במזרחי-טפחות מקדמים את פעילות המשכנתאות: קמפיין חדש ל"טפחות" בהיקף של כשני מיליון שקל
בנק מזרחי טפחות עולה הערב (א') בקמפיין חדש למותג "טפחות" מספר 1 במשכנתאות, עם דגש על מומחיות טפחות בתחום המשכנתאות תחת הסיסמא: "בהחלטה חשובה כמו משכנתא, אתם חייבים להתייעץ עם המומחים".
מטרת הקמפיין הינה להבליט את העובדה כי משכנתא הינה העסקה הפיננסית הגדולה ביותר בחייו של אדם ולכן חשוב להיוועץ עם מומחה בנושא.
הקמפיין הנוכחי מציע לרוכשי הדירות לבצע את העסקה הכלכלית החשובה ביותר בחייהם באמצעות הבנק המנוסה והמקצועי ביותר, שמעמיד לרשותם מגוון של משכנתאות התפורות במדויק לצרכיהם. הקמפיין מדגיש את המובילות של טפחות אשר בחודשים האחרונים הולך ומגדיל את חלקו לכדי למעלה מ-35% משוק המשכנתאות בישראל.
סרט הפרסומת החדש בכיכובו של השחקן דביר בנדק ממשיך את הקו ההומוריסטי של הסרט הקודם שיצרו בטפחות, בו הומשלה החשיבות במומחיות בלקיחת משכנתא, לצורך במומחיות בהתקנת דוד שמש. הפעם, יבקש בנדק לבנות לבנו בן ה- 3 דירת רווקים בגינת הבית, תוך שימוש בפטיש אויר ענק. בדומה למקרה דוד השמש, מוכתר גם ניסיון זה ככישלון חרוץ, כאשר פעולותיו של בנדק גורמות להרס כללי בסביבה והוא נאלץ להיכנע להזמין מומחה. סרטון הדוד יעלה לשלושה ימים ולאחר מכן יעלה הסרטון החדש.
הקמפיין, בהיקף כ-2 מיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ויכלול תשדירים בטלוויזיה ובאינטרנט בנוסף לפעילויות BTL נוספות.