לא רק בידור ישראלי ודוקו: חיים סלוצקי רכש את ערוץ האופנה מידי נועם אדרי
מחליף ידיים: לאייס נודע כי המפיק חיים סלוצקי השלים אתמול (יום ב') את רכישתו של ערוץ האופנה הישראלי ב-HOT, מידיו של איש התקשורת והאקטואליה נועם אדרי שהקים אותו והעלה לאוויר לפני כשנה. סלוצקי רכש את מלוא הבעלות, על פי הערכה במאות אלפי דולרים, ואדרי נהנה מאקזיט נאה.
הערוץ של אדרי, הבעלים של חברת 'נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה', אמור היה לעלות לאוויר בסוף 2011, אולם החל בסופו של דבר את שידוריו בחודש מארס 2012 באפיק 29 של HOT. לוח השידורים הורכב מרצועות ותכניות, בין היתר של דפנה לוסטיג שהגישה את 'הצעקה האחרונה', והמעצב יוסף את 'זה יגמר בכלה'.
בקיץ התלוננו עובדים בערוץ כי הנהלתו הקדימה את היציאה לפגרה, וזו נמשכה תקופה ארוכה. במהלך הפגרה שודרו שידורים חוזרים, כמו גם במהלך החודשים האחרונים. במהלך הפגרה שוחררו עובדים רבים.
במהלך 2012 קיבל הערוץ תקציב הפקה מ-HOT, בו הוא משודר בבלעדיות. לאחרונה, במהלך הדיונים עם HOT על תקציב לשנה החדשה, החלו לפני כחודש המגעים עם סלוצקי, המפעיל גם את ערוץ הבידור הישראלי של HOT, ומינואר - את ערוץ 8 החדש במקומה של קבוצת RGE. במקביל, נרשמה התעניינות מצד גורמים נוספים, אולם בסופו של דבר נחתמה עסקה עם סלוצקי.
מ'סלוצקי אפיקי תקשורת' לא התקבלה תגובה. דובר ערוץ האופנה מסר בשמו של נועם אדרי: "מימשתי את המטרה והחזון שלי להקים את ערוץ האופנה ולמכור אותו. אני שמח שהערוץ נמצא כעת בידיים נאמנות ומקצועיות של איש מקצוע ותיק ומוערך כמו חיים סלוצקי, שיכול להוביל את הערוץ קדימה, ואני רוצה להודות לכל העובדים שליוו אותי והיו חלק בלתי נפרד מהמהלך".
- 6.אבי 20/03/2013 11:14הגב לתגובה זואיזה מקורות רווח היו לערוץ הזה? הוט לא שילמו - רק על התוכן ואין פרסומות, ממה אפשר לחיות? להוט היה חבל לסגור את הערוץ הלא מוצלח הזה שהם השיקו אז הם נתנו אותו לחיים סלוצקי שינצל זמן אולפן ריק של ערוץ הבידור.
- לא כתוב מיליונים, כתוב מאות אלפים (ל"ת)אם לא שמת לב 20/03/2013 12:03הגב לתגובה זו
- 5.א 20/03/2013 07:21הגב לתגובה זומי רואה את הערוץ? קשקושים חוזרים ונשנים של בנות שמתפעלות מתיק או שמלה ומספרות איזה מעצב הם קנו. כלומניקיות ותו לא תת רמה
- 4.רונן צ. 19/03/2013 21:49הגב לתגובה זואיש יקר יקר
- 3.mhph 19/03/2013 21:22הגב לתגובה זולא השקיעו שום מחשבה מקורית בערוץ. תוכניות זולות של אותם מראיינים ומרואיינים שמתחלפים בתפקידם. אפילו אני שאיני אשת טלביזיה וא אפנה יכולתי להרים ערוץ טוב יותר.
- 2.תחזירו את התכנית של תמר קרון!!!! (ל"ת)ליאת 19/03/2013 20:25הגב לתגובה זו
- 1.נועם תותח איש מדהים ובוס מקסים שאפו!! (ל"ת)עובד לשעבר 19/03/2013 19:30הגב לתגובה זו
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.- רגע לפני הסופ"ש: הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"
- מראיינים פליטים, חושבים על המשפחה: כתבי המלחמה באוקראינה מדברים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7