לוח הומלס עולה בקמפיין בהשקעה של 800 אלף שקל
הלוח האינטרנטי "הומלס" (www.homeless.co.il) עלה בקמפיין חדש ומשולב, בהיקף של כ-800 אלף שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מומה, עלה תחת הכותרת: "שחור! גדול! ועובד חזק!" וכולל פרסום חוצות על גבי אוטובוסים וכן פרסום בתחנות הרדיו האזוריות.
אפי סופר, מנכ"ל משרד הפרסום מומה: "'הומלס' הוא הלוח האינטרנטי הראשון, הוא פורץ דרך וייחודי בנראות ובנועזות שלו. הצבע השולט באתר הוא שחור והוא אינו חושש להיות מוביל וחדשני. הלוח אינו צריך להתאמץ ולמכור את עצמו באופן מתיפייף, כולם מכירים אותו ובסופו של דבר אחוז העסקאות הנסגרות בו הוא הגבוה ביותר. זה מה שהקמפיין שלנו אומר - גם אם האסוציאציה לוקחת אתכם למקום אחר, ואלו הסיבות שהובילו אותנו לבחור במדיה החדשנית והבולטת כל כך".
אתר "הומלס" עוסק ברובו בהשכרת דירות, אך ניתן למצוא בו גם פריטים יד שנייה, מכוניות, דרושים, הצעות עבודה, חיות מחמד, חוגים ופנאי, עסקים, שירותים ועוד.