איקאה ממשיכה במסורת קמפיין סוף השנה
משקיעה כ-3 מיליון שקל בקמפיין באמצעות פרסום אזימוט
איקאה מעלה את "קמפיין סוף שנה", למבצעי סוף השנה שהחברה מקיימת בימים אלו ועד סוף דצמבר. היקף הקמפיין כ-3 מיליון שקל והוא כולל עיתונות ארצית, טלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 9) ואינטרנט, באמצעות פרסום אזימוט.
כמדי שנה, איקאה מקיימת בתקופה זו סדרה של מבצעים עוקבים, שכל אחד מהם מתמקד בקטגוריה אחרת בחנות, ומוצריה מוצעים במחירים מיוחדים.
הקמפיין כולל סרטונים קצרים שכל אחד מהם חושף קטגוריה אחרת בהתאם לתקופת המבצע. הסרטון הראשון שעלה לאוויר מתמקד במחלקת חדר המגורים.