בעקבות עזיבת 'כלבוטק': 'רשת' דורשת לסלק תביעת 'הישרדות' של ערוץ 10
זכיינית ערוץ 2 'רשת' הגישה הבוקר (יום א') בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לסלק את
בבקשה שהוגשה על ידי עוה"ד חגי דורון, אוריאל פרינץ ותומר שויירמן ממשרד עו"ד ש. הורוביץ, טוענת 'רשת' כי תביעתו של ערוץ 10 הוגשה "בחוסר ניקיון כפיים משווע תוך העלאת טענות אשר סותרות את התנהלותו של ערוץ 10 עצמו".
בזכיינית טוענים כי מעבר 'כלבוטק' לערוץ 10 הוא הפרה יסודית של סעיף האופציה הבלעדית המוקנית ל'רשת' בהסכם שלה עם מפיקת 'כלבוטק' לעונה נוספת. "ערוץ 10 - שתביעתו דנא, כמו גם הבקשה לסעדים זמניים שהגיש במסגרתה, מתבססת על טענות בדבר 'נוהג', 'אי-מעבר תכניות בין ערוצים', 'פניות במחשכים', 'חציית קווים אדומים', וכיוצא באלה 'פנינים' מבית מדרשו - אינו מהסס, אפוא, להעלות טענות כאמור בפני בית המשפט, ובו בזמן לפעול בדיוק באותה דרך פסולה, לשיטתו, וזאת 'במחשכים' ו'בהיחבא' כטענותיו הוא", נכתב בבקשה של 'רשת'.
עוד נכתב כי "מעיון בכתבי טענותיו של ערוץ 10 בהליך נמצאנו למדים, אפוא, כי אין לערוץ 10 אף לא טענה אחת בודדה, שהוא עומד מאחוריה בהתנהלותו בפועל בעולם העסקי-מסחרי. למעשה, ערוץ 10 פועל ופעל בדיוק באותן שיטות עליהן הוא מלין בתובענה ובבקשה לסעדים זמניים. אין, אפוא, דבר מוצדק, ראוי והוגן יותר, מסילוק תובענה שכזו על הסף ומביטול מיידי של אותו צו מניעה שהתקבל על סמך אותה בקשה מטעה. בהקשר זה נזכיר, כי ערוץ 10 לא גילה לבית המשפט הנכבד דבר וחצי דבר בקשר עם התנהלותו בנוגע לכלבוטק, וזאת, אף שההסכמות בקשר לכלבוטק הושגו עוד לפני החלטת בית המשפט הנכבד".
כזכור, לפני 3 שבועות
לגבי פניית 'רשת' להבוקר, הגיב הגיב עו"ד ברוך כצמן המייצג את ערוץ 10: "מדובר בניסיון נוסף, שסופו ידוע, של צד שאינו מוכן לקבל הכרעה חלוטה של בית משפט העליון. 'רשת', לאחר שנדחתה על ידי 2 ערכאות שיפוטיות, פשוט לא מוכנה להשלים עם הפסדה הברור והחד. הפעם, בדרך לא דרך, היא מנסה לפתוח בהליך נוסף שהינו בגדר מהומה על לא מאומה. פשוט ערבוב מין בשאינו מינו. ערוץ 10 ימסור את תגובתו המלאה לבית המשפט ויבקש לחייב את רשת בהוצאות בגין הליך סרק נוסף מבית מדרשה".
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.51% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
