DELETE
צילום: ורד אדיר

בעקבות עזיבת 'כלבוטק': 'רשת' דורשת לסלק תביעת 'הישרדות' של ערוץ 10

'רשת' פנתה הבוקר מחוזי וטענה כי "ערוץ 10 פועל ופעל בדיוק בשיטות עליהן הלין - במחשכים". "ערוץ 10: רשת לא מוכנה להשלים עם הפסדה"
אלכסנדר כץ |

זכיינית ערוץ 2 'רשת' הגישה הבוקר (יום א') בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לסלק את תביעת 'הישרדות' של ערוץ 10 על הסף, או לחלופין - ביטול צווי המניעה הזמניים. בזכיינית טוענים כי בעקבות הודעת ערוץ 10 על מעברה של התכנית 'כלבוטק' ששודרה ב'רשת' ב-14 השנים האחרונות - במקביל למינויו של מגישה, רפי גינת, למנכ"ל ערוץ 10,

בבקשה שהוגשה על ידי עוה"ד חגי דורון, אוריאל פרינץ ותומר שויירמן ממשרד עו"ד ש. הורוביץ, טוענת 'רשת' כי תביעתו של ערוץ 10 הוגשה "בחוסר ניקיון כפיים משווע תוך העלאת טענות אשר סותרות את התנהלותו של ערוץ 10 עצמו".

בזכיינית טוענים כי מעבר 'כלבוטק' לערוץ 10 הוא הפרה יסודית של סעיף האופציה הבלעדית המוקנית ל'רשת' בהסכם שלה עם מפיקת 'כלבוטק' לעונה נוספת. "ערוץ 10 - שתביעתו דנא, כמו גם הבקשה לסעדים זמניים שהגיש במסגרתה, מתבססת על טענות בדבר 'נוהג', 'אי-מעבר תכניות בין ערוצים', 'פניות במחשכים', 'חציית קווים אדומים', וכיוצא באלה 'פנינים' מבית מדרשו - אינו מהסס, אפוא, להעלות טענות כאמור בפני בית המשפט, ובו בזמן לפעול בדיוק באותה דרך פסולה, לשיטתו, וזאת 'במחשכים' ו'בהיחבא' כטענותיו הוא", נכתב בבקשה של 'רשת'.

עוד נכתב כי "מעיון בכתבי טענותיו של ערוץ 10 בהליך נמצאנו למדים, אפוא, כי אין לערוץ 10 אף לא טענה אחת בודדה, שהוא עומד מאחוריה בהתנהלותו בפועל בעולם העסקי-מסחרי. למעשה, ערוץ 10 פועל ופעל בדיוק באותן שיטות עליהן הוא מלין בתובענה ובבקשה לסעדים זמניים. אין, אפוא, דבר מוצדק, ראוי והוגן יותר, מסילוק תובענה שכזו על הסף ומביטול מיידי של אותו צו מניעה שהתקבל על סמך אותה בקשה מטעה. בהקשר זה נזכיר, כי ערוץ 10 לא גילה לבית המשפט הנכבד דבר וחצי דבר בקשר עם התנהלותו בנוגע לכלבוטק, וזאת, אף שההסכמות בקשר לכלבוטק הושגו עוד לפני החלטת בית המשפט הנכבד".

כזכור, לפני 3 שבועות ביטל בית המשפט העליון את צו המניעה שחייב את בעלת הזכויות בפורמט, החברה הבריטית Castaway, לנהל מגעים רק עם ערוץ 10 ב-3 החודשים הקרובים, מה שביטל בזמנו את ההסכם בין Castaway לבין 'רשת'. מאידך, השופט נועם סולברג השאיר על כנו את צווי המניעה שלמעשי מונעים מ'רשת' ומהבריטים להפיק את התכנית עד לסיום הדיון במשפט המרכזי - התביעה שהגיש ערוץ 10. כעת מבקשים ב'רשת' לבטל גם את צו המניעה הזה.

לגבי פניית 'רשת' להבוקר, הגיב הגיב עו"ד ברוך כצמן המייצג את ערוץ 10: "מדובר בניסיון נוסף, שסופו ידוע, של צד שאינו מוכן לקבל הכרעה חלוטה של בית משפט העליון. 'רשת', לאחר שנדחתה על ידי 2 ערכאות שיפוטיות, פשוט לא מוכנה להשלים עם הפסדה הברור והחד. הפעם, בדרך לא דרך, היא מנסה לפתוח בהליך נוסף שהינו בגדר מהומה על לא מאומה. פשוט ערבוב מין בשאינו מינו. ערוץ 10 ימסור את תגובתו המלאה לבית המשפט ויבקש לחייב את רשת בהוצאות בגין הליך סרק נוסף מבית מדרשה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״