עשרות מיליונים בשנה: כמה מרוויחים בני הזוג נועה קירל ודניאל פרץ?
בני הזוג דניאל פרץ ונועה קירל הדהדו את עולם הבידור הישראלי כשהשיקו זוגיות חדשה בספטמבר האחרון, עם כותרות בכל מקום. למרות המרחק, בני הזוג הצליחו לשמור על המכנה המשותף כשהם משגשגים כל אחד בתחומו - פרץ בכדורגל וקירל בשירה. אך כעת נשאלת השאלה, כמה כל אחד מרוויח?
במדי באיירן. פרץ (באיירן מינכן טוויטר)
נתחיל מקירל, שאת עיקר ההון עושה מקמפיינים מסחריים, כמו ל-"יס" וקוקה קולה. על פי ההערכות, הקמפיינים מכניסים לכוכבת משהו כמו 2-3 מיליון שקל בשנה, כשההופעות שבכיכובה מכניסות לה כמיליון שקל בחודש. יש לזמרת גם הכנסות מהשמעות (כמה עשרות אלפי שקלים בחודש) והיא הרוויחה לא מעט כסף גם עבור ההופעות בפארק הירקון.
זה, כמובן, לא הכל. בעבר קיבלה 400 אלף שקל על ייצוג בחברת אופנה; חברת הספורט פילה שילמה לה עוד 300 אלף שקל; חברת האיפור מק שילמה לה 500 אלף שקל לשנה, לא כולל רווחים; 500 אלף שקל לפרסומת עבור המותג "כיף"; פרסומות לחברת הביטוח שהכניסה לה מאות אלפי שקלים; 400 אלף שקל מקידום מכשיר סלולר; ועוד ועוד.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קירל גם משחקת, כשעבור סדרת הטלוויזיה שבכיכובה "כפולה" קיבל 150 אלף שקל עבור העונה החמישית בלבד, ו-900 אלף שקל עבור הפסטיגל האחרון בו השתתפה. בחישוב מהיר, קירל שווה יותר מ-10 מיליון שקל בשנה משירה, משחק וקמפיינים ויותר מ-50 מיליון שקל מאז החלה בקריירה המוסיקלית שלה לפני 8 שנים. לא רע עבור ילדה בת 22.
פרץ בן ה-23 לעומת זאת מרוויח מהכדורגל, כשבקיץ האחרון רשם את אחד המעברים הגדולים בהיסטורית הכדורגל הישראלי, כשהפך לישראלי הראשון אשר חותם בבאיירן מינכן, עבור 5 מיליון אירו שעברו למכבי תל אביב - בערך 20 מיליון שקל. אצל הצהובים הרוויח השוער המוכשר קצת פחות מ-640 אלף שקל לעונה, כשבקבוצה הגרמנית השתדרג שכרו משמעותית, וכעת הוא מגיע ל-5 מיליון שקל בעונה.
- 4.והשנאה מעידה על קנאה (ל"ת)אנה זק 07/04/2025 14:17הגב לתגובה זו
- 3."הדהדו את עולם הבידור" - לרגע חשבתי שאניי בטעות ב-וואלה (ל"ת)רמת פח 03/01/2024 08:39הגב לתגובה זו
- 2.אופיר 03/01/2024 08:36הגב לתגובה זוקירל היא זמרת בינונית מינוס, לא קול, לא מראה ושום קסם או ייחוד אחר. ההערצה אליה מעידה על עליבות מוחלטת של הדור הנוכחי. אין הסבר אחר
- 1.וואלה כל החיים אני לא אעשה רבע ממה שהם עושים בשנה (ל"ת)אורי 03/01/2024 08:18הגב לתגובה זו
- אלונה 03/01/2024 13:14הגב לתגובה זוהישראלים נוטים להעלות אומנים ולהעשיר אותם ללא הצדקה.,וחברות נותנים להם סכומי עתק על פרסומות של פנים וגוף , מיותר. והצרכן מממן את כל השואו הגרדיוזי המיותר, היא בינונית ומטה, והילדים נסחפים אחריה ,
- שי 03/01/2024 09:19הגב לתגובה זומבקש לערער על הנחת היסוד הסמויה בדבריך, כאילו אחת ממטרות החיים היא לעשות כסף. אדם נורמלי מבקש בריאות, משמעות, סיפוק שמחה ונחת. מקווה שלזוג שבכתבה יש את זה
- מגיב 04/01/2024 00:15ואת זה אפשר להשיג הרבה עם כסף - שיהיה לך ולהם לבריאות שתהנו בחיים מפרגן לכולם מכל הלב
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
