מיקרוסופט משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין עולמי
מיקרוסופט העולמית תשיק השבוע בישראל קמפיין פרסום רחב היקף שיתמקד בחבילת ה-Forefront, משפחת פתרונות של החברה לתחום אבטחת המידע. מסע הפרסום בישראל נערך כחלק מקמפיין עולמי של מיקרוסופט, הכולל סדרה של מודעות המתפרסמות בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם.
תקציב הפרסום יגיע בישראל ל-1.5 מיליון שקל ויושקע כולו בעיתונות ובפורטלים אינטרנטיים מובילים. כחלק מהקמפיין יושק אתר אינטרנט ייעודי להמחשה באופן אינטראקטיבי של היתרונות וקלות השימוש בפתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט המאפשרת להגן על מערכות המחשוב הארגוניות. כתובת האתר:www.microsoft.com/israel/forefront2007
הקמפיין נערך בישראל באמצעות מקאן אריקסון, משרד הפרסום הבינלאומי של מיקרוסופט העולמית.קהל היעד של הקמפיין הוא מנהלי מערכות מידע, מנהלי אבטחת מידע ומומחי מחשוב המתמודדים מדי יום עם אתגרים בתחומי אבטחת המידע בארגונים ובעסקים.
ניר טנצר, מנהל פעילות שרתים וכלי פיתוח במיקרוסופט ישראל: "הקמפיין העולמי שאנו משיקים השבוע בישראל מורכב מאלמנטים ויזואליים בינלאומיים המוכרים בתרבויות שונות ובשפות שונות. סדרת המודעות מצליחה בדרך של הומור להביא למעורבות אישית של הקורא עימן, ולהעביר את המסר שחבילת הפתרונות של מיקרוסופט מהווה פתרון כולל ופשוט להתמודדות עם איומי אבטחת המידע של ארגונים ועסקים".