חגי תשרי בפתח: איך להשיג חופשה מעולה במחיר אטרקטיבי?
השנה העברית החדשה וחגי תשרי נמצאים ממש מעבר לפינה, ועכשיו זה הזמן לתכנן את החופשה שלנו לשנה החדשה – חופשה מהנה, מפנקת ומעניינת אשר תפתח עבורנו את השנה החדשה בצורה הטובה ביותר. בעוד עונת החגים עשויה להיות "מאתגרת" מבחינת מחיריהם של שירותי התיירות השונים, ישנן גם דרכים לעשות זאת יחסית בזול ולצאת לחופשה שתהיה גם משתלמת, בנוסף לכל שאר הדרישות והרצונות...
כיצד ניתן למצוא חופשה במחירים משתלמים, וביעדי התיירות האטרקטיביים בהם אנו מעוניינים, בעונת החגים? תקופה זו ידועה כמבוקשת במיוחד ולכן המחירים בה נוטים להיות גבוהים מהרגיל. אך חיפוש במקומות הנכונים, וכמה שיותר מוקדם, יכול לפתוח בפנינו בכל זאת אפשרויות אטרקטיביות לא רק מבחינת יעד הנופש ובית המלון עצמו, אלא גם מבחינת המחיר.
היכן לחפש ולמצוא את הדילים המשתלמים לעונת החגים?
על מנת להצליח למצוא ולרכוש חופשה לעונת החגים במחיר משתלם (ובלי להתפשר על בית המלון או היעד עצמו), כדאי לחפש אחר דילים מיוחדים עבור התקופה, לרוב אלו שמציעות רשתות התיירות והמלונאות הגדולות בישראל. כלומר – דילים לראש השנה או לחילופין דילים לסוכות, המוצעים תחת שם וקטגוריה זו.רשתות התיירות ובתי המלון הגדולים, הפועלים בכל יעדי התיירות העיקריים של ישראל כמובן, מודעים לרצון והצורך של רבים בחופשה דווקא באחד מחגי תשרי ומציעים מספר אפשרויות אטרקטיביות יותר מבחינת מחירים. תחת הקטגוריה של "דילים לראש השנה", למשל, תוכלו למצוא כמה חופשות במחירים משתלמים ביותר , ובאחד מיעדי התיירות המבוקשים יחסית. חשוב לשים לב כי במקרים רבים בחירה מושכלת של יעד החופשה עצמו יכול להביא אותנו למצוא דילים משתלמים במיוחד, וכך גם להימנע מהצפיפות והעומס של היעדים ה"עיקריים" – אלו הראשונים אליהם כולם רוצים לצאת בחגים. אולי אם נבחר ביעד יחסית "אקזוטי" ויוצא דופן, כמו צפת או חיפה למשל, במקום ביעדים המתבקשים ביותר כמו אילת, נוכל למצוא דילים לחגים שיהיו זולים ומשתלמים במיוחד. אם מדובר ברשת מלונאות מוכרת וגדולה, תוכלו להיות בטוחים כי המלון עצמו יהיה מפנק ויעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אירוח, מה שיהפוך את החופשה שלכם למוצלחת, מהנה ומפנקת ללא פשרות...
דילים שכוללים גם את תוכן החג עצמו
כאשר מדובר במבצעים מיוחדים לחגים, כדאי לברר ולוודא כי הדיל עצמו כולל גם תוכן מסוים של החג המדובר, במידה וזה מעניין אתכם.כלומר, במקרה של דילים לסוכות סביר להניח כי המלון יכלול גם סוכה מושקעת ומקושטת בה הילדים יוכלו לבלות, אך כדאי לברר זאת מבעוד מועד. במקרה של דילים לראש השנה (כמו גם סוכות, או כל חג גדול אחר) בית המלון אמור להציע ארוחת חג מלאה ומפוארת במיוחד, אך גם כאן – חשוב לברר ולוודא זאת מבעוד מועד.
גם זו דרך לוודא כי החופשה תהיה מושלמת מכל בחינה, ואף "תפצה" על זה שאיננו משתתפים השנה בחג זה בארוחת חג משפחתית סטנדרטית...
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
