קיליאן אמבפה
צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן

טוני קרוס בחוץ, אמבפה בצמרת: 5 השחקנים הכי יקרים שמסיימים חוזה בקיץ

לא מעט שחקנים מסיימים את חוזיהם בתום עונת הכדורגל הנוכחית, כולל כמה שמות מפתיעים - המספרים בפנים
יובל כרמל | (1)

חלון ההעברות של ינואר בעיצומו, עם העברות ענק בעולם הכדורגל. לא מעט כדורגלנים בכירים נמצאים בשנת חוזה, כשחוזיהם מסתיים בסוף שנת 23/24 בעוד הקבוצות להוטות להחתימם על חוזה חדש, או למכור אותם במחיר נמוך מהרגיל, כדי שלא יעזבו בחינם.

ישנם לא מעט שמות שעולים בנוגע לנושא, כמו טוני קרוס, שעשוי להודיע על פרישה ממשחק פעיל בסוף העונה. אך כעת נשאלת השאלה, מי הם חמשת השחקנים היקרים ביותר שמסיימים חוזה בקיץ?

בדרך לתלות את הנעליים? קרוס (ריאל מדריד טוויטר)

במקום החמישי נמצא גידו רודריגז של ריאל בטיס, שבקיץ עורר עניין אצל וולבס וליון, אך פציעה שחווה הקשר בן ה-28 מנעה את המעבר. אלוף העולם שנכלל בסגל ארגנטינה בזכייתה בגביע העולם בקטאר רשם העונה 19 הופעות בכל המסגרות עבור הקבוצה הספרדית, בהן הבקיע שער אחד והוסיף בישול. שוויו של רודריגז עומד על 24 מיליון אירו.

אחריו מגיע הבלם מריו הרמוסו, שחולק את גילו עם רודריגז - 28, ומשחק בליגה הספרדית במדי אתלטיקו מדריד. הרמוסו מעוניין להמשיך לשחק תחת דייגו סימאונה שמאוד מעריך אותו, אך רחוק מהסכמה על הארכת חוזה, כשהוא מבוקש בערב הסעודית; הרמוסו מחזיק בשווי שוק של כ-25 מיליון אירו.

את המקום השלישי מאייש פיוטר ז'לינסקי שמשחק עבור נאפולי ומנהיג את חוליית הקישור. הפולני בן ה-29 אינו מרוצה מהיכולת הירודה שמציגה האלופה, ועשוי לעשות את המעבר בקרוב, כששמו נמצא בפנקסיהן של כל הגדולות באיטליה. העונה רשם הקשר 24 הופעות בכל המסגרות כשהוא כובש 3 שערים ומבשל 3 נוספים, כששוויו מוערך ב-30 מיליון אירו.

לאחר מכן זהו אדריאן ראביו, שמציג יכולת פנטסטית במדי יובנטוס מתחילת העונה. הקשר בן ה-28 פתוח להאריך את חוזהו ולהישאר באיטליה, כשהוא מעוניין להחזיר את הסקודטו לגברת הזקנה לאחר 3 שנות בצורת. הצרפתי מעורר עניין רב בפרמייר ליג, כשקבוצות כמו נצ'סטר יונייטד ויובנטוס ישמחו להחתימו למרכז הקישור. ראביו רשם העונה 18 הופעות בכל המסגרות במדים השחורים-לבנים, עם 3 שערים ו-3 בישולים, כששוויו עומד על 40 מיליון אירו.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טוני קרוס בפנים (ל"ת)
    שמוזי 13/01/2024 23:06
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.