אישית (פרסונליזציה) והבנה של חוויית משתמש באתר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.