פלאפון מציעה מסלולים ללא התחייבות וללא קנסות יציאה
לאחר ההודעה המרעישה והקמפיין על המבשר על פעילות "הכל יכול לקרות", משיקה היום (ג') חברת פלאפון את המהלך האסטרטגי הראשון בפעילות, בו היא מציעה תוכניות והטבות המציבות את הלקוח במרכז, לדבריה.
בין ההטבות שמציעה החברה ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים, על רקע ניידות המספרים: הצטרפות ללא התחייבות למסלולים מרכזיים, תוך מתן אפשרות להתנתקות בכל עת, ללא התניות וללא קנסות יציאה, מלבד התשלום עבור רכישת המכשיר (עליו ניתן לשלם ב-36 תשלומים או פחות).
ההטבות פונות אל מגוון קהלי האוכלוסיה בדגש על מסלולים ייעודיים לחיילים, לסטודנטים לצד חבילות דקות ומסלולי חיוב לפי שנייה.
ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר: "אני מאמין שלקוחותינו בוחרים בנו כי 'שווה להיות בפלאפון' ולא בשל אילוצי קנסות או התחייבויות, כאשר לראייה, מתחילת השנה הצטרפו לפלאפון עשרות אלפי לקוחות נטו ולדור ה-3 בפלאפון הצטרפו מאות אלפי לקוחות חדשים".
שטרן ציין, כי מהיום הבחירה היא בידי הלקוח, כאשר הוא יכול לבחור אם ברצונו להתחייב או לאו. לדבריו, "נושא ההתחייבות ארוכת הטווח הוא אחד הגורמים העיקריים המטרידים חלק מהלקוחות בעת רכישת מכשיר סלולרי, כאשר עד כה חברות הסלולר כמעט ולא הציעו אפשרות להצטרף לתכנית ללא התחייבות, אלא במסגרת תכניות שוליות ולא אטרקטיביות. לכן בחרנו לצאת בקונספט פורץ דרך ולאפשר ללקוחותינו להצטרף ללא התחייבות לתכניות המובילות, וליהנות מאותם תעריפים אטרקטיביים".
המהלך האסטרטגי יגובה בקמפיין שיעלה היום (ג') תחת הסיסמא: "פלאפון בלי התחייבות". הקמפיין יעלה כחלק מקמפיין "מהיום הכל יכול לקרות", בטלוויזיה ובשילוט חוצות באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי והיקפו הכולל - 12 מיליון שקל.