פסלון כסף לשלמור אבנון עמיחי בתחרות גולדן דראם

משרד הפרסום זכה בפרס בפסטיבל הפרסום הבינלאומי על פרסום שלט החוצות "מנופים", שנעשה כחלק מקמפיין עבור דפי זהב
אפרת אדיר |

הישג לענף הפרסום הישראלי בפסטיבל הפרסום הבינלאומי Golden Drum, שנערכת בימים אלה בטוקיו: משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R זכה בפסלון כסף.

הזכייה של המשרד בפרס ה-Silver Drum הנה על שלט החוצות "מנופים", שנעשה כחלק מקמפיין שילוט החוצות הנרחב שהגה המשרד עבור דפי זהב.

קמפיין השילוט קידם את אתר האינטרנט של דפי זהב והשלט הזוכה הציג את הסיווג "מנופים". השלט "מנופים" הוצב ברחבי הארץ, כאשר הוא מונח על הקרקע, בסמוך ל"רגל" התומכת בשלט.

בנוסף למדליית הכסף, זכה המשרד גם בשני פיינליסטים, האחד עבור כל קמפיין השילוט לדפי זהב, והשני עבור מודעה לקטשופ החריף של היינץ.

פסטיבל Golden Drum נערך 14 שנים ברציפות וצובר הכרה כאחד הפסטיבלים החשובים באירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה