בית וואלה
צילום: יח"צ

וואלה וטאבולה מהדקים את הקשר: האתר יטמיע כלים נוספים -בעסקה של 10 מיליון ש'

וואלה מרחיב את פעילות השיווק ומטמיע טכנולוגיות חדשות למפרסמים, בעסקת מיליונים עם חברת המלצות התוכן, שנה וקצת לאחר תחילת השת"פ ביניהם
אלכסנדר כץ |

לאחר קצת יותר משנה של שיתוף פעולה מוצלח, החליטו אתר וואלה וחברת המלצות התוכן טאבולה להעמיק את ההתקשרות העסקית ביניהם, בעסקה גדולה בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקלים. במסגרת השת"פ יוטמעו לראשונה בוואלה כלים טכנולוגיים חדשניים לקידום ושיווק תוכן.

 

טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהמובילות בעולם, ומספקת 300 מיליארד המלצות תוכן ל-750 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם, בהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider, and The Weather Channel. בישראל היא עובדת עם וואלה, גלובס, ישראל היום, נענע10, סלונה, קבוצת קו-מנחה (גילוי נאות: קו מנחה מחזיקה באתר אייס) ועוד.

 

בוואלה יוטמע רכיב נייטיב לשימוש המחלקה המסחרית, מערכת "טאבולה ניוזרום" לשימוש מערכת התוכן, וכלי פרסונליזציה לשימוש מחלקת המחקר. בנוסף, יוטמעו רכיבים חדשים בעמוד הבית של וואלה ובעמודי ה-VOD, תוך מתן דגש על המלצות וידיאו שהפכו להיות השימוש העיקרי באתר. בוואלה אומרים כי הם האתר הראשון בישראל שמטמיע מגוון טכנולוגיות באופן נרחב כל כך תוך שימוש בטכנולוגיה ובאלגוריתם של טאבולה.

 

בנוסף, הוכרז על שיתוף פעולה רחב ביותר בתחום רכש המדיה, על ידי Brand NEWS, חברת התוכן של וואלה, שתציע למפרסמים חבילות שיווק תוכן משולבות ובנוסף גם תבצע קידומים דרך האלגוריתם של טאבולה.

 

בעזרת הפלטפורמה החדשה, יוכלו מפרסמים בוואלה לקנות ישירות מיקומים חדשים וייחודיים באתר. המלצות הנייטיב יהיו בתוך הכתבה עצמה, ויאפשרו למפרסמים לעבוד ישירות עם צוות המכירות של וואלה על קידום התוכן שלהם.

 

"המפרסמים מעוניינים בפרסומות המשולבות באופן ידידותי ויעיל יותר ברצף התכנים", מסר מנכ"ל וואלה אילן ישועה, "לצורך כך הקמנו השנה בוואלה את חברה התוכן השיווקי Brand News. השת"פ האסטרטגי והטכנולוגי עם טאבולה מאפשר לנו להעמיד לרשות המפרסמים את מוצרי הדור הבא בתחום התוכן השיווקי. טאבולה היא חברה מרשימה עם טכנולוגיות ייחודיות שהוסיפה לנו וללקוחותינו ערך רב בשנה האחרונה ואנו שמחים מאוד להרחיב ולהעמיק את השת"פ בין 2 החברות".

 

לדברי אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, "שיתוף הפעולה עם וואלה הניב תוצאות מדהימות בשנה החולפת. כעת, הטמעת הנייטיב באתר היא צעד נוסף בהטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה המעניקה לגולשים שיפור חווית תכנים אותם הם צורכים בצורה נעימה וטבעית לעין ומאפשרת להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם. זוהי הזדמנות למפרסמים גדולים בתעשייה לעבוד עם צוות וואלה על ערוץ חדש ופרימיומי".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל הוסיף כי "בשנה האחרונה טאבולה ישראל הוטמעה בעשרות אתרים ישראליים, יריית הפתיחה הייתה וואלה וכיום אנו שמחים לבשר על העמקת שיתוף הפעולה. אנחנו גאים שזכינו בשותפים כאלו, אשר קוראים נכון את השוק ומטמיעים טכנולוגיות חדשות. הטמעת הטכנולוגיה המדוברת הינה מהמתקדמות בעולם, ומשמשת את השותפים הגדולים ביותר של טאבולה בעולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.