שלי שמיר-קינן
צילום: שוקה כהן

טעם החיים: שלי שמיר-קינן - סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה

ב-6 השנים האחרונות הייתה שמיר-קינן סמנכ"לית השיווק של חברת נביעות. כעת היא תחליף את אלון זמיר, שעוזב את התפקיד לאחר 7 שנים
כתבי אייס | (1)

שלי שמיר-קינן תהיה סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל במקומו של אלון זמיר, שפורש בתום 7 שנים בתפקיד. שמיר-קינן מילאה מספר תפקידים בקבוצת החברה המרכזית. ב-6 השנים האחרונות הייתה סמנכ"לית השיווק של נביעות, ועוד קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק של קרלסברג ישראל.  היא בת 43 ובעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים.

בשנים האחרונות הוביל זמיר (47) מספר מהלכי שיווק חדשניים ובהם "קמפיין השמות", השקת פיוז טי על רקע הפרידה מנסטי, ) השקת הכפר הדיגיטלי הראשון במסגרת "קוקה-קולה ווילג'", פרויקט הקיץ "סאמר לאב", "מפעל המיחזור" ועוד.

זמיר מסיים את תפקידו בקבוצה לאחר שורה של תפקידים בכירים בחברה המרכזית למשקאות, בתחומי השיווק, הסחר והמכירות, התפעול וניהול יחידות רווח גדולות. 

אלון זמיר מסר: "זו החלטה לא קלה לעזוב מקום שבו התפתחתי מקצועית ואישית לאורך השנים. אני חש גאווה עצומה במנהלים ובעובדים שגידלתי במהלך עבודתי בקבוצה, וכן בבניה ובקידום צמיחת המותגים אשר היוו אתגר משמעותי עבורי. חדשנות וטכנולוגיה הם מנוע צמיחה ויתרון שיווקי מובהק, ובזאת אמשיך לעסוק גם בעתיד. תפקיד סמנכ"ל השייוק של קוקה-קולה ישראל היה חלום שהתגשם.  תודה לכל מי שהלך עמי בדרך המדהימה הזו ועזר לי להגשים את החלום . אני יוצא לחפש את האתגר הבא".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בהצלחה שלי ! אלופה (ל"ת)
    שרון 01/11/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.